بهترین برندهای ماشین‌های اداری در فروشگاه اینترنتی کیومیتا

بهترین برندهای ماشین‌های اداری در فروشگاه اینترنتی کیومیتا

بازار ماشین‌های اداری، از بازارهای بزرگ در جهان هستند و تقاضا برای این نوع محصولات تمامی ندارد. به همین علت بسیاری از شرکت ها از جمله ماشین های اداری کیومیتا در این حوزه فعالیت های چشمگیری دارند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان ماشین های اداری در ایران است که با ارائه تنوعی از محصولات طیف گسترده ای از کسب و کارها، فروشگاه ها و مصارف شخصی را برای خرید ای نوع کالا و محصولات پوشش میدهد.

این مجموعه با راه ‌اندازی وب ‌سایت www.qmita.com خرید را برای کاربران بسیار ساده کرده و میتوان در هر نقطه از ایران محصول مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب همراه با گارانتی اصلی انتخاب و خریداری کرد. ضمن اینکه با ارائه مشاوره تخصصی و اطلاعات در زمینه محصولات و خدمات پس از فروش به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌ های آنلاین ماشین ‌های ‌‌اداری شناخته شده است. عمده ‌ترین کالاهای فروشگاه اینترنتی کیومیتا در زمینه ماشین های دارای شامل این موارد میشود.

 

پرینتر

یکی از پرکاربردترین ماشین های اداری، دستگاه پرینتر است که کارایی و عملکرد خوبی را برای کسب و کارها و اشخاص در هر زمینه ای به ارمغان می آورد. با این دستگاه میتوانید به راحتی داده های الکترونیکی ذخیره شده در رایانه، لپ تاپ و حتی گوشی ها هوشمند را به صورت سند چاپ کنید و عموما برای چاپ متون و عکس در دو حالت سیاه و سفید استفاده می شود.

 

دستگاه پلاتر

دستگاه پلاتر نوعی پرینتر بزرگ، برای چاپ تصاویر و نمودارهای گرافیکی در ابعاد عریض است. پلاترها قادر به چاپ نقشه ها و اشکال دیگر با عرض زیاد هستند. پرینترهای معمولی تا حداکثر سایز A3 را میتوانند چاپ کنند در حالی پلاتر قادر به چاپ تصاویر تا سایز A0 است. مرکز ماشین های اداری کیومیتا توانسته، مدل و برندهای متنوعی از پلاترها را در فروشگاه اینترنتی خود برای مشتریان خود ارائه دهد. برای خرید و آشنایی با مشخصات فنی انواع پلاتر روی لینک زیر کلیک کنید، همچنین کارشناسان مجرب کیومیتا میتواند شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره دهد.

 

برای مشاهده قیمت دستگاه پلاتر کلیک کنید

 

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور یک دستگاه الکترونیکی بسیار کاربردی و ضروری در مراکز آموزشی و اداری است که سیگنال های صوتی و تصویری را از ورودی میگیرد و بدون نیاز به نمایشگر الکترونیکی بر روی سطوح صاف نظیر دیوار یا پرده نمایش، در ابعاد بسیار بزرگ تر ارائه میدهد. ویدیو پروژکتور یکی از اصلی ترین تجهیزات فروشگاهی کیومیتا محسوب میشود.

 

مانیتور کامپیوتر یا گیمینگ

مانیتور یک قطعه سخت افزاری است که اطلاعات را به صورت تصویری نمایش می دهد. مانیتورها شبیه تلویزیون ها هستند، اما با این تفاوت که اطلاعات را با وضوح بسیار بالاتری نمایش می دهند. مانیتورها گاهی اوقات با عنوان های صفحه نمایش ، نمایشگر ، نمایش فیلم ، ترمینال نمایش فیلم، واحد نمایش فیلم یا صفحه فیلم نیز نامیده میشوند. مانیتور گیمینگ یکی از مدل های بسیار کاربردی در این زمینه بوده که این روزها تنوع آن ها بسیار زیاد شده و برای سرگرمی و گیم مورد استفاده قرار میگیرد.

 

دستگاه کپی

امروزه استفاده از دستگاه کپی  در هر اداره، شرکت، سازمانی یا حتی منازل بسیار رواج پیدا کرده که برای تهیه چند رونوشت متنی و تصویری از اسناد کاغذی به صورت رنگی و سیاه و سفید استفاده می شود. دستگاه کپی بسیار متنوع  بوده و به صورت تک و چندکاره یا یک رو و دو رو در بازار موجود است.

 

دستگاه کنترل تردد

کنترل تردد یکی از روش های ضروری و امنیتی در یک سازمان یا مکان است که تعیین کننده دسترسی افراد به یک مکان مشخص است.این سیستم با اتصال به درب ورودی اصلی از طریق کارت، اثر انگشت یا چهره افراد را شناسایی کرده و اجازه ورود به اتاق را میدهد. درواقع سیستم‌های کنترل تردد نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت دارند به همین دلیل در بسیاری از مکان‌ها از این سیستم‌ ها برای کنترل رفت و آمد افراد استفاده می ‌شود.

 

بارکد خوان

امروزه بارکدخوان از دستگاه های جدید الکترونیکی محسوب شده و وجود این دستگاه در بسیاری از مشاغل نظیر فروشگاه ها، انبارداری ها، مراکز خرید، محیط های صنعتی و … یک امر ضروری شده است.بارکد خوان ها با تکنولوژی تابش نور و پرتو،  بارکد روی کالاها و محصولات را شناسایی و اسکن میکند و اطلاعات را به صندوق فروشگاهی انتقال و محاسبه میکند.

اگر قصد خرید بارکد خوان برای کسب و کار خود دارید، از طریق لینک زیر سری به فروشگاه کیومیتا بزنید و بارکدخوان ایده آل و کارآمد خود را تهیه و خریداری نمایید. در این فروشگاه میتوانید انواع بارکدخوان های فروشگاهی را با قیمت و برندهای متنوع بررسی و سپس سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

برای مشاهده قیمت بارکد خوان کلیک کنید

 

پنل هوشمند

نمایشگرهای تعاملی یکی از تجهیزات پیش رفته در هوشمند سازی مدارس است که یادگیری را دو چندان میکند. پنل هوشمند یک قدم فراتر از برد بوده  و بدون نیاز به هیچ سیستمی به تنهایی کار میکند و همانند یک رایانه عمل دستورات شما را به سرعت اجرا میکند. پنل ها همانند تخته سفید کار می کنند و به معلمان و دانش آموزان اجازه می دهد تا با قلم های مخصوص، حتی به صورت همزمان روی صفحه بنویسند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برندهای ماشین‌های اداری در فروشگاه اینترنتی کیومیتا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *