معرفی سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها

معرفی بهترین سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها

در سال های اخیر تور کیش توانسته یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در بین مسافران ایرانی در صدر جدول قرار بگیرد و اینکه به دلیل وجود جاذبه های تفریحی و گردشگری متنوع خود سر و صدایی هم به پا کرده است. این شهر به دلیل داشتن مکان های طبیعی و تفریحی شگفت انگیزش مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی را هم به خود جذب کرده است. خوشبختانه تور کیش از شهرهای مختلف ایران برگزار می ‌شود و شما علاقه مندان در هر شهری که اقامت داشته باشید، هیچ محدودیتی برای خرید تور مسافرتی کیش نخواهید داشت و می ‌توانید براحتی به یکی از آژانس ‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید یا به صورت آنلاین اقدام به خرید تور کیش از شهرهای ایران نمایید.

در نهایت اگر از کار و روزمرگی های زندگی خسته شده اید، الان وقتش هست که دست به کار شوید و یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز به کیش را برنامه ریزی کنید و اگر از عاشقان تفریحات آبی و هیجان ‌انگیز هستید، خرید تور کیش می تواند بهترین گزینه در میان تورهای داخلی باشد. لازم به ذکر است که تور داخلی کیش از اکثر شهرهای ایران برگزار می‌ شود، ولی تور کیش از تهران، تور کیش از شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد بیش از سایر شهرها مورد استقبال قرار می گیرد و بیشتر برگزار می شود. در ادامه قصد داریم بهترین سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها در طیف های متنوعی به شما معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

 

تور کیش هتل داریوش، اقامتی به یادماندنی برای شما!

هتل 5 ستاره داریوش، یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین هتل‌ های کیش است که در شرق این جزیره جای گرفته است. هتل بزرگ داریوش یکی از زیباترین و بزرگترین هتل ‌های دنیا است که دارای 193 اتاق و سوییت کاناباهای مجلل با چشم انداز دریا و باغ است که در زمان اقامتتان بهترین میزبانی را از شما خواهند کرد. معماری منحصر به فرد هتل داریوش کیش نشان دهنده شکوه و عظمت تخت جمشید است. بازسازی نماد سرزمین فارس در دل خلیج همیشگی فارس، همانگونه که داریوش کبیر، برای اولین بار پرسپولیس را بنا نهاد؛ از این جهت نام آن را ” هتل داریوش ” گذاشتند.

 

معرفی بهترین سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها

 

این هتل بزرگ با ۱۹۳ اتاق بسیار مجهر و با طراحی فوق مدرن و چشمنواز خود آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز می ‌باشد. اگر مسافر تور کیش هتل داریوش هستید مهم است بدانید که اتاق‌ های هتل دارویش شامل اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس دو نفره، سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ، سوییت آتوسا دو نفره رو به دریا، سوییت رویال چهارنفره رو به باغ، سوییت رویال چهارنفره رو به دریا، کابانا دونفره، کابانا سه نفره، کابانا سه نفره رو به دریا، کابانا دونفره حمام سانروف و کابانا سه نفره حمام سانروف می باشد.

 

 

تمامی این اتاق ها دارای امکانات و خدمات منحصر به فردی هستند، بطوریکه بدون اغراق می توان گفت امکانات موجود در این هتل را در هیچ هتل دیگری در سطح ایران مشاهده نخواهید کرد. بنابراین اولین پیشنهاد آژانس نامی گشت برای اقامتی رویایی و سراسر آرامش در جزیره کیش، هتل 5 ستاره داریوش است. از بین تمام هتل ‌های جزیره که نام اتاق رو به دریا را برای دسته بندی اتاق‌ هایشان برگزیدند، تنها این هتل است که نمای دریای واقعی را به سبب نزدیکیش به آب ‌های خلیج فارس در اختیارتان شما می گذارد.

شما با رزرو تور کیش هتل داریوش بی شک در ایده آل ترین حالت ممکن در جزیره کیش اقامت خواهید داشت، چرا که این مجموعه بسیار بزرگ از یک کادر حرفه ‌ای و با تجربه برخوردار است که تمام توان خود را در جهت هرچه بهتر بودن کیفیت خدمات ارائه شده به میهمانان به کار می ‌گیرند و تمام این توصیفات بیانگر این موضوع است که هتل داریوش کیش بهترین گزینه برای داشتن اقامتی فوق ‌العاده در این جزیره زیبا می ‌باشد.

تور کیش هتل ترنج، گزینه اقامتی رویایی!

هتل ترنج کیش، هتلی بسیار زیبا و اقامتگاهی بسیار لوکس در سفر با تور کیش می باشد، شاید شما تا به امروز سفرهای زیادی را تجربه کرده باشید و اقامت در هتل ‌های متفاوتی را امتحا کرده باشید! اما هتل ترنج کیش بعنوان اولین هتل دریایی کشور، بی شک متفاوت ‌ترین تجربه شما از یک اقامت هیجان انگیز و رویایی در یک هتل دریایی به شما هدیه می دهد. هتل 5 ستاره ترنج کیش در منطقه ‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی، درست در ساحل شمال شرقی جزیره کیش ساخته شده تا خود به یکی از اصلی ترین جاذبه ‌های کیش تبدیل شود.

 

 

معرفی بهترین سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها

اگرچه معماری این هتل بیشتر شبیه به یکی طرح اسلیمی به نام ” بته جقه ” است، اما در حقیقت نمونه ای کم ‌نظیریدر میان هتل ‌های دریایی خاورمیانه است. جالبه بدانید که نمونه مشابه هتل ترنج کیش فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است و این مجموعه اقامتی به دو بخش هتل دریای و هتل ساحلی ترنج تقسیم بندی شده است. بخش ساحلی هتل ترنج، در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده و بخش دریایی هتل پنج ستاره ترنج نیز متشکل از 100 سوئیت چوبی با منظره‌ ای چشمنواز از آب‌ های نیلگون خلیج فارس می باشد.

علاوه بر تور کیش هتل ترنج از تهران شما میتوانید از آژانس نامی گشت ایرانیان به دنبال آفر تور کیش از شهرهای دیگر همچون: شیراز، اصفهان، تبریزف مشهد و… هم باشید که در فصول کم گردشگر کیش بیشتر ارائه می شوند که در واقع این تورها می تواند گزینه ای ارزان و عالی برای شما مسافرانی می باشد که ترجیح می دهید هتل ترنج کیش را برای اقامت انتخاب کنید. در ضمن از دیگر شهرهای ایران و کشورهای خارجی هم این هتل یکی از بهترین انتخاب قابل رزرو است تا ایامی رویایی را برای شما بسازد. هتل ترنج جزو بهترین و گرانترین هتل های جزیره کیش و حتی فراتر از آن ایران و خاورمیانه است. این هتل در طی سال های اخیر با وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات مهیج آبی در مکانی خلوت تر از مرکز کیش مورد توجه توریست های زیادی از سراسر دنیا هم قرار گرفته است.

تور کیش هتل ترنج از مهمترین و لوکس ترین تورهای جزیره کیش برای تجربه روزهای بیادماندنی است. کف پوش های چوبی و شیشه ای به خوبی بیانگر این صلح آرام با دریا هستند  و همچنین اقلیم شناسی و زمین شناسی دقیقی برای مقابله با مشکلات جزر و مد در این منطقه صورت پذیرفته که مانع تخریب هتل و عدم امنیت آن شده است. هتل ترنج علاوه بر امکانات گوناگونش در حوزه گردشگری همچون دریاچه اختصاصی برای تفریحات آبی و سایر امکانات متنوع مثل زمین تنیس و والیبال ساحلی به علت قرار گرفتن در مسیر دوچرخه جزیره کیش، خوشبختانه به کل جزیره دسترسی آسانی دارد. شما علاقه مندان می توانید از پشت هتل سوار دوچرخه شوید و از کنار دریا کل جزیره را بگردید.

 

در ادامه شما گردشگرانی که تور مسافرتی کیش را خریداری کردید، حتی اگر در هتل ترنج اقامت نداشته باشید هم می توانید در هنگام صبح در اسکله چوبی وعده صبحانه بوفه را به همراه چشم انداز ساحل نوش جان کنید و این هتل کاملا دورتر از اسکله بزرگ و شلوغ تفریحی قرار گرفته است و از بازارهای شلوغ خبری نیست و می توانید از آرامش و صدای امواج نهایت لذتتان را ببرید.

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب داخلی!

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب داخلی بشمار می رود که در تمام طول سال متقاضیان خاص خودش را دارد! دلیل این محبوبیت و استقبال بی نظیر را می ‌توان علاوه‌ بر نزدیک بودن آب و هوای این دو شهر، به دلیل مسافت کم کیش از شیراز، نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. با این اوصاف وجود اطلاعات کمی برای آگاهی بیشتر شهروندان شیرازی از شرایط سفر، هزینه‌ ها و زمان برگزاری تور کیش از شیراز وجود دارد. مجموعه مسافرتی نامی گشت سعی دارد تا برخی از دغدغه‌ های مسافرین تور کیش از شیراز، در خصوص هزینه تور کیش از شیراز، زمان، راه ‌های سفر به کیش از شیراز و همچنین نحوه اطلاع از تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از شیراز و… را برای شما عزیزان بررسی و حل نماید؛ تنها کافیست که سایت گردشگری نامی گشت را دنبال کنید و از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید تا اطلاعات کامی در اختیارتان بگذارند.

 

در ادامه اینکه برای سفر به جزیره کیش، شما مشکلی برای انتخاب وسیله سفر نخواهید داشت. اما از آنجاییکه کیش، جزیره ‌ای در میان آب ‌های نیلگون خلیج فارس است، سفر به کیش از راه زمینی، چه با قطار و چه با اتوبوس یا خودرو شخصی برای شما علاقه مندان امکان پذیر است. اگرچه هزینه سفر با قطار به دلیل استفاده از وسایل نقلیه زمینی، کمتر از تور هوایی است؛ اما با این حال سفر زمینی از شیراز به کیش، با وجود طولانی ‌تر و خسته ‌کننده‌ تر بودن، تفاوت قیمت چندانی با تور هوایی کیش از شیراز ندارد!! همچنین به دلیل فاصله کم شیراز با جزیره کیش پروازهای بیشتری نیز در مسیر شیراز – کیش انجام می پذیرد. به همین علت قیمت بلیط هواپیما از شیراز ارزان ‌تر از سایر شهرها می‌ باشد و در نتیجه پیشنهاد نامی گشت به شما این است که با صرف مبلغی بیشتر، تور هوایی کیش از شیراز را تهیه کنید.

در نهایت خالی از لطف نیست که بدانید از دلایل محبوبیت تور کیش از شیراز، ارزان بودن بلیط پرواز شیراز به کیش است. اما این ارزان بودن باعث شده تا ظرفیت پروازهای کیش از شیراز غالبا تکمیل شوند. همچنین این موضوع باعث شده تا پروازهای چارتری کمتری در مسیر شیراز به کیش، وجود داشته باشد. اما با این حال، آژانس مسافرتی نامی گشت، به دلیل رفاه حال شما مسافران تور کیش از شیراز، تصمیم به اطلاع رسانی در مورد زمان برگزاری تور کیش از شیراز کرده است و تنها کافیست که کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نامی گشت را دنبال کنید. در آخر اگر به دنبال خرید تور کیش از شیراز با قیمت ارزان هستید، بهترین زمان سفر به کیش، فصل تابستان و به خصوص مرداد ماه است.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای کیش از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای کیش هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای کیش با را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای کیش ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سایت خرید تور کیش از تهران و شهرستان ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *