قابلیت Google Voice چگونه عمل می کند

Google Voice کانالهای ارتباطی را متحد می کند به گونه ای که از طریق یک شماره تلفن رایگان و مجانی ، چندین تلفن همزمان زنگ می خورند. مانند اکثر شماره تلفن های دیگر کار می کند: شماره Google خود را به افراد بدهید تا افراد با شما تماس بگیرند. پس از یک تماس ورودی ، چندین گزینه برای مدیریت این ارتباط دارید.

Google Voice در هسته خود یک سرویس VoIP مانند Skype نیست ، اما از فناوری VoIP نسبت به اینترنت استفاده می کند تا برخی از تماس های خود را مسیریابی کند ، اجازه تماس های بین المللی را با نرخ ارزان  اجازه تماس های محلی و رایگان را فراهم کند. برای ارائه ویژگی های متعددی که با آن شناخته شده است.

Google Voice یک شماره تلفن ارائه می دهد. با آن ، تماس های دریافتی به هر تلفنی که انتخاب می کنید – تلفن خانه ، تلفن هوشمند یا تلفن دیگر شما ارسال می شود. روش دیگر استفاده از Google Voice این است که شماره تلفن اصلی خود را به این سرویس منتقل کنید ، از شماره موجود خود به عنوان شماره Google خود استفاده کنید، اما این ویژگی در چند مورد قابل قبول است.

نحوه کار با Google Voice

پیوند Google Voice با PSTN؛ سیستم تلفن ثابت سیم دار و شبکه تلفن همراه برای تحویل تماس ها. هر تماسی که از طریق Google Voice شروع شود لزوماً باید از طریق PSTN منتقل شود. با این حال ، PSTN همه کارها را انجام نمی دهد. سپس تماس به سرورهای Google تحویل داده می شود ، جایی که در آن شماره ها جمع می شوند.

به عنوان مثال بگویید که تماس به شماره Google Voice دیگری هدایت می شود. این شماره در شماره های Google مشخص می شود و از آنجا تماس به مقصد نهایی ارسال می شود. هدف اصلی Google Voice این است که کانالهای ارتباطی بیش از صرفه جویی در هزینه را متحد کند. در نتیجه ، شما می توانید بدون نیاز به تغییر شماره تلفن ، به راحتی مخابرات را تغییر دهید ، زیرا یک شماره می تواند از طریق هر مخابراتی به هر تلفنی زنگ بزند. اگر شماره تلفن فیزیکی شما تغییر کند ، تنها چیزی که باید تغییر دهید شماره ای است که تماس های شما به آن هدایت می شود که به تشخیص شما انجام می شود و انجام آن آسان است.

برای گرفتن این قابلیت باید به سراغ اپ آن بروید.

1-وب سایت Google Voice را باز کنید و روی Get Google Voice کلیک کنید. اگر از شما خواسته شد وارد حساب Google خود شوید.

  • iOS ، Android یا وب را انتخاب کنید.
  • همچنین ممکن است صفحه خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی را مشاهده کنید. با دکمه ادامه آنها را بپذیرید.

2-در صفحه ای که درباره انتخاب شماره Google Voice س asksال می کند ، یک کد شهر یا منطقه را وارد کنید تا یک شماره تلفن از آن منطقه دریافت کنید.

3-اعداد ارائه شده را مرور کرده و سپس با کلیک یا ضربه زدن روی گزینه یکی را برای استفاده به عنوان شماره Google Voice خود انتخاب کنید.

  • اگر می خواهید بیش از تعداد اندکی که به طور پیش فرض نشان داده شده اند مشاهده کنید ، دکمه بارگذاری بیشتر را در زیر شماره ها انتخاب کنید.

4-شماره تلفن موجود خود را با دکمه تأیید در صفحه زیر تأیید کنید.

5-شماره تلفنی را وارد کنید که Google Voice باید تماسهای ورودی را برای ارسال مجدد ارسال کند تا سپس ارسال کد را انتخاب کنید.

6-تلفن خود را از نظر پیام نوشتاری از طرف Google بررسی کنید و سپس آن کد را در وب سایت Google Voice در جعبه متنی که G – خوانده شده وارد کنید. بنابراین ، چیزی شبیه G-9820 به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش نخست

7-برای تأیید وارد کردن کد به درستی ، تأیید را انتخاب کنید.

8-برای تأیید اینکه می خواهید تماس های Google Voice را به آن شماره تلفن بازارسال کنید ، ادعا را انتخاب کنید.

نکته: اگر Google Voice قبلاً تماس ها را به آن تلفن بازارسال می کند ، با تنظیم شماره جدید Google Voice با آن تلفن ، استفاده از تلفن با شماره قبلی Google Voice از بین می رود. زنگ تلفن را متوقف می کند) این اشکال فقط درصورتی ایجاد می شود که از یک تلفن دیگر با شماره Google Voice دیگری از حساب Google دیگر استفاده کرده باشید.

9-برای پایان دادن به تنظیم Google Voice از دکمه Finish استفاده کنید سپس دوباره روی Finish روی صفحه آخر کلیک کنید تا حساب Google Voice شما باز شود.

 

زنگ زدن به چندین تلفن

حساب Google Voice شما از چندین تنظیمات و تنظیمات پیکربندی پشتیبانی می کند ، از جمله این ویژگی ها یک ویژگی است که به شما امکان می دهد هنگام تماس با شماره Google شما ، تلفن هایی را که می خواهید زنگ بخورد تنظیم کنید. می توانید حداکثر شش شماره مختلف وارد کنید تا در هنگام تماس شش تلفن یا دستگاه مختلف زنگ بخورد. به عنوان مثال ، ممکن است تلفن همراه ، تلفن خانه و تلفن دفتر کار شما زنگ خورده باشد.

در اینجا نحوه تنظیم چندین تلفن با Google Voice آورده شده است:

1-تنظیمات Google Voice خود را از دکمه منوی سه نقطه ای در سمت چپ وب سایت Google Voice باز کنید.

2-با انتخاب شماره تلفن ، قسمت Linked number (تنظیمات شماره) را بیابید.

3-در زیر شماره تلفن موجود خود، روی شماره جدید مرتبط شده کلیک کنید یا ضربه بزنید.

4-شماره تلفنی را که باید تماسهای Google Voice را بپذیرد وارد کنید و ارسال کد یا اگر گزینه تماس تلفنی را انتخاب کردید ، تماس را انتخاب کنید. اگر گزینه تماس را انتخاب کرده اید ، برای شروع تماس تلفنی باید یک بار دیگر روی کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

5-در فضای موجود در وب سایت Google Voice ، کدی را که از طریق پیامک دریافت کرده اید یا از طریق تماس تلفنی شنیده اید وارد کنید.

6-از مرحله 1 به صفحه تنظیمات Google Voice برگردید و برگه تماس ها را باز کنید.

7-مطمئن شوید که یک علامت در کادر کنار تمام شماره های تلفن مربوطه وجود دارد. در صورت عدم وجود ، در کادر کنار هر شماره ای که باید هنگام تماس از طریق شماره Google Voice شما زنگ بخورد، علامت بزنید.

 

هزینه Google Voice

Google Voice برخلاف اسکایپ و موارد مشابه ، گزینه کاملی برای خدمات شرکتهای مخابراتی تلفن همراه نیست. اما ، در حالی که برای استفاده از Google Voice هنوز مجبور به پرداخت تلفن یا شرکت مخابراتی بی سیم خود هستید (از آنجا که برای استفاده از آن مجبور است به تلفن شما متصل شود) ، هنوز رایگان است ، به این معنی که دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. از Google Voice استفاده کنید.

Google Voice به شما امکان می دهد پس انداز کنید:

  • تماس های محلی و تماس های خارج از کشور (ورودی از خارج از ایالات متحده) به هر شماره در ایالات متحده و کانادا را انجام دهید.
  • تماس های ارزان (با نرخ VoIP) به هر مقصد بین المللی برقرار کنید. این تماس ها از طریق تلفن PTSN چندین برابر گران تر می شوند.
  • Google Voice پیامک رایگان ارائه می دهد تا بتوانید بدون پرداخت هزینه از طریق شماره Google خود پیام متنی ارسال کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت Google Voice چگونه عمل می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *