بررسی هدفون بی سیم گیمینگ ARCTIS 7X استیل سریز

Steelseries Arctis 7X به روزرسانی یکی از محبوب ترین هدست های بازی بی سیم در همه زمان ها ، Arctis 7 است. نسخه اصلی یک هدست فوق العاده راحت است که به لطف آن طراحی پیشانی بند اسکی و لیوان های گوش دار است که گوش های شما را به صورت ستاره ای پوشانده است. صوتی بازی تنها نقص آن این است که روی کنسول های Xbox مایکروسافت کار نمی کند.

و اکنون که نسل بعدی X / S Xbox را داریم ، فقط مناسب این است که این هدست OG به موقع به روز شود. Arctis 7X جدید 150 دلاری بخشی از یک جفت است که شامل Arctis 7P مخصوص Playstation 5 نیز می شود. این دو هدست صرفه جویی در طرح رنگی هستند، سیاه و سبز برای Xbox و سفید و آبی برای Playstation. پس چرا باید دو هدست یکسان داشته باشیم؟ چون مایکروسافت پروتکل بی سیم Xbox اختصاصی آن برخلاف اجرای جهانی تر Playstation ، با دستگاه های دیگر خوب بازی نمی کند. اما این بار ، Arctis 7X هم در Xbox و Playstation و هم در رایانه های شخصی ، سوئیچ و دستگاه های هوشمند با USB Type-C کار می کند.

طراحی باکیفیت و زیبا

این به لطف دانگل عجیب USB Type-C به شکل T شکل امکان پذیر است ، که می تواند با یک دکمه بین آن بی سیم Xbox اختصاصی و بی سیم استاندارد 2.4Ghz جابجا شود. بی عیب و نقص کار می کند اما این شکل عجیب بسته به تنظیمات شما می تواند مشکل ساز باشد. در لپ تاپ ها ، تلفن های هوشمند و تبلت ها خوب کار می کند اما به دلیل گسترده بودن ، می تواند پورت های مجاور رایانه ها را مسدود کند.

شما برای کاهش این مشکل یک کابل مبدل USB Type-C به USB Type-A دریافت می کنید اما اگر Xbox One یا Playstation 4 دارید ، به احتمال زیاد آن را در آنجا نگه می دارید زیرا درگاه USB Type-C ندارند.

طرح فیزیکی بدون تغییر باقی مانده است. پیشانی بند عینک اسکی و بالشتک های گوشی Air Weave که در سراسر هدست های Arctis استفاده می شود، یعنی 7X یکی از راحت ترین هدست های بازی دوره ای است. من عینک می زنم و این هدست ها مانند دیگران به طور معمول صدمه نمی بینند. هر فنجان گوش دارای تمام کنترل های اصلی هدست است. در فنجان گوش راست، صفحه شماره گیری ChatMix برای ایجاد تعادل در صدا و گفتگوی بازی و میکروفون و دکمه پاور قرار دارد. در فنجان گوش سمت چپ یک درگاه مشترک هدفون ، جک کابل موبایل ، شماره گیری صدای هدست و یک دکمه قطع میکروفون قرار دارد.

از نظر صوتی، هدفون جدید دقیقاً مانند گوشی قبلی به نظر می رسد، خوب یا بد. Steelseries به دلیل بازخورد مثبت درباره Arctis 7، همان درایورها را حفظ کرد و در واقع، این ها تمیزترین صدای بازی را در هر هدست مخصوص بازی دارند. وضوح و جدایی کاملاً مشخص است و باعث می شود همه چیز به خصوص در بازی ها کاملاً برجسته شود. دقت موقعیت بسیار عالی است و به راحتی می توان مکان تشخیص نشانه های صوتی را حتی در اواسط عمل نیز مشخص کرد. این برای تیراندازان رقابتی که تیراندازی زیادی دارند بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید  بررسی ماوس استیل سریز Prime

وضوح و جدایی کاملاً مشخص است و باعث می شود همه چیز به خصوص در بازی ها کاملاً برجسته شود. دقت موقعیت بسیار عالی است و به راحتی می توان مکان تشخیص نشانه های صوتی را حتی در اواسط عمل نیز مشخص کرد. این برای تیراندازان رقابتی که تیراندازی زیادی دارند بسیار مناسب است.

هدفون بی سیم و حرفه ای استیل سریز

ما هنوز پاسخ باس را کمی کم خون می دانم که می تواند موسیقی را سرد و بالینی کند. پروفایل های EQ مختلفی در Steelseries Engine وجود دارد اما هیچ یک از آنها به اندازه کافی باس را بهبود نمی بخشد تا موسیقی من پاپ شود. من باس نیستم که مواظب تو باشد ، اما از بیس واضح و واضحی قدردانی می کنم تا به شما کمک کند صدا را “احساس” کنید و فقط آن را نشنید.

با این وجود میکروفون بسیار عالی است. این یک میکروفون دو جهته ClearCast دارای مجوز Discord است که به سمت عقب سمت چپ جمع می شود. درصورت نیاز فقط آن را از سوراخ حفره خود بیرون آورده و پس از پایان کار آن را به عقب بکشید. برای تلفن های موبایل عالی است ، صدای من را به وضوح و بدون بینی معمول می گیرم و من از استفاده از آن برای کارهای روزمره خود لذت می برم. من کمی اهل یک بازی گوشه نشین هستم ، بنابراین چت مهمانی مهم نیست اما اعتماد به نفس دارم که عالی به نظر می رسد.

دوام باتری مورد دیگری است که از 7 به 7X بدون تغییر باقی مانده است. Steelseries ادعا می کند 24 ساعت است و این برای من درست است. من بعد از دو روز استفاده سنگین از حدود 13 ساعت در روز و با مکالمه های بزرگنمایی و بازی روی رایانه شخصی یا Xbox ، 7X را شارژ کردم. این هدست همچنین با خاموش شدن شارژ باتری پس از یک زمان از پیش تعیین شده و بدون فعالیت صوتی، باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود.

من از طول عمر باتری و پخش کننده های کنسول که فقط 3-4 ساعت بازی را همزمان انجام می دهند ، چند روز استفاده از آنها راضی هستم. چیزی که از آن راضی نیستم شارژ Micro-USB است. این ذهن من را سردرگم می کند که چرا Steelseries در سال 2020 با این استاندارد قدیمی منسوخ می شود. فقط اتصال آن را تحریک کننده است و من به معنای واقعی کلمه لوازم جانبی دیگری در خانه ندارم که هنوز از Micro-USB استفاده کند.

در پایان ، Arctis 7X هر آنچه در مورد Arctis 7 عالی بود را حفظ کرده و به راحتی آن را در لیست بهترین هدست های بی سیم جایگزین می کند. این یک عملکرد صوتی عالی ، یک میکروفون عالی دارد و بسیار راحت است. اما تطبیق پذیری محض است که باعث درخشش واقعی آن می شود. گیمرها سرانجام می توانند آن یک هدست را برای همه دستگاه های خود داشته باشند، شاهکاری که هیچ هدست بی سیم دیگری با آن مطابقت ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی هدفون بی سیم گیمینگ ARCTIS 7X استیل سریز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *