هر آنچه از تبلت آیپد 2021 اپل می دانیم

ما انتظار داریم مدل جدید آیپد 2021 ، نسل نهم تبلت محبوب اپل ، امسال وارد بازار شود. و گرچه دلیل خوبی برای انتظار داشتن آن پیدا کرده ایم ، به نظر می رسد که در حال حاضر اپل کنترل دقیق شایعات را کنترل کرده است ، زیرا چیز زیادی در مورد iPad جدید مشخص نشده است.

همانطور که گفته شد ، ما تمام جزئیاتی را که در حال حاضر به بیرون درز کرده است پیدا کرده ایم ، بنابراین می توانید در مورد آنچه به زودی ارائه می شود ، ایده بهتری دریافت کنید. علاوه بر این ، ما همچنین لیست خواسته هایی را برای آنچه اپل باید انجام دهد جمع کرده است تا iPad همچنان به حفظ رتبه برتر در لیست بهترین تبلت ها ادامه دهد.

اگر گذشته سابقه داشته باشد ، اپل به احتمال زیاد آیپد جدیدی را با اصلاحات کوچک ارائه می دهد. iPad با پیشرفت ظاهری آهسته در مسیر پیشرفت قرار داشته است ، به نظر می رسد اپل از درست بودن معیارهای اصلی خود اطمینان داشته باشد.

 

تاریخ معرفی آیپد 2021 اپل

ما امسال انتظار یک آیپد جدید را داریم زیرا اپل یک ردیف سالانه ارائه می دهد که باعث می شود یک مورد داشته باشیم. اپل از ابتدای تولید محصول (به استثنای 2015 و 2016) هر ساله یک آیپد جدید منتشر می کند.

اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، می گوییم iPad جدید احتمالاً در نیمه دوم سپتامبر 2021 عرضه می شود (اگرچه ممکن است زودتر به بازار بیاید). در حال حاضر ، اپل طرفدار انتشار اواخر سال قرص است. نسل هفتم را آزاد کرد. iPad در 25 سپتامبر 2019 و نسل هشتم. مدل در 18 سپتامبر 2020. ما همچنین در مورد مسائل زنجیره تامین گزارش کرده ایم که می تواند منجر به کمبود قرص در اوایل سال شود و بسیاری از محصولات دیگر – که ممکن است اپل را در الگوی انتشار فصل تعطیلات خود نگه دارد.

همانطور که گفته شد، ما همین شایعه را از دو منبع شنیده ایم که سوابق اثبات شده لیکرهای معتبرتر را ندارند. این سایت های خبری چینی CN Beta به “بهار سال آینده” برای “نسل جدید iPad” و فاش کننده فناوریcozyplanes اشاره کرد.

اما ما دقیقاً فروخته نشده ایم زیرا شایعات فعلی آیپد پرو حاکی از آن است که آیپد پیشرفته ای در رویداد اعلام نشده اپل بهار 2021 عرضه می شود و اپل از نظر تاریخی هر دو را به طور همزمان به روز نمی کند.

قیمت آیپد 2021 اپل

به نظر می رسد اپل مشتاق نگه داشتن iPad با قیمت 329 دلار است ، اما در بیشتر اوقات مجبور به پرداخت کامل قیمت نخواهید بود. آمازون و دیگران غالباً معاملات مناسب آیپد را ارائه می‌دهند که اگر بیشتر از این نباشد، حداقل 30 دلار هزینه شما را کاهش می دهد.

گفته می شود، هر دو CN Beta و cozyplanes به سمت یک iPad 299 دلاری هدایت می شوند. در گذشته ، این قیمت برای خریداران آموزش و پرورش محفوظ بود ، اما ما خیلی دوست داریم که اپل قیمت iPad را کاهش دهد. سامسونگ Galaxy Tab A7 شبیه iPad است اما قیمت آن فقط 229 دلار است. همین مورد برای Lenovo Tab P11 که به تازگی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy View 2 پروژه بعدی کمپانی سامسونگ می باشد

 

شایعات آیپد 2021 اپل

هر دو CN Beta وcozyplanes ادعا می کنند که iPad جدید نازک تر و سبک تر خواهد بود ، از صفحه نمایش 10.5 اینچی بهره می برد و از پردازنده A13 بهره می برد. خوشحال خواهیم شد که اگر اپل یک سال منتظر نماند تا تراشه A12 را بر روی iPad 2021 به روز کند مانند آنچه در هنگام نگه داشتن تراشه A11 در چندین مدل قبلی انجام شد.

همچنین ، صفحه نمایش بزرگتر منطقی است ، زیرا دلیل بیشتری برای ارتقا به شما می دهد. iPad از دو سال گذشته از یک پنل 9.7 اینچی در مدل ششم نسل از سال 2018 به یک صفحه نمایش 10.2 اینچی در ژنرال های 7 و 8 رسیده است.

 

چه انتظاراتی از آیپد 2021 اپل داریم

ما می توانیم در iPad جدید چیزهای زیادی را درخواست کنیم ، اما ما بهتر از انتظار دنیا می دانیم. وقتی نوبت به فکر کردن در مورد آنچه که آیپد 2021 می خواهیم ارائه شود ، بهتر است هدف کمتری نسبت به iPad Air (2020) و iPad Pro داشته باشید. اپل نمی خواهد آن تبلت های گران قیمت را بخوره ، چیزی که در حال حاضر با iPad Air به خطر می افتد.

همچنین می توانید مواردی راجع به iPad 2021 از آنچه ما نشنیده ایم دریابید. بدون هیچ شایعه ای در مورد تغییر در طراحی کلی آن ، فکر نمی کنیم از پشتیبانی نسل 2 اپل مداد یا صفحه کلید جادویی (هر دو برای اتصال به سطوح اضافه یا تغییر یافته) پشتیبانی شود. طراحی جدید غیرممکن نیست. به آیفون 12 نگاه کنید: تمام مدل های آن از همان زیبایی برخوردارند. چرا iPad نمی تواند اینگونه باشد؟

برخی از ویژگی ها باید برای همه در دسترس باشد. به عنوان مثال، از آنجا که همه ما این روزها به کنفرانس ویدیویی اعتماد داریم ، دلیلی ندارد که در iPad Air و Pro همان دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی را به iPad ندهیم.

مورد دیگری که iPad باید از iPad Air و Pro وام بگیرد پورت USB-C است. این امکان شارژ سریعتر را فراهم می کند ، که باید یک ویژگی پایه برای همه iPad ها باشد. همچنین ، اپل: از آجر پایه شارژر 10 واتی که گنجانده اید ، قدم بردارید.

در نهایت، ما واقعاً دوست داریم که اپل ظرفیت ذخیره سازی پیش فرض را از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت ارتقا دهد. باز هم ، این نقطه شروع آیفون 12 است و مگر اینکه اپل این همه قسمت ذخیره سازی 32 گیگابایتی را در خود داشته باشد ، منطقی است که تخته سنگ اجازه برنامه ها ، عکس ها و فیلم های بیشتری را بدهد – بدون پرداخت 100 دلار برای ارتقا به نسخه 128 گیگابایتی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه از تبلت آیپد 2021 اپل می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *