بررسی تبلت سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت

اکنون می توانید دستگاه های Surface Pro را به ارزش پنج سال در کنار یکدیگر قرار دهید و جدا کردن آنها غیرممکن است. سرفیس پرو 7 پلاس جدید مایکروسافت همان طراحی آشنا را حفظ کرده است که احتمالاً فقط برای جلب رضایت مشتریان شرکتی است که می خواهند سخت افزارهای خود را سالها یکبار استاندارد کنند. این ممکن است خبر خوبی برای مشتریان تجاری باشد ، اما برای بقیه ما که می خواهیم حاشیه های نمایشگر باریک تر و طراحی مدرن تری مانند Surface Pro X داشته باشیم ، انتظار همچنان ادامه دارد.

بنابراین جای تعجب نیست که مایکروسافت فروش Surface Pro 7 Plus را به طور انحصاری به مشاغل و مدارس محدود می کند. مصرف کنندگان نمی توانند این مورد را از فروشگاه خریداری کنند و این واقعاً برای مشاغل و مدارسی است که می خواهند ماشین های قدیمی را به روز کنند.

در حالی که من چند سال است که از طراحی فعلی Surface Pro ابراز تأسف کرده ام ، تغییراتی در Surface Pro 7 Plus وجود دارد که مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. مایکروسافت اکنون LTE داخلی را در مدل های منتخب ارائه می دهد و SSD اکنون قابل جابجایی است ، دقیقاً مانند Surface Laptop 3 و Surface Pro X. آخرین پردازنده های اینتل نیز عملکرد بهتر و دوام باتری را نوید می دهند. این تقریباً همان چیزی است که شما از یک تبلت سرفیس در سال 2021 می خواهید ، اما من هنوز هم آرزو می کنم که این یک Surface Pro X با تراشه اینتل باشد.

مایکروسافت به دنبال محصولی برجسته

سرفیس پرو 7 پلاس با 899.99 دلار شروع می شود که 150 دلار با قیمت سرفیس پرو 7 گران است. خوشبختانه مدل پایه اکنون نسخه Intel Core i3 است که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. مایکروسافت گزینه 4 گیگابایتی RAM را برای مدل Plus کنار گذاشته است. من یک مدل Core i5 را با 16 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و اتصال LTE داخلی آزمایش کرده ام ، که قبل از اضافه کردن صفحه کلید یا قلم ، یک میلیارد و 649.99 دلار است. ارزان ترین گزینه برای LTE مدل 1،149.99 دلار با پردازنده Core i5  8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. مایکروسافت تمام 11 مدل را در گزینه نقره ای کلاسیک ارائه می دهد ، اما عجیب نسخه سیاه با LTE داخلی در دسترس نیست. همچنین به یک نوع پوشش سطح جداگانه نیاز خواهید داشت و نسخه های تجاری آن 159.99 دلار قیمت دارند.

به طور کلی ، سخت افزار موجود در سرفیس پرو 7 پلاس تقریباً مشابه سرفیس پرو 7 است. همان صفحه لمسی 12.3 اینچی (2736 در 1824) با نسبت ابعاد 3: 2 ، یک درگاه USB-C و USB معمولی وجود دارد. -یک بندر. مایکروسافت هنوز تغییر وضعیت Thunderbolt 3 یا 4 را در اینجا انجام نداده است ، بنابراین نمی توانید این رایانه لوحی را به یک پردازنده گرافیکی خارجی متصل کنید یا از درایوهای Thunderbolt و اسکله های موجود استفاده کنید.

تغییرات واقعی سرفیس پرو 7 پلاس را می توان در داخل مشاهده کرد. مایکروسافت به جدیدترین پردازنده های 11th Gen اینتل منتقل شده است و شما می توانید از میان گزینه های Core i3 ، Core i5 یا Core i7 یکی را انتخاب کنید. من در حال آزمایش مدل Core i5 هستم و حتی در هنگام استفاده از برنامه های سنگین مانند ویدئو یا نرم افزار ویرایش ویدئو نیز همچنان جالب توجه است. مانند سایر مدل های Core i5 Pro 7 ، این هیچ فن داخلی ندارد ، بنابراین در حین کار نیز بی صدا است.

این جدیدترین پردازنده ها شامل گرافیک های Intel’s Iris Xe نیز هستند. گرچه کافی نیست که این مورد را به یک لپ تاپ مخصوص بازی های قابل حمل تبدیل کنید ، اما به شما کمک می کند Surface Pro 7 Plus در کارهای مختلف احساس سخت گیری کند. همراه با بهبود سرعت خواندن و نوشتن SSD ، ویرایش عکس و فیلم سبک وزن مطمئناً سریعتر از آن است که من با Surface Pro 7 معمولی عادت کردیم.

بزرگترین سخت افزار جدید LTE داخلی است ، البته. چند سال است که اولین بار است که سری Surface Pro این مورد را ارائه می دهد ، اما متأسفانه پشتیبانی از 5G وجود ندارد. مایکروسافت از مودم قدیمی کوالکام Snapdragon X20 LTE در داخل Surface Pro 7 Plus استفاده می کند. یک اسلات اختصاصی سیم کارت در کنار دستگاه قرار دارد که جایگزین مکانی می شود که در آن اسلات microSD را پیدا می کنید.

بیشتر بخوانید  توقف تولید کینکت توسط مایکروسافت

از آنجایی که انگلیس ماه ها در یک قفل همه گیر بوده است ، من به اندازه کافی بیرون نرفته ام تا بتوانم اتصال LTE را به حد مجاز برسانم ، اما در آزمایش های محدود خود متوجه شدم که این امر عمر باتری را خیلی تحت تأثیر قرار نمی دهد. اتصال LTE یک گزینه عالی برای داشتن دستگاهی مانند Surface Pro است ، مخصوصاً برای کسانی که به طور معمول از راه دور کار می کنند ، از مشتری بازدید می کنند یا فقط می خواهند چیزی جایگزین اتصال Wi-Fi بسیار بد شود.

دیگر تغییر قابل توجه سخت افزاری در Surface Pro 7 Plus ، SSD های متحرک است. این واقعاً برای کاربران تجاری طراحی شده است تا SSD معیوب را مبادله یا داده های شرکت را حفظ کنند. SSD از درب دسترسی در پشت سرفیس پرو 7 پلاس به راحتی قابل دسترسی است و یک ابزار سیم کارت ساده آن را باز می کند. شبکه نمایندگی فروش مایکروسافت فروش کیت های SSD را با گزینه های 128 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی ، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی آغاز کرده است ، بنابراین حتی گزینه ارتقا storage فضای ذخیره سازی در اینجا وجود دارد. دیدن مایکروسافت برای انجام این کار بسیار آسان باعث دلگرمی است ، این امر باعث می شود مدیران دستگاه های IT خیلی سریعتر بتوانند دستگاه خود را راه اندازی کنند.

تمام این تغییرات سخت افزاری داخلی همچنین به این معنی است که مایکروسافت توانسته باتری بزرگتری (46.5 وات ساعت تا 50.4 وات ساعت) را در داخل سرفیس پرو 7 پلاس فشرده کند. این شرکت اکنون قول 15 ساعت دوام باتری را می دهد، در حالی که این 10.5 ساعت در Surface Pro 7 اصلی است. من در طول استفاده عادی هیچ پیشرفت چشمگیری در طول عمر باتری مشاهده نکرده ام.

سرفیس پرو 7 پلاس جذاب تر از همیشه

من در طول آزمایش به طور معمول حدود هفت تا هشت ساعت عمر باتری داشتم که شامل ترکیبی از برنامه های مختلف از Chrome ، Discord و Netflix گرفته تا Adobe Photoshop است. اگر تمام کاری که انجام می دهید تماشای فیلم است ، احتمالاً نزدیکتر به وعده 15 ساعته مایکروسافت خواهید دید ، اما واقعاً این فقط کافی است تا بتوانید یک روز کاری منظم را تحریک کنید. من هنوز امیدوارم که روزی یک Surface Pro با اطمینان 10 ساعت کار کند ، بنابراین هرگز نگران سفر بدون شارژر نخواهم بود.

علی رغم عدم تغییر در طراحی ، من هنوز هم طرفدار سرفیس پرو هستم. مایکروسافت به وضوح در اینجا مخاطبان خاص خود را پاسخگو است و Surface Pro 7 Plus برای مشاغل ساخته شده است. امیدوارم این بدان معنا باشد که ما به زودی سرفیس پرو متمرکز بر مصرف کننده را خواهیم دید که هر آنچه در مورد سرفیس پرو ایکس جالب است را با قدرت و عملکرد تراشه های اینتل ترکیب می کند.

LTE داخلی و SSD قابل جابجایی از موارد اضافه شده به سری Surface Pro است ، اما ما هنوز سالها منتظر اصول اولیه مانند پشتیبانی از Thunderbolt 3 بوده ایم. و گرچه LTE یک گزینه عالی برای داشتن یکبار دیگر است ، اما عجیب است که مایکروسافت از اتصال 5G ضدآیند بیشتری استفاده نمی کند. اگر از Surface Pro قدیمی تر استفاده می کنید و می خواهید آن را ارتقا دهید ، ممکن است به نظر نرسد در طول سال ها تغییرات زیادی صورت گرفته است ، اما این تغییرات سخت افزاری ظریف تفاوت کمی ایجاد می کند.

مایکروسافت در داخل سرفیس پرو امسال کاملاً طراحی جدیدی را انجام داده تا از این پشتیبانی LTE و SSD های قابل جابجایی استفاده کند. من فقط امیدوارم که یک طراحی مجدد کامل در خارج از کشور در راه باشد. هنوز هم 2-در-1 است که می توان آن را شکست ، اما Surface Pro می تواند موارد بسیار بیشتری را ارائه دهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تبلت سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *