بررسی اختصاصی پرچم دار جدید شرکت اپل، گوشی آیفون X

آیفون X

هم اکنون در بازار گوشی های هوشمند کسی نیست که اسم گوشی آیفون X را نشنیده باشد اگر شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید از این گوشی بخرید به شما پیشنهاد می کنم که این مطلب را بخوانید. مطلبی که می خوانید از گفته های کسی جمع آوری شده است که خودش اقدام به خرید این گوشی کرده است و حال این گوشی را از نظر یک کاربر بررسی می کند.

چیزی در حدود 24 ساعت از شروع به کار کردن و در اختیار داشتن iPhone X توسط من می گذرد و با اینکه این مدت زمان برای بررسی کامل این گوشی موبایل کافی نیست اما نکته های مثبت و منفی زیادی در مورد این گوشی هوشمند را تا به همین جای کار به من نشان داده است. قبل از هر چیزی با در دست گرفتن این گوشی هوشمند و زیبا متوجه وزن سنگین آن نسبت به دیگر گوشی های هوشمند خواهید شد.

قاب پشتی از جنس شیشه ساخته شده و علی رغم این مسئله که ضربه های احتمالی ناشی از سقوط می تواند به خرد شدن قاب پشتی iPhone X منجر شود می دانیم که این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم استفاده می کند و یکی از ملزومات پشتیبانی یک گوشی هوشمند از فناوری شارژ بی سیم این است که باید از بدنه ی شیشه ای برخوردار باشد.

یکی از مهم ترین تغییراتی که iPhone X در مقایسه با سایر آیفون های تولید شده از سال 2013 تا به امروز به نمایش گذاشته است، مربوط به حذف سنسور تشخیص اثر انگشت و استفاده از فناوری تشخیص چهره ی سه بعدی است، پس از راه اندازی اولیه  سیستم امنیتی تشخیص چهره برای هر بار باز کردن قفل صفحه نمایش iPhone X  باید صورت خود را به دوربین جلویی گوشی نشان دهید با تجربه 24 ساعته ای که از کار با iPhone X دارم هیچ گونه مشکلی را در این سیستم امنیتی مشاهده نکردم و همچنین متوجه شدم که این سیستم در محیط های تاریک نیز به خوبی کار می کند و به نظر نمی رسد کاربران مشکلی فنی را در هنگام استفاده از آن تجربه کنند.

صفحه نمایش 5.8 اینچی iPhone X از نوع OLED بوده و با وجود اینکه در مقایسه با صفحه نمایش تازه ترین پرچم دار های سری Galaxy شرکت سامسونگ غلظت رنگی کمتری دارد اما قطعا این گوشی بهترین کیفیت موجود در صفحه های نمایش آیفون ها تا به امروز را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید  چگونه آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید؟ | روش های مختلف اتصال آیفون به کامپیوتر

یکی از قابلیت های جدید و بسیار جالب تازه ترین پرچمدار گوشی های هوشمند شرکت اپل مربوط به ایموجی های انیمیشنی و یا Animoji ها است، به این صورت که دوربین TrueDepth موجود در قسمت جلویی گوشی می تواند صورت کاربر را اسکن کرده و احساسات وی را تشخیص داده و حالت کلی وی را به صورت یک شکلک انیمیشنی باز سازی کند می توانید از این شکلک ها در نرم افزار  های مختلفی از جمله iMessage استفاده کنید.

به طور کلی می توان به عنوان کسی که ۲۴ ساعت این گوشی را در اختیار داشته است گفت که این گوشی بسیار خوب و بی نظیر است و حس بی نظیری هنگام استفاده از آن به کاربر می دهد ولی برای احساس این حس می بایست هزینه ی زیادی را تقبل کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اختصاصی پرچم دار جدید شرکت اپل، گوشی آیفون X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *