برای سفر به اسپانیا و ایتالیا چقدر باید خرج کنیم؟!

برای سفر به اسپانیا و ایتالیا چقدر باید خرج کنیم؟!

در حال برنامه ریزی برای سفر در تابستان هستید؟ برآورد هزینه کرده‌اید؟ برای سفر به اروپا چقدر باید هزینه کنید؟

فصل سفر رسیده و همیشه یکی از مقاصد جذاب برای مسافران، سفر به اروپا است. شاید یکی از دغدغه‌های شما برای سفر، هزینه‌هایی است که باید صرف سفر و خورد و خوراک خود کنید. پس در این گزارش با ما همراه باشید تا هزینه سفر به کشورهای اسپانیا، ایتالیا و اتریش را بررسی کنیم.

هزینه‌های سفر به اسپانیا

قبل از هرچیزی پیشنهاد ما به شما این است که در تور اسپانیا شرکت کنید تا در برای اخذ ویزا و خریدن پرواز و رزرو هتل راحت باشید.

اسپانیا در حوزه شینگن قرار دارد و اولین قدم برای سفر به این کشور اخذ ویزای شینگن است. با مراجعه به سفارت و ارائه مدارک می‌توانید برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

قدم بعدی، خرید بلیط برای سفر است. قیمت‌ها  بسته به ایرلاین و کلاس پروازی و تعداد توقف متفاوت است. مثلا معمولا هزینه پرواز ترکیش ارزان‌تر از ایرلاین‌های قطری، امارات، لوفت هانزا و … است. معمولا هزینه بلیط هواپیما برای اسپانیا از 16 میلیون تومان شروع می‌شود.

از رزرو هتل غافل نشوید. بخش مهمی از هزینه‌های سفر شما به اقامت و رزرو شما اختصاص دارد. چون اسپانیا یکی از مقاصد محبوب گردشگری می‌باشد، دارای تنوع هتلی بالا بوده و دست گردشگران برای انتخاب باز است اما در مجموع برای 3 شب در یک هتل 4 ستاره باید 880 یورو بپردازید. اگر بخواهید در تور ترکیبی بارسلون و مادرید شرکت کنید برای 7 شب اقامت باید مبلغی در حدود 1300 یورو بپردازید.

برای سفر به اسپانیا و ایتالیا چقدر باید خرج کنیم؟!

یکی دیگر از دغدغه‌های مسافران، حمل و نقل است. طبق معمول، گرانترین وسیله حمل و نقل در کشورهای اروپایی تاکسی است. اما اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستید می‌توانید از مترو و یا اتوبوس استفاده کنید.

قسمت مهم دیگر، هزینه خورد و خوراک است. معمولا هتل‌ها خدمات خود را با صبحانه ارائه می‌دهند. پس بهتر است تمرکز خود را برای هزینه ناهار و شام بگذارید! معمولا هزینه یک وعده غذا در یک رستوران معمولی و متوسط بین 10 تا 20 دلار برای هر فرد است. اگر شیفته مک دونالد هستید، می‌توانید برای هر وعده غذایی 7 یورو هزینه کنید.

آخرین هزینه، هزینه‌های ورودی اماکن گردشگری و تفریحی است. توجه داشته باشید که برای مخارج روزانه خود مبلغی در حدود 100 تا 150 را باید در نظر بگیرید.

هزینه‌های سفر به ایتالیا

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی، ایتالیاست. ایتالیا پر از جاذبه‌های گردشگری است که هر فردی برای یکبار هم که شده باید این کشور را از نزدیک ببیند. با ما همراه باشید تا هزینه‌های سفر به این کشور زیبا را با هم بررسی کنیم.

طبق معمول اولین قدم اخذ ویزای شینگن است. هزینه اخد ویزای شینگن برای سفارت ایتالیا حدود 60 یورو است. ضمنا توجه کنید که اگر اولین سفر شما به حوزه شینگن است باید تور ایتالیا را نیز رزرو کنید.

قیمت بلیط هواپیما بستگی به مبدا و مقصد و نوع پروازی که انتخاب می‌کنید دارد.اما معمولا هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به رم و بالعکس از 17 میلیون تومان شروع می‌شود.

مورد بعدی محل اقامت است که باز هم به مکانی و محلی که انتخاب می‌کنید دارد. اما معمولا هزینه هاستل از 18 تا 100 یورو و هتل از 3 ستاره به بالا از 108 یورو برای هر شب آغاز می‌شود.

هزینه خورد و خوراک در ایتالیا مثل بقیه کشورهای حوزه شینگن است.  شما معمولا در روز باید مبلغی در حدود 40 یورو را صرف هزینه خورد و خوراک خود کنید و این هزینه هم بستگی به رستورانی که انتخاب می‌کنید دارد و ممکن است بیشتر شود.

برای کاهش هزینه‌های خود در ایتالیا، می‌توانید از قطار و اتوبوس استفاده کنید. هزینه اتوبوس و مترو برای هر نفر مبلغی حدود 2 الی 5 یورو است.

آخرین مورد از هزینه‌هایی که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشید، هزینه‌های ورودی اماکن و بازدید مکان‌های توریستی است. معمولا برای تفریح و گردش باید هزینه‌ای بین 13 تا 40 یورو کنار بگذارید.

برای سفر به اسپانیا و ایتالیا چقدر باید خرج کنیم؟!

هزینه‌های سفر به اتریش

یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپا و دنیا، اتریش است. یکی از مواردی که اتریش را مقصدی محبوب برای گردشگران کرده است، مناطق کوهستانی آن است که بهشتی برای اسکی بازان دنیاست.

اتریش عضو اتحادیه شینگن است و برای سفر به این کشور باید حتما ویزای شینگن داشته باشید. هزینه اخذ ویزای اتریش مبلغی در حدود  60 تا 90 یورو می‌باشد.

اگر قصد شرکت در تور اتریش 1401 را دارید، هزینه تور شما بستگی به عوامل مختلف دارد.

اگر بخواهید برای بلیط هواپیما اقدام کنید مبلغ آن از حدود 15.5 میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به تعداد توقف و نوع کلاس پروازی آن ممکن است بیشتر شود.

اتریش دارای هتل‌های زیبا و مدرنی است. قیمت هتل‌های بزرگ و با کیفیت از شبی حدود 200 یورو شروع می‌شود. اگر می‌خواهید در در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، می‌توانید در هاستل اقامت کنید که از شبی 60 یورو برای هر نفر شروع می‌شود.

برای کم کردن هزینه‌های خود، حتما از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. می‌توانید از مترو و اتوبوس برای جابجا شدن در شهر استفاده کرده و پول خود را برای جای دیگری ذخیره کنید. هزینه بلیط یک سفره حدود 2.20 یورو است اما پیشنهاد ما به شما خرید وین پاس 48 ساعته است که مبلغی در حدود 13.5 یورو دارد.

برای خورد و خوراک، اگر می‌خواهید به یک رستوران معمولی بروید باید چیزی در حدود 30 یورو هزینه کنید. اگر هم که به فست فود علاقه دارید، هزینه فست فود در رستوران‌های زنجیره‌ای حدود 7 یورو است.

اتریش جاذبه‌های زیادی دارد که هر کدام ورودی‌های متفاوتی دارند و هرکدام از این ورودی‌ها بین 6 تا 20 یورو می‌باشد.

در آخر….

در این گزارش هزینه‌های حدودی سفر به این 3 کشور را گفتیم. اگر قصد شرکت در تورهای اروپایی را دارید، می‌توانید به سایت آژانس ژیوار مراجعه کرده و یا با شماره 54795000 021 تماس حاصل فرمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای سفر به اسپانیا و ایتالیا چقدر باید خرج کنیم؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *