بهترین زمان برای رزرو هتل چه موقع است؟

قاصدک 24

همانطور که فصل سفر بر روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار تاثیر می‌گذارد، هتل ها نیز در برخی از فصول سال نسبت به سایر زمان ها ارزانترند. به همین خاطر برخی معتقدند که رزرو هتل نیز زمان مخصوص به خود را دارد و در برخی از هتل ها تنها باید در روزهای خاصی اقامت کرد. البته بهترین زمان برای رزرو هتل تنها به پیک سفر خلاصه نمی‌شود و عوامل دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند که در ادامه این مطلب با عنوان ” بهترین زمان برای رزرو هتل چه موقع است؟ ” به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت؛ با قاصدک 24 همراه باشید.

از روش های آنلاین بهره بگیرید

رزرو هتل به صورت آنلاین و از طریق سایت های فروش معتبر موجب می‌شود تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، قیمت اتاق مورد نظر خود را بررسی کنید. همچنین در حال حاضر سامانه های مختلف از طریق ویدئوهای 360 درجه یا عکاسی از اتاق ها، این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا قبل از رزرو، تصوری از نمای کلی اتاق داشته باشید. بنابراین استفاده از روش های آنلاین در مقایسه با رزرو حضوری هتل، شما را چند گام به جلو می‌اندازد.

اگر تصمیم دارید تا هتل خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید می‌توانید بلافاصله پس از خرید بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیمای خود شرایط را بررسی نمایید و پس از جستجوی کافی، هتلتان را رزرو کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در آرامش کافی چند روزی را به بررسی اولویت های خود اختصاص داده و در نهایت به هتلی دست یابید که با بودجه سفر و سلیقه شما همخوانی دارد.

رزرو آنلاین، پرداخت حضوری

گاه برخی از سامانه های رزرو هتل شرایطی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید پس از رزرو آنلاین هتل، هزینه آن را به صورت حضوری و پس از رسیدن به هتل پرداخت نمایید. این قبیل سامانه ها معمولاً جریمه کنسلی بالایی ندارد و رزرو آنها غیر قابل استرداد نیست. پس اگر چنین سامانه ای را پیدا کردید فرصت را از دست ندهید و هتل دلخواهتان را بلافاصله پس از خرید بلیط سفر و در اولین فرصت رزرو کنید. چرا که تقریباً تمامی روزهای سال بهترین زمان برای رزرو آنلاین هتل از این سامانه ها است.

از خبرنامه ها کمک بگیرید

اغلب سایت های رزرو آنلاین هتل با استفاده از خبرنامه ها، آخرین اخبار مربوط به جشنواره ها و تخفیفات خود را به اطلاع کاربرانشان می‌رسانند. برای اطلاع به موقع از این اخبار شما تنها کافی است در این سایت ها ثبت نام نموده و آدرس ایمیل خود را در آنها ثبت کنید. بدین ترتیب به محض برگزاری یک جشنواره یا تخفیف از سوی هر یک از این سایت ها از ماجرا با خبر می‌شوید و می‌توانید در صورت نیاز از این تخفیفات بهره بگیرید.

پیشنهادات دقیقه نودی را نادیده نگیرید

اگر از زمان انجام سفر خود اطمینان دارید و بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیمای خود را خریداری کرده اید، نگاهی هم به پیشنهادات دقیقه نودی بیاندازید. فراموش نکنید که در برخی از مواقع آخرین جستجو می‌تواند نقش یک منجی را برای شما ایفا کرده و بهترین هتل، با قیمتی مناسب را برایتان فراهم نماید. از این رو پیشنهادات دقیقه نودی را نادیده نگیرید و یک روز مانده به سفر خود از آخرین شانستان هم استفاده کنید.

قیمت همه چیز نیست؛ موقعیت جغرافیایی را فراموش نکنید

اگر در بهترین زمان ممکن هتل خود را با قیمتی مناسب رزرو نموده اید فراموش نکنید که شما باید به این قیمت، هزینه های رفت و آمد و خورد و خوراک را نیز اضافه کنید. بنابراین اگر هتل شما در جایی دور از مرکز شهر باشد باید هزینه بالایی را برای رفت و آمد بپردازید. همچنین اگر هتل دارای رستوران نباشد و یا هزینه های وعده های غذایی در قیمت هر شب اقامت آن محاسبه نشده باشد، باید بودجه ای که برای خورد و خوراک خود در نظر گرفته اید را افزایش دهید. بنابراین قبل از اتصال به درگاه بانکی و پرداخت هزینه رزرو، موقعیت جغرافیایی هتل و امکانات آن را نیز بررسی نمایید. البته ناگفته نماند که برخی از سایت ها خود امکان جستجوی هتل از روی نقشه را نیز برای شما فراهم می‌کنند که قاصدک 24 یکی از آنها است.

برای رزرو آنلاین هتل در قاصدک 24 تنها کافی است نام شهر یا هتل مورد نظر خود را به اضافه تاریخ ورود و خروج در سیستم وارد نمایید و به جستجوی اقامتگاه دلخواه خود بپردازید. پس از این کار می توانید فهرست خود را بر اساس آدرس، قیمت، درجه هتل و حتی تگ های موجود در فایل هتل، فیلتر نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به اقامتگاه مورد نظر خود دست یابید. گفتنی است این لیست قابلیت مرتب سازی بر اساس رسته اقامتگاه ها را نیز دارد از این رو کاربر می تواند به راحتی از میان رسته های موجود نظیر هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا، سوییت، کاروانسرا، مجتمع اقامتی، مهمانپذیر، متل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی، مهمانسرا اختصاصی و ویلا یکی را برگزیند و انتخابی هوشمند را در پروسه رزرو آنلاین خود تجربه نماید.

در پایان یادآور می‌شویم برای اینکه بتوانید در هر موقع از سال هتلی مناسب و ارزان قیمت را رزرو نمایید باید از سایتی خوب و معتبر در این زمینه کمک بگیرید. از این رو بد نیست بدانید سامانه جامع خرید بلیط سفر قاصدک 24 در کنار فروش انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، امکان رزرو آنلاین هتل، خرید اینترنتی بیمه مسافرتی و انواع تور را نیز برای شما فراهم کرده است. از این رو تنها کافی است در زمان دلخواه خود به بخش مربوط به خدمت مورد نظرتان در این سایت مراجعه نمایید و بلیط، بیمه، تور یا اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. فراموش نکنید که برای دسترسی ساده تر به کلیه این خدمات می‌توانید نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 را از کافه بازار دانلود و آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سفر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

تگ ها:

رزرو هتل
قاصدک 24
خرید بلیط هواپیما

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین زمان برای رزرو هتل چه موقع است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *