برای تعمیر و سرویس یخچال به کاردون اعتماد کنید

یخچال

کاردون برای تعمیر و سرویس یخچال ال جی شما فقط یک تماس با شما فاصله دارد هر زمان که با شرکت تماس بگیرید می توانیم با ارائه خدمات با کیفیت بالا در خدمت شما باشیم. برای تعمیر یخچال ال جی باید ابتدا مشکل دستگاه را تشخیص دهیم برای این کار باید از سرویکار و تعمیرکاران مجرب و با تجربه بخواهید تا در محل به صورت حضوری یخچال شما را بررسی کنند.

یخچال شما ال جی است و نیاز به سرویس یا تعمیر دارد ؟

یکی از مشکلاتی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد خنک نشدن مواد غذایی در یخچال است که در بیشتر مواقع باعث خراب شدن مواد غذایی می شود. اگر یخچال ال جی شما با این مشکل مواجه شده است تنظیمات دمایی را بررسی کنید. از بسته شدن کامل درب یخچال مطمئن شوید در صورتی که درب یخچال به طور کامل چفت نشود امکان خروج هوای سرد از داخل یخچال افزایش می یابد. مطمئن شوید که از آب سرد کن آب چکه نکند. اگر با بررسی این موارد مشکل یخچال ال جی شما برطرف نشد کار را به کاردون بسپارید.

اگر یخچال ال جی شما کار نمی کند ولی چراغ هایش روشن است موارد زیر را بررسی کنید تا عیب دستگاهتان را پیدا کنید. در غیر این صورت کاردون را پیدا کنید.

  1. تنظیمات درجه حرارت را بررسی کنید.
  2. محلی که یخچال در آن قرار داده شده است باید با دیوار فاصله داشته باشد و از بالا 2.5 سانت آزاد باشد تا هوا رد و بدل شود.
  3. یخچال را از برق بکشید 2 ساعت صبر کنید و دوباره به برق وصل کنید اگر مشکل برطرف شد بدانید به دلیل گرم شدن بیش از حد کمپرسور این اتفاق افتاده است.
  4. دماسنج درون یخچال، تایمر یخ زدایی و موتور کمپرسور را تست و بررسی کنید.

یخچال شما جنرال الکتریک است ؟

یکی از مهم ترین خطاهای یخچال جنرال الکتریک می باشد و به معنای خطا در قسمت پاور یا برق یخچال می باشد. برای حصول اطمینان از خرابی در قسمت پاور یخچال به مدت 5 دقیقه یخچال را از برق جدا کنید و سپس به برق وصل کنید اگر باز هم خطا بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شد یخچال را دیگر به برق وصل نکنید زیرا ممکن است برد الکتریکی دستگاه بسوزد. در این حال به تکنسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک که در مجموعه کاردون می توانید آن را پیدا کنید تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما حاضر شوند.

یکی از خطاهای رایج یخچال جنرال الکتریک ارور  DF است که به شما یادآور می شود عمل یخ زدایی یا دیفراست در 24 ساعت گذشته انجام نشده است باید بگوییم این ارور باعث می شود یخچال گرم شود و یا عمل خنک سازی یخچال انجام نشود. برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در صورت بروز این خطا با کاردون تماس بگیرید زیرا برای تعمیر این ارور نیاز به تعمیرکار یخچال دارید.

ارور CC در یخچال جنرال الکتریک چیست و چرا بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود ؟

ارور CC به معنای دمای بالای یخچال می باشد این خطا هنگامی نمایش داده می شود که درب یخچال جنرال الکتریک بیش از حد باز و بسته شود و یا واشر درب یخچال مشکل داشته باشد که در این صورت دمای سرد از دورن یخچال خارج می شود و ارور CC بر روی صفحه نمایشگر یخچال ظاهر می شود.

ارور E2 زمانی ظاهر می شود که برد الکتریکی اصلی یخچال جنرال الکتریک با مشکل مواجه شود در این صورت یخچال را خاموش کنید و بلافاصله با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید. به هیچ عنوان این ارور را شوخی نگیرید زیرا در صورت غفلت شما امکان سوختن برد اصلی دستگاه وجود دارد که در این صورت باید برد جدید خریداری شود که این موضوع می تواند هزینه بالایی را برایتان رقم بزند زیرا یخچال جنرال الکتریک آمریکایی است و هزینه قطعات آن بسیار بالا می باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای تعمیر و سرویس یخچال به کاردون اعتماد کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *