معرفی بازی ها و نرم افزار های کاربردی برای شما

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

در این نوشتار قصد داریم سه موضوع کاملا متفاوت را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم. اولین مطلب در خصوص معرفی نرم افزار اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب اندروید (ICare Emotion Test Pro) می­باشد. نرم افزار ICare Emotion Test Pro، به عنوان یکی از بهترین برنامه های اندازه گیری فشار خون، چربی خون، ضربان قلب کوررنگی، شنوایی، اکسیژن خون، ظرفیت ریه، تعداد تنفس و شاخص روانی است. جالب اینکه برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ ابزار خاصی وجود ندارد و فقط کافیست یک بار بر روی گوشی فشار وارد شود.

مطلب بعدی، معرفی نرم افزار مذهبی Muslim Pro Premium اندروید می­باشد. اپلیکیشن Muslim Pro: Prayer Times Quran یک برنامه کاربردی کامل و جامع  است که توسط یکی از کمپانی های معتبر نرم افزاری در جهان ساخته شده است و تا کنون بیش از ۱۵ میلیون نفر از مسلمانان جهان در بیش از ۲۱۵ کشور جهان این نرم افزار را دانلود و روی گوشی موبایل خود نصب نموده­اند. از قابلیت های این برنامه می­توان به اعلام زمان دقیق اذان و نماز،  امکان استفاده از قبله نما و همچنین داشتن متن قرآن به اضافه قرائت صوتی آن اشاره کرد. همچنین امکان برخورداری از ترجمه آیات و سوره های قرانی در این برنامه مهیا گردیده است. از دیگر ویژگی­های  اپلیکیشن Muslim Pro Premium می­توان به نمایش زمان دقیق نمازهای یومیه بر اساس منطقه جغرافیایی که کاربر در آن قرار گرفته است اشاره نمود. همچنین کارت پستال های زیبایی که ۹۹ نام مقدس الهی را شامل می­شوند در برنامه تعبیه شده است. در کنار تمام محاسن ذکر شده، نرم افزار Muslim Pro Premium در عین سادگی، محیطی بسیار زیبا و تاثیرگذار دارد که بر افزایش رضایت کاربران می افزاید. برنامه کاربردی Muslim Pro Premium از امتیاز و محبوبیت ۴.۶ بین کاربران برخوردار گردیده است.

قبل از معرفی سومین برنامه­ای که برای شما در نظر گرفته­ایم، ذکر این نکته لازم به نظر می­رسد که علاوه بر مواردی که در این نوشتار به شما عزیزان معرفی می­شوند، نرم افزار های متنوعی با موضوعات گوناگون به صورت کاملا رایگان برای استفاده و بهره برداری شما عزیزان در سایت ای پی کی یار قرار گرفته­اند.

به عنوان آخرین مطلب در این نوشتار، به معرفی نسخه جدید بازی موتور سواری سافاری اندروید (Safari Motocross Racing) می­‌پردازیم. آخرین نسخه بازی Safari Motocross Racing که در حال حاضر با شماره ۳.۴ در اختیار کاربران قرار داده شده است، در حقیقت یک بازی موتور سواری هیجان انگیز در داخل صحراهای کشورهای زیبای آفریقا می‌باشد. این برنامه کاربردی توسط یکی از بهترین استودیوهای بازی سازی در جهان تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران علاقهمند قرار داده شده است. نرم افزار Safari Motocross Racing از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار میباشد. به عنوان مثال این بازی به دلیل آسان بودن، مورد استقبال کودکان قرار میگیرد و در عین حال به دلیل سرگرمکننده بودن،  نظر بزرگسالان را به خود جلب می­نماید. به این ترتیب همه اعضای خانواده می­توانند ساعات طولانی را مشغول این نرم افزار کاربردی گردند و ساعت های طولانی از آن لذت ببرند. داشتن گرافیک بسیار زیبا و موسیقی جذاب بر هیجان بازی می­افزاید. شما در این نرم افزار از بین چهار موتور سیکلت یکی را انتخاب کرده و تلاش می­کنید که از ۱۲ سطح مسابقه عبور نمایید. به این ترتیب، شما رقابتی بی­پایان در صحرای آفریقایی سافاری پیش رو خواهید داشت و می­توانید از پرش های بلند و حرکات آکروباتیک نیز در برنامه خود استفاده نمایید و به این ترتیب هیجان و لذت بازی خود را افزایش دهید. به کلیه علاقه مندان به بازی های اندروید پیشنهاد می­کنیم که حتما از آخرین نسخه نرم افزار Safari Motocross Racing استفاده نموده و لحظات خوشی را برای خود ایجاد نمایند.

در این قسمت به بیان توضیحات تکمیلی نرم افزار ICare Emotion Test Pro می­پردازیم. شما با کمک برنامه کاربردی ICare Emotion Test Pro می­توانید از طریق تلفن، داده های فیزیکی متفاوتی ازجمله اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب ظرفیت روانی چربی خون اکسیژن خون و غیره را به صورت روزانه در اختیار داشته و تجزیه و تحلیل نمایید. از دیگر ویژگی های نرم افزار،  داشتن گام شمار بسیار حرفه ای بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی می باشد. ضمنا این اپلیکیشن با توجه به تجزیه و تحلیلی که با در نظر گرفتن وضعیت سلامت کاربر در اختیار دارد، هشدار و ارائه خدمات بهداشتی را برای کاربر خود مهیا می­سازد. جالب است بدانید داده های دریافتی از این نرم افزار بسیار قابل اطمینان و با ضریب خطای کمتر از ۳ درجه می­باشد. همچنین می­توانید آمار و مدیریت فعالیت های فیزیکی روزانه خود بر اساس نوع ورزش و برنامه‌های آموزشی تعاملی را از این برنامه استخراج نمایید. در حال حاضر جدیدترین نسخه نرم افزار ICare Emotion Test Pro نسخه 3.4.7  می­باشد که برای استفاده از آن کافیست انگشت خود را روی صفحه نمایش فشار دهید. انگشت اشاره خود را در پشت گوشی بر روی دوربین بگذارید و مطمئن باشید که روی صفحه دوربین کاملا پوشیده شده است. در نهایت مدتی صبر نمایید تا تست شما به صورت کامل انجام شود. نرم افزار ICare Emotion Test Pro موفق به دریافت افتخاراتی گردیده که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 1- بهترین برنامه اندازه گیری فشار خون،  چربی خون،  و کنترل مداوم ضربان قلب در جهان. 2- بهترین برنامه دریافت موج پالس و تجزیه و تحلیل در جهان. 3- در نهایت  اپلیکیشن ICare Emotion Test Pro به عنوان کاربردی ترین برنامه بررسی در جهان شناخته شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی ها و نرم افزار های کاربردی برای شما

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *