با شتابان هاست در دنیای تکنولوژی زوم کنید!

خرید سرور

خرید هاست دانلود ایران (iran download host) را از شتابان هاست، با با کنترل پنل دایرکت ادمین و پهنای باند نامحدود و ☀️ سرعت دانلود فوق العاده تجربه کنید!  خرید دامنه و هاست از شتابان هاست یکی از کارهایی است که باید بعد از طراحی وب سایت انجام دهیم و همه صاحبان کسب و کارهای مجازی در هر پلتفرمی که فعالیت کنند روزی این کار را انجام خواهند داد.

بسیاری از افراد زمانی که کلمه «کسب و کار مجازی» را می شنوند، ناخودآگاه به یاد پیج های اینستاگرامی می‌افتند که در این شبکه مجازی فعالیت میکنند. درحالی که این یک تفکر اشتباه است که صرفا به دلیل پر استفاده بودن این نرم افزار به وجود آمده.

در واقع به این نوع کسب و کارها بیشتر کسب و کار اینستاگرامی گفته میشود که به نوعی یک بخش از دنیای بزرگ کسب و کار دیجیتال یا Digital Business است.

از طرف دیگر بحث اعتباری است که یک وب سایت به کسب­وکارهای مجازی میدهد.

تحقیقاتی که توسط سازمانی ها بزرگ اروپایی بر روی مشتریان دیجیتال یا «مشتریان نسل جدید» انجام شده، نشان می دهد که داشتن یک وب سایت معتبر، پرسرعت و قابل استفاده یکی از مهم­ترین نکاتی است که باعث میشود مشتریان از معتبر بودن و رسمی بودن یک کسب و کار اینترنتی مطمئن شوند و به آن اعتماد کنند.

خرید سرور

شتابان هاست، معتبرترین شرکت تکنولوژی دامنه و هاست ایران

با توجه به اهمیتی که خرید هاست از شتابان هاست و ویژگی های آن روی سرعت و کیفیت وب سایت شما دارد، بسیار مهم است که تهیه آن را از طریق شناخته شده­ترین شرکت های این حوزه انجام دهید.

شتابان هاست یکی از شرکت های با تجربه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ، تهیه مطالب آموزشی و آخرین اخبار دنیای تکنولوژی میزبانی وب است که در این مقاله از زوم تک انواع اصلی هاست را به همراه کاربردهایی که خرید هاست دارد به شما عزیزان آموزش میدهد.

همچنین در ادامه 3 نوع هاست که نام آنها را کمتر شنیده اید را به شما همراهان عزیز زوم­تک معرفی میکنیم.

  • نقش هاست در وب سایت شما

برای داشتن یک وب سایت به چیزی بیشتر از یک طراحی مناسب و کاربرپسند نیاز داریم. هر وب سایت، ساخته شده از هزاران خط کدهای برنامه نویسی شده است که درکنار هم میتوانند صفحات اینترنتی رنگارنگی که به همراه کلی آیتم مختلف در مرورگرها به ما نشان داده میشود را به وجود بیاورند.

علاوه بر فایل های اصلی سایت که همین کدها هستند، انواع مختلف مدیا شامل عکس، ویدیو، فایل های PDF، فایل های صوتی و… همگی برای قرار گرفتن در سایت شما می بایست ابتدا در جایی آپلود شوند.

به زبان ساده، جایی که اطلاعات و فایل های تشکیل دهنده وب سایت ما در آن قرار می گیرد هاست (Host) به معنای میزبان است.

هاست وظیفه تامین امنیت اطلاعات سایت شما را نیز برعهده دارد. شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب مثل شتابان هاست از روش های امنیتی مختلفی استفاده میکنند تا دست هکرها و اتکرها به اطلاعات شما نرسد و همچنین هاستتان از شر بدافزار ها و عوامل مخرب در امان بماند.

بنابراین هاست که میزبان سایت شماست، به نوعی نقش خانه سایت شما را دارد که از آن نگهداری میکند و آن را ایمن نگه میدارد.

  • دامنه چیست؟

حال که یک خانه برای سایتتان تهیه کردید نوبت به خرید domain میرسد تا وب سایتتان آماده کار شود.

زمانی که بخواهیم از یک سایت بازدید کنیم، کافی­ست نام آن را به همراه کلمه هایی مثل .com یا .ir در مرورگرمان وارد کنیم تا صفحه مدنظر برایمان باز شود. این نام درواقع همان نام دامنه ماست که افراد را به سایت ما میرساند.

تصور کنید اگر دامنه ها وجود نداشتند، باید آی پی آدرس ده ها سایت که از آنها استفاده میکنیم را مثل شماره تلفن ها ذخیره میکردیم!

انواع اصلی میزبانی وب

میزبانی وب سایت بسته به روش های مجازی سازی که روی سرورها پیاده میشوند و یکسری شرایط دیگر، به انواع مختلفی تقسیم میشوند که هرکدام دارای ویژگی های خودشان هستند.

3 روش اصلی میزبانی وب شامل میزبانی اشتراکی، سرورهای مجازی یا VPS و سرورهای اختصاصی هستند که به آنها میپردازیم.

  • هاست اشتراکیبه صرفه و ارزان قیمت

هاست اشتراکی ارزان ترین روش میزبانی سایت است که در آن تمامی منابع یک سرور که همان پردازنده CPU، رم و فضای ذخیره سازی هارد دیسک است بین هاست های متصل به آن به اشتراک گذاشته میشوند، به همین دلیل هم هست که به آن میزبانی اشتراکی یا Shared Hosting میگویند.

اشتراکی بودن منابع سرور باعث میشود که نظارت دقیقی روی مصرف سایت ها از این منابع انجام نشود و گاها برخی از سایت ها بیش از حد مجاز از منابع ارائه شده استفاده کنند. این امر برخی اوقات مشکلاتی از قبیل کندی سایت را برای سایت هایی که ترافیک نسبتا سنگینی دارند ایجاد میکند.

درکل هاست اشتراکی یک گزینه میزبانی حاضر و آماده و مناسب برای سایت های شخصی یا تازه تاسیس است که ترافیک سنگینی ندارند.

  • سرور مجازی یا VPS

سرورهای مجازی یا VPS (Virtual Private Server) نوع دوم میزبانی وب است. همانطور که از نام این روش میزبانی مشخص است، در این روش ما با یک نرم افزار یا اصطلاحا سرور مجازی سر و کار داریم که اکثر قابلیت های یک سرور اختصاصی و واقعی مثل تغییر در کانفیگ، دسترسی به روت و برخی شخصی سازی ها دیگر را در اختیارمان میگذارد.

نحوه تقسیم منابع در این سرورها تا حد زیادی شبیه به هاست اشتراکی است، با این تفاوت که در این روش میزبانی هر سرور مجازی دارای منابع اختصاصی است و مشکل استفاده بیش از حد سایت ها از منابع سرور اصلی در این روش رفع شده است.

سایت هایی که دارای ترافیک نسبتا بالایی هستند میتوانند از این تکنولوژی مجازی به عنوان جایگزین هاست اشتراکی استفاده کنند.

  • سرور اختصاصی

با خرید هاست یا سرور اختصاصی، سایت شما با استفاده از یک واسطه به سرور متصل نیست، بلکه خود یک سرور به همراه تمام منابع و قابلیت هایی که دارد مستقیما در اختیار سایت شماست و دیگر نگرانی از بابت تغییراتی که مایلید روی سرور انجام دهید، کمبود منابع و هاست های همسایه نخواهید داشت.

در این روش کنترل کامل سرور در اختیار شماست، میتوانید سیستم عامل مدنظر خود را روی آن نصب کنید، امکانات امنیتی و فایروال های اختصاصی، تقسیم منابع و … تماما برعهده خود شماست که این امر نیاز به دانش فنی خواهد داشت.

همچنین به این نکته نیز اشاره کنیم که سرور اختصاصی حرفه ای ترین نوع میزبانی وب است که توسط سازمان ها و شرکت های بزرگ استفاده میشود و البته تهیه این تکنولوژی قیمت بسیار بالایی دارد که برای کسب و کارهای کوچک صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

خرید سرور

مزیت مهم هاست

تا اینجای مقاله نگاهی داشتیم به اینکه هاست و خرید دامنه (domain) چیست و چه نقشی در وب سایت ما ایفا می کنند.

اما هاست، امکانات و تکنولوژی های بیشتری از صرفا نگه داری اطلاعات و فایل های سایت ما در اختیارمان میگذارد که شناخت آنها به ما در خرید هاست بهتر کمک میکند. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای هاست را بررسی میکنیم.

– استفاده از میل سرور

بازاریابی ایمیلی یکی از روش های پرطرفدار و ثابت شده بازاریابی است که علاوه بر کسب و کارهای فیزیکی، بیزینس های مجازی نیز از آن برای اهدافی مثل بازاریابی، ارتباط با مشتریان و تبلیغات استفاده میکنند و اغلب از طریق این کمپین ها نتایج خوبی بدست می­آورند.

یکی از مهم ترین مزایای خرید هاست این است که به ما این امکان را می دهد تا با استفاده از میل سرور ها بتوانیم بدون محدودیت در تعداد ایمیل ارسالی، هزاران ایمیل به مشتری های قدیمی و مشتری­های بالقوه خود ارسال کنیم.

تکنولوژی میل سرور و مدیریت ایمیل یکی از مهم ترین قابلیت های هاستینگ است و پنل های مدیریتی شناخته شده مثل سی پنل امکانات خوبی برای این بخش در نظر گرفته اند.

برای مثال، شما در قسمت ایمیل های این نوع هاست می توانید برای سرویس ایمیل خود پسورد تعریف کنیم و همچنین با استفاده از قابلیت هایی مثل تعیین سقف ایمیل های دریافتی، قسمت Inbox خود را مدیریت کنید.

جهت خرید هاست سی پنل با کیفیت خود همین حالا از طریق وب سایت شتابان هاست اقدام کنید.

– دسترسی به FTP

استفاده از خدمات FTP یکی دیگر از مزایای خرید هاست دانلود ایران و سرور مجازی با کیفیت است که به کاربران این امکان را میدهد تا فایلهایی که در کامپیوتر خود دارند را در وب سرور خود آپلود کنند. استفاده از این قابلیت یکی از پرکاربرد ترین روشهایی است که میتوانید فایل های هاست خود را به راحتی مدیریت کنید.

– بک آپ گیری از اطلاعات مهم

اطلاعاتی که در سایت ما ذخیره میشود، شامل اطلاعات مشتریان، یوزرها و ادمین های سایت از جمله مهم ترین اطلاعات یک کسب و کار هستند و از دست دادن آنها میتواند تبعات سنگینی داشته باشد.

یکی از مهم ترین مزایای هاست با کیفیت خصوصا خرید هاست دانلود ایران از شتابان هاست این است که بک آپ گیری از این اطلاعات مهم بصورت روزانه و هفتگی انجام میشود تا اگر زمانی به هر دلیلی این اطلاعات از دست رفت، بتوانید به راحتی آخرین نسخه Back Up گرفته شده را بازگردانی کنید.

نوع هاستینگ که کمتر نام آنها را شنیده اید

هنگام خرید میزبانی وب اکثر سایت ها به دنبال اصلی ترین روش های میزبانی وب یعنی هاست اشتراکی یا سرورهای مجازی هستند و افراد کمتری هاست هایی مثل هاست دانلود را میشناسند.

در ادامه قصد داریم 3 روش میزبانی که کمتر نام آنها را شنیده اید را به شما معرفی کنیم.

  • خرید هاست دانلود ایران برای فضای نامحدود

هاست دانلود یکی از روش های کمتر شناخته شده میزبانی وب است. همانطور که میدانید تعرفه های هاستینگ در سایت های فروش میزبانی وب دارای فضای محدودی برای ذخیره سازی اطلاعات هستند.

زمانی که تعداد فایل ها، عکس ها و ویدیو هایی که در سایت قرار داده شده بیش از حد بالا بروند سایت ها با مشکل فضای ذخیره سازی و پهنای باند روبرو خواهند شد. خرید هاست دانلود ایران توسط سایت هایی که حجم بالای از اطلاعات را مدیریت میکنند بسیار مفید و کاربردی است.

سایت هایی که در حوزه دانلود موسیقی، پخش و استریم ویدیو ها، دانلود کتاب و نرم افزار فعالیت می کنند مثال هایی از نوع وب سایت ها هستند که با تهیه هاست دانلود از این مشکلات جلوگیری میکنند.

برای تهیه این نوع هاست میتوانید با کلیک روی گزینه خرید هاست دانلود ایران در وب سایت شتابان هاست تعرفه های مختلف آن را مشاهده کنید.

  • هاست ترید و بایننس میتوانید با کلیک روی گزینه خرید هاست دانلود ایران در وب سایت شتابان هاست تعرفه های مختلف آن را مشاهده کنید.
    ند شد

فعالیت در دنیای ارز های دیجیتال که امروزه در کشور ما بسیار مرسوم است، به دلایل مختلفی مثل تحریم بودن آی پی ایران و سرعت آپ­تایم پایین با مشکلات بسیاری مواجه است که هاست های مخصوص ترید شتابان هاست با IP فرانسه و فنلاند در کنار سرعت بالا، مشکلات تریدر های بازار ارز دیجیتال را حل میکنند.

صفحه سرور مجازی بایننس شتابان هاست اطلاعات کاملی درباره این نوع هاست در اختیارتان میگذارد.

  • هاست VIP شتابان هاست

هاست VIP شتابان هاست به نوعی سرویس های Premium این مجموعه هستند، مناسب برای تمامی سایت های کوچک و بزرگی که میخواهند ضمن داشتن بهترین کیفیت و سرعت برای سایتشان، منابع کافی، فضای ذخیره­سازی و پشتیبانی فوق حرفه ای شتابان هاست را دریافت کنند.

ترافیک نامحدود، هارد NVMe، لوکیشن آلمان و ایران، دریافت آخرین آپدیت های cPanel از جمله ویژگی های این هاست VIP میباشد.

برترین تکنولوژی های هاستینگ در شتابان هاست

آنچه در دنیای تکنولوژی زوم­تک در مورد شتابان هاست گفتیم

داشتن یک سایت حرفه ای که کارایی لازم برای بازدیدکنندگان را داشته باشد یکی از مهم ترین نشانه های اعتبار یک کسب و کار مجازیست که بدون استفاده از زیرساخت های مهم هاست و سرور امکان پذیر نمیباشد.

در این مقاله با همکاری شتابان هاست انواع خدمات اصلی و کمتر شناخته شده هاستینگ و کاربردها و مزایای هاست را به شما عزیزان معرفی کردیم، به این هدف که شما عزیزان با هر نوع سایتی که دارید بتوانید بهترین نوع هاست را برای خود انتخاب کنید.

جهت تهیه تمامی خدمات میزبانی وب شامل تهیه دامنه، خرید هاست دانلود ایران و یا سرورهای مجازی می توانید همین حالا از طریق وب سایت شتابان هاست اقدام کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با شتابان هاست در دنیای تکنولوژی زوم کنید!

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *