بالاخره رندرهایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

گلکسی نوت 9 سامسونگ

کره ای ها این بار تصمیم دارن که پرچمدار سری نوت خودشون رو برای طرفدارای این برند خوشگل و قشنگ معرفی کنن. گلکسی نوت 9 سامسونگ تو اینترنت غوغا کرده و خیلیا رو به خودش جذب کرده؛ از قابلیت هاش بگیر تا اون قلم کوچولوش که کلی امکانات داره و برای خودش یه گوشی به حساب میاد … ! حالا امروز یک سری اطلاعات ریز و یه رندر (همون تصویر باکیفیت) داخل یه قاب محافظ از این فبلت جنجالی منتشر شده.

امروز بعد از انتشار این رندر و خبر کوتاهی که همراه اون بود، به یه موضوعی اشاره کرده بود که خیلی برای همه تعجب برانگیزه!… اونم اینکه سرعت شارژ این فبلت سامسونگ از اس 7 و اس 7 اج همین کمپانی (پدر و پدر بزرگ…) کمتر شده … بجای اینکه بالاتر بره، پسرفت داشته! باید بگیم که این موضوع رو یه منبع معتبر که گواهینامه های محصولات چینی رو صادر میکنه، منتشر شده که لپ کلامش این بوده : گلکسی نوت این شرکت سرعت شارژش از هر کدوم از گوشی های سامسونگ که بعد از 2015 معرفی شدنم کمتره…! (آخه چرا؟؟؟!!!!)

اگه بخوایم شارژرش رو بررسی کنیم باید بگیم که نوت 9 توی جعبه ی خود یه شارژر مدل EP-TA200 داره که میتونه حداکثر توان 10 وات رو برای کاربرش فراهم کنه. با این شارژر حتی نمیشه تا سر کوچه رفت 🙂 … یرعت شارژ این شارژر حتی از اس 7، اس 8 و نوت 8 هم کمتره!

یه نکته ی جالب اینجا هستش که میگه داخل گواهینامه ی صادر شده برای نوت 9 اعلام شده که قابلیت پشتیبانی از شارژر 9 ولتی و 1.6 آمپری، یعنی به عبارتی 15.03 واتی رو برای این شارژر نشون میده ولی انگار این محدودیت های سامسونگ هستش که باعث شده شارژرش تا 10 وات بیشتر نباشه!

این گوشی ام مثل عموزاده های خودش یعنی اس 9 و اس 9 پلاس از نسخه ی سوم شارژ سریع کوالکام استفاده می خواد بکنه دلیل این موضوع هم بهره مندی از چیپ ست اسنپدراگون 845 و نسخه هایی هستش که از چیپ ست اگزینوس 9810 استفاده می کنن. حالا بریم سراغ رندر …

گلکسی نوت 9 سامسونگ

این رندری که دارید میبینید خیلی ریز داره به جای سنسور اثر انگشت اشاره میکنه (طوری که شما حواستون نباشه و فقط ببینید قابش چقد خوشگله 😉 ) همونطوری که توی شایعات قبلی ام گفته شده بود، این سنسور زیر دوربین اصلی قرار گرفته. حالا اگر بخوایم به شایعات یکم اعتماد کنیم، میتونیم بگیم که ممکن تو دو مدل ارائه بشه، یکی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، یکی ام با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی…

بیشتر بخوانید  رونمایی از یک فبلت جدید اچ پی : HP Slate 6 VoiceTab II

 

شمام نظرتونو واسه زوم تک بذارید … منتظرتون هستیم 😉

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بالاخره رندرهایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *