بازی “سفر پیرمرد” آمد تا شما در محیط آرامبخش معما حل کنید

“Old Man’s Journey” یا “سفر پیرمرد” از آن دسته بازی ها می باشد که بدلیل آثار هنری به کار برده چشمانتان را در یک نگاه گرفتار خواهد کرد. نخستین باری که با “سفر پیرمرد” روبرو شوید، به خاطر سطح تخت آن احتمالا به یاد کتاب داستان ها و قصه های فرانسوی جذاب دوران کودکیتان می افتید. اما، یک تریلر رسمی از بازی نشان داده است بالا و پائین رفتنتان از تپه ها منجر به کشف چشم اندازهای جدیدی از سفر پیرمرد می شود.

شاید اگر نقاش باشید و یا به دنیای نقاشی و رنگ ها علاقه داشته باشید با نخستین نگاه به بازی نقاشی “Bonjour, Monsieur Courbet” را به خاطر بیاورید. بازی “سفر پیرمرد” را می توان استعاره ای از “یهودی سرگردان” هم دانست.

به هر حال، بازی “سفر پیرمرد” یک بازی ماجراجویانه پازل گونه است که به بررسی دقیق احساسات و انگیزه های وی می پردازد. این بازی با گفتن یک قصه از به دست آورده ها، از دست داده ها، قهرها، آشتی ها و امید دل مخاطبین خود را به دست خواهد آورد. و از آنجا که با رنگ و لعاب نقاشی مانند به گونه ای بی ریا به سفر پیرمرد پرداخته تا تمام پازل های ایجاد شده را حل کند، مطمئنا بازیکنان خوبی جذب خود خواهد کرد.

اگر بازیکنان با محیط آرام و غریب بازی کنار بیایند و انس بگیرند تمام معماهای ایجاد شده در دنیای پیرمرد را حل کرده و او را در مسیر حرکت به سوی جلو می رانند. بازیکنان با کشف داستان پیرمرد از طریق خاطرات وی اندوه، تاسف و امید را به یکباره تجربه خواهند کرد. و این چیزی است که بازی “سفر پیرمرد” را از دیگر بازی ها و فضاهایشان متمایز کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی “سفر پیرمرد” آمد تا شما در محیط آرامبخش معما حل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *