افزودن مخاطبان بیشتر به تماس تصویری اینستاگرام امکان پذیر شد

تماس تصویری اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که تعداد مخاطبان بیشتری دارد، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. اینستاگرام به تازگی قابلیت های بسیاری را به اپلیکیشن خود افزوده است که در جدیدترین آن ها قابلیت برقرار تماس تصویری و اکنون افزودن کاربران بیشتر به تماس تصویری و یا به عبارت دیگر برقراری تماس گروهی به این شبکه اجتماعی افزوده شده است.

تماس تصویری اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام دیروز بروزرسانی جدیدی را برای تماس تصویری خود در بخش دایرکت ارائه نمود تا کاربران بتوانند دوستان بیشتری را به گپ های ویدیویی خود بیافزایند و به نوعی یک تماس تصویری گروهی داشته باشند. این ویژگی جدید برای ویدیو چت های اینستاگرامی با انتشار یک ویدیو کوتاه در داخل این پلتفرم و همچنین حساب کاربری توییتری کاربر رونمایی شد. با استفاده از این قابلیت اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می توانند در بخش دایرکت، اشخاص را به چت ویدیویی فعال خود بیافزایند. بدین منظور تنها لازم است در زمان برقراری تماس ویدیویی اینستاگرام صفحه را به بالا بکشند تا افزاد بیشتری بتوانند وارد مکالمه ی تصویری آن ها بشوند و به طور همزمان اختلالی نیز در مکالمات آن ها ایجاد نگردد.

تماس تصویری اینستاگرام

لازم به ذکر است که ویژگی تماس ویدیویی اینستاگرام برای اولین بار در تابستان سال گذشته ی میلادی ارائه نمود و نهایت تعداد افرادی که می توانستند در گفتگوهای ویدئویی حضور بهم برسانند 4 نفر بود که در آخر در ماه اکتبر سال جاری میلادی به شش نفر افزایش پیدا کرد. این بروزرسانی پس از اضافه شدن ویژگی پیام صوتی در دایرکت ارائه می گردد که هفته ی قبل اخبار مربوط به آن انتشار یافت. با تمامی این تفاسیر باید اشاره داشته باشیم که این ویژگی با قابلیت افزودن کلیپ های صوتی در iMessages متفاوت می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزودن مخاطبان بیشتر به تماس تصویری اینستاگرام امکان پذیر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *