آیفون SE 3 آخرین گوشی دارای نمایشگر LCD اپل است

آیفون SE 3 آخرین گوشی دارای نمایشگر LCD اپل است

شرکت اپل در نظر دارد سال 2022 نسل بعدی گوشی اقتصادی آیفون SE را تحت عنوان آیفون SE 3 معرفی کند. تاکنون شایعات مختلفی از این مدل دریافت کردیم و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسید.

انتظار می رود iPhone SE 3 اپل سال آینده عرضه شود. اما قبل از عرضه ، گزارش جدیدی اطلاعات جالبی را در مورد مدل آیفون آینده فاش کرده است. این اخبار از یک راهنماArsenal در Weibo (وب سایت میکروبلاگینگ چینی) می رسد. iPhone SE 3 غول پیکر کوپرتینویی همچنان دارای یک صفحه نمایش LCD است. این بدان معناست که این دستگاه تنها مدل تلفن هوشمند این برند است که دارای صفحه LCD است زیرا جدیدترین مجموعه iPhone 13 دارای پنل های OLED است. در سال های اخیر ، بسیاری از مارک ها به سمت صفحه نمایش OLED رفته اند ، که در حال حاضر عادی برای گوشی های پرچمدار است.

علاوه بر این ، راهنما اضافه کرد که صفحه نمایش LCD در آیفون جمع و جور آن را مقرون به صرفه تر می کند. ظاهراً نسل بعدی iPhone SE 3 نیز بر روی شاسی مدل قدیمی iPhone XR ساخته می شود و چیپست A15 Bionic قدرت دستگاه را تامین می کند. این شبیه به آخرین نسل iPhone SE 2 است که بر روی iPhone 8 ساخته شده است. این نشت اضافه کرد که در چندین نسخه ذخیره سازی از جمله گزینه های 64 ، 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. این هنوز یک گزارش تأیید نشده است ، بنابراین آن را با کمی نمک مصرف کنید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید زیرا وقتی اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس باشد ، به روز رسانی خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مک بوک پرو 13 اینچی جدید در راه است

نظرات در مورد : آیفون SE 3 آخرین گوشی دارای نمایشگر LCD اپل است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *