بازگشت جناب خان به خندوانه

جناب خان و خندوانه

بازگشت جناب خان به خندوانه : جناب خان جز یکی از عوامل موفقیت خندوانه بود که توانست مخاطبان زیادی را پای خندوانه بنشاند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زوم تک ، آقای رامبد جوان در یک برنامه اینترنتی حضور داشته است که در این برنامه گفته است میخواهد مذاکره جدیدی را برای بازگشت جناب خان به خندوانه انجام بدهد.

جناب خان به خندوانه بازگشت ؟

جناب خان همان عروسک بنفشی است که در برنامه خندوانه حضور داشت و اهل جنوب بود که پیش از برنامه خندوانه در یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با عنوان کوچه مروارید متولد شد و بعدها مردم با این عروسک در خندوانه نیز روبرو شدند و توانست با هنرمندی و توانایی محمدبحرانی به یک شخصیت جذاب و دیدنی تبدیل شود.

در ابتدای فصل چهارم خندوانه اقای سالار زرهی انتظارهای را در مورد حضور جناب خان  بیان کرده بود و بعد از چندماه از انجام مذاکراتی برای اجرای این انتظارات هیچ نتیجه ی حاصل نشد و جناب خان نتوانست در فصل چهارم خندوانه حضور داشته باشد.

مدت ها پیش رامبد جوان با پایان یافتن فصل چهارم خندوانه بیان کرده بود که قرار است برای حضور دوباره جناب خان مذاکره های جدیدی را انجام بدهد و البته آقای سعیدسالارزرهی نیز برای انجام این مذاکره ها گویی آمادگی لازم را داشته است.

جناب خان و خندوانه

آقای سالارزرهی می گوید که من هم علاقه دارم که مذاکره صورت بگیرد و امیدوارم که نتیجه ی به نحوی باشد که جناب خان بتواند در فصل جدید خندوانه نیز حضور داشته باشد، او همچنین می گوید امیدوار است که مذاکره ها به گونه در جهت یکدلی حرکت کند که نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی در مورد اتفاق ها و مذاکرهای ناموفق گذشته نیز  بیان نموده که بهتر است هر نتیجه ی که در گذشته اتفاق افتاده را فراموش کنیم و منتظر هستم که این مذاکره با آقای رامبد جوان و تیم خندوانه صورت بگیرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلگرام حسن ريوندي

نظرات در مورد : بازگشت جناب خان به خندوانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *