گوشی اوپو FIND N2 در ماه دسامبر معرفی می شود

گوشی اوپو FIND N2 در ماه دسامبر معرفی می شود

برخلاف بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، اوپو پرچم‌دار جدیدی را با اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه نکرد. خوب، اگر OnePlus 10T را در نظر نگیریم. این شرکت آخرین چیپست پرچمدار کوالکام را برای گوشی های هوشمند تاشو جدید خود رزرو می کند. بله، پس از موفقیت‌آمیز Oppo Find N، این شرکت آماده عرضه دیگری در بخش تاشو است. امسال، ما انتظار دو نوع داریم – Oppo Find N2 و Oppo Find N Flip. اولی دنباله تاشو سال گذشته است، در حالی که دومی یک Oppo کاملاً جدید تاشو با ساختاری مانند تاشو است. طبق یک گزارش جدید، Oppo Find N2 و برادرش در ماه دسامبر عرضه خواهند شد.

پایگاه خبری دیجیتال چت، که سابقه خوبی دارد، بیان می‌کند که تاشوی آینده در ماه دسامبر وارد بازار خواهد شد. این با انتشار Oppo Find N که در ماه دسامبر نیز انجام شد مطابقت دارد.

طبق شایعات، Oppo Find N2 سیستم عامل ColorOS 13 را مستقیماً با اندروید 13 بسته بندی می کند. این ممکن است دقیق باشد زیرا این شرکت در حال حاضر این به روز رسانی را برای پرچمداران خود آورده است. علاوه بر این، اطلاعات فاش شده حاکی از استفاده از Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC است. اگرچه اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 در ماه دسامبر ظاهر می شوند، اما نیازی به عجله نیست. به هر حال، اولین گوشی های تاشو با این SoC تنها تا سال 2023 ظاهر می شوند. این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. جزئیات دقیق صفحه نمایش نامشخص است، اما ما انتظار داریم تا نرخ تازه سازی 120 هرتز را افزایش دهیم.

Oppo Find N2 دارای یک NPU MariSilicon X است که فناوری خودساخته Oppo برای کاهش نویز هوش مصنوعی است. همچنین دارای قابلیت ضبط ویدیوی فوق العاده در شب 4K است و مسئولیت سایر بهبودهای دوربین را نیز بر عهده دارد.

منبع اطلاعات همچنین تأیید می کند که انتظار می رود سری Oppo Reno9 اواخر این ماه معرفی شود. در نتیجه، طرفداران Oppo می توانند منتظر یک سری اعلامیه در چند ماه آینده باشند. همچنین انتظار می رود وان پلاس وان پلاس 11 را در ژانویه 2023 عرضه کند.

بیشتر بخوانید  ُسری گوشی Reno8 اوپو راهی بازار جهانی شد

سوال بزرگ این است که آیا اوپو گوشی های Oppo Find N2 و Flip را به بازارهای جهانی می آورد یا آنها را منحصر به بازار چین نگه می دارد. تاکنون تنها چند برند در بخش جهانی گوشی‌های تاشو با هم رقابت می‌کنند و سامسونگ قطعا پیشتاز است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو FIND N2 در ماه دسامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *