ایمن ترین خودرو های 2018 معرفی شدند

صنعت خودرو در دنیای امروزی بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است از این خودرو سازان سعی دارند اتومبیل هایی با کیفیت بهتر تولید کرده و علاوه بر سرعت و شتاب خودرو ها ایمنی آن ها را نیز ارتقاء داده و درگیر رقابت سخت و تنگاتنگی با یک دیگر هستند.

امن ترین و برترین خودرو های 2018 توسط موسسه‌ بیمه و ایمنی بزرگراه‌ های آمریکا اعلام شدند. این موسسه پس از آزمایش های زیاد و تست های تصادف توانست از میان خودرو های ارائه شده 15 خودروی مطمئن و امن را انتخاب کند , در اولین آزمون , دو سطح ایمن پلاس ( Top Safety Pick Plus ) و ایمن ( Top Safety Pick ) را تعیین کردند , در سطح ایمن پلاس 15 خودرو و در سطح ایمن 47 خودور قرار گرفتند , در این آزمون ها ایمنی و استحکام بدنه اتومبیل , ایمنی سرنشینان , قدرت و طراحی چراغ های جلو و در نهایت زیبایی این خودرو ها در نظر گرفته شده است.

سه خودروی شاسی بلند در سطح ایمن پلاس قرار گرفت , 4 مدل سوبارو به عنوان برترین محصولات سال برگزیده شدند , پس از آن دو مدل از مرسدس بنز , کیا , بی ام و , هیوندای , لینکن , جنسیس و تویوتا در این لیست ثبت شدند. سوبارو WRX , کیا سول , کیا فورته (سراتو) و سوبارو ایمپرتزا سدان و استیشن ( چهار در ) در رده خودرو های کوچک قرار گرفتند.

خودرو های متوسط شامل سوبارو اوت‌ بک , تویوتا کمری و سوبارو لگاسی می شوند. هیوندای سانتافه و هیوندای سانتافه اسپرت در رده کلاس شاسی بلند متوسط قرار گرفتند , مرسدس‌ بنز GLC تنها خودوریی بود که توانست در رده شاسی بلند لوکس قرار بگیرد. با مقایسه دو کلاس ایمن و ایمن پلاس , خودرو هایی که در سطح ایمن پلاس قرار داشتند نمره بهتری نسبت به ایمن پیدا کردند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خاص ترین سبک های باز شدن درِ خودرو

نظرات در مورد : ایمن ترین خودرو های 2018 معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *