معرفی مرسدس بنز C کلاس فیس لیفت 2019

مرسدس بنز C کلاس

این نسل مرسدس بنز کلاس C به عنوان مدل سال ۲۰۱۵ وارد خط تولید شده و هنوز نیز از آن تولید می شود ولی اکنون این اتومبیل دوباره زنده شده است و هنوز کهنه نشده است ولی اشتوتگارتی ها در نظر دارند که مدل ۲۰۱۹ را کمی تغییر داده و بروز کنند و با امکانات بیشتر وارد بازار نمایند.

از لحاظ طراحی ظاهری، تغییرات فیس لیفت C کلاس ۲۰۱۹ دامنه کمی را در بر می گیرد اما تغییرات اساسی تلقی می شوند. مدل های AMG با جلو پنجره مشبک الماسی دارای یک خط افقی بزرگ است که به صورت استاندارد نصب می شود. در جلوی دو طرف چراغ های جلو آن از چراغ های LED مدل جدید و اکنون نیز به یک استاندارد تبدیل شده است. تیغه هایی که در ورودی ها هوا قرار دارند شامل این تغییرات اعمال شده بر روی فیس لیفت C کلاس می باشد.

مرسدس بنز C کلاس

در قسمت پشتی آن نیز تغییراتی اجرا شده که مهمترین آن ها طراحی خاص چراغ های LED است که با اضافه شدن دیفیوزر همراه است. C کلاس ۲۰۱۹ به صورت استاندارد دارای رینگ های پنج پره ۱۷ اینچی جدید است و به همین صورت ارائه خواهد شد. نقره ای موهاوی متالیک و سبز روشن متالیک که دو رنگ تازه است، به سبد رنگ های آن اضافه شده است.

داخل کابین های این اتومبیل تغییراتی فیزیکی اعمال شده که محدود اند، مانند استفاده از دکمه و کلید در فرمان و صفحه نمایش لمسی با ۱۲.۳ اینچ آپشنال پشت فرمان تمام می شود. سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی و یا همان اینفوتینمنت که اکنون به صورت پیش فرض و از اتصال تلفن های همراه هوشمند استفاده می کند، دارای یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی به جای نمونه ۷ اینچی است که استاندارد آن قابل انتخاب است.

مرسدس بنز C کلاس

مانند بدنه اتومبیل، کابین هم دارای سفارش ترکیب رنگ جدید است که شامل خاکستری ماگمایی و مشکی برای مدل هایی که تقویت نشده اند و قهوه ای تیره و یا همان بژ ابریشمی با مشکی منحصر برای مدل های AMG است.

این مرسدس C کلاس فیس لیفت دارای تکنولوژی های پیشرفته ی زیادی است و مانند نسخه دیگری که e کلاس نام دارد ، خودرو دارای دستیار هوشمند رانندگی می باشد و با کمک تقویت سیستم راداری ، دوربین ها و استفاده از اطلاعات نقشه دستیار هوشمند و با کمک دستیار هوشمند خودروی کلاس C 2019 می تواند در شرایط خاصی خودرو را به صورت نیمه خودکار براند. در کنار پیشرانه آن، نیروی کلاس C ۲۰۱۹ به وسیله یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ جدید که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد ، تامین می شود. این قدرت به وسیله گیربکس ۹ سرعته خودکار انتقال می یابد. و بر اساس برنامه ریزی اشتوتگارتی ها ، این مرسدس C کلاس ۲۰۱۹ به همراه مرسدس مایباخ S کلاس ۲۰۱۹ در ماه مارس و در نمایشگاه ژنو رسما به جهانیان عرضه می شود. امید داریم که تغییرات اجرا شده در این مرسدس بنز، استاندارد را رد کند.

مرسدس بنز C کلاس

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی مرسدس بنز C کلاس فیس لیفت 2019

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *