ایلان ماسک تیک های آبی قدیمی را در توییتر حذف خواهد کرد

ایلان ماسک تیک های آبی قدیمی را در توییتر حذف خواهد کرد

ایلان ماسک پس از تصدی مسئولیت به عنوان رئیس توییتر، مدل اشتراک آبی این پلتفرم را به طور کامل اصلاح کرد. سایت میکروبلاگینگ خرید اشتراک آبی را برای تایید در پلتفرم برای کاربران اجباری کرد. با این حال، هنوز مشخص نبود که چه اتفاقی برای کسانی که نشان Verified را قبل از اینکه ماسک تغییراتی را ارائه کند، به دست آورده‌اند، بیفتد.

ایلان ماسک در پاسخ به یک توییت، سرانجام توضیح داد که چه اتفاقی برای تیک‌های آبی قدیمی می‌افتد. اکنون تأیید شده است که توییتر چک‌های آبی میراث را از حساب‌هایی که آنها را در اختیار دارند حذف خواهد کرد زیرا ماسک فکر می‌کند «اینها کسانی هستند که واقعاً فاسد هستند». با این حال، مشخص نیست که توییتر چه زمانی شروع به حذف چک های آبی قدیمی می کند.

با حذف نشان قدیمی Blue Verified، توییتر آنها را مجبور به خرید اشتراک آبی جدید با قیمت 8 دلار در ماه خواهد کرد. می توان آن را تلاشی برای افزایش درآمد سایت میکروبلاگینگ دانست. علاوه بر اشتراک آبی، توییتر همچنین قصد دارد یک طرح پولی جدید را برای ارائه یک تجربه کاملاً بدون آگهی منتشر کند. قابل درک است که هزینه آن بیشتر از اشتراک آبی موجود است.

توییتر اخیراً با ایجاد امکان کسب درآمد از این پلتفرم، تغییر قابل توجه دیگری در پلتفرم خود ایجاد کرده است. این شرکت شروع به تقسیم درآمدهای تبلیغاتی با سازندگان از طریق نمایش تبلیغات در پاسخ‌ها کرده است. با این حال، در حال حاضر به مشترکین Blue در ایالات متحده محدود می شود. امکان ارسال محتوای طولانی در توییتر یکی دیگر از ویژگی هایی است که مشترکین آبی اخیرا دریافت کرده اند. هدف نهایی ماسک این است که توییتر را به یک برنامه همه چیز تبدیل کند و در نهایت به یک نهاد سودآور تبدیل شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  باگ نرم افزاری توییتر و افشای موقعیت مکانی کاربران

نظرات در مورد : ایلان ماسک تیک های آبی قدیمی را در توییتر حذف خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *