افشا مشخصات تبلت MatePad Pro جدید 11 اینچی هوآوی

افشا مشخصات تبلت MatePad Pro جدید 11 اینچی هوآوی

هواوی قبلاً تأیید کرده است که  میزبان کنفرانس معرفی محصول در چین طی روز 27 جولای خواهد بود که در آن این برند تبلت 11 اینچی جدید MatePad Pro را به همراه چند دستگاه دیگر معرفی خواهد کرد.

در حالی که برخی از جزئیات مربوط به تبلت آینده قبلاً از طریق تیزرهای رسمی و افشای اطلاعات فاش شده است، این دستگاه اکنون در چین مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. MatePad Pro نسخه 11 اینچی در حین گذراندن گواهی TAF مشاهده شد که نشان می‌دهد تبلت با شماره مدل GOT-AL09 به یک نمایشگر OLED مجهز خواهد شد و دارای یک حفره برای دوربین جلو است. با توجه به اینکه مدل قبلی از پنل LCD بهره می گرفت، این یک ارتقاء قابل توجه محسوب می شود.

همچنین مشخص شده است که این تبلت دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب خواهد بود و به آخرین سیستم عامل HarmonyOS 3.0 مجهز می شود که توسط هواوی برای دستگاه‌های خود توسعه داده شده است. در مورد بخش ارتباطی، پشتیبانی از Wi-Fi و 4G LTE وجود دارد و مانند سایر دستگاه های هواوی، به دلیل تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده، پشتیبانی از 5G وجود ندارد. انرژی آن توسط یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد، اما سرعت شارژ آن هنوز مشخص نیست.

تصویر تیزر هواوی میت پد پرو 11 اینچی که چند روز پیش توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد که این تبلت دارای طراحی جدیدی با بریدگی دوربین دایره‌ای در عقب است، چیزی شبیه به طراحی گوشی‌های هوشمند سری میت 40.

در اخباری مرتبط هوآوی در حال برنامه ریزی برای یک رویداد بزرگ در روز چهارشنبه 27 جولای است، جایی که این برند چندین محصول الکترونیکی مصرفی پیشگامانه را برای بازار چین معرفی خواهد کرد. هواوی اعلام کرده است که این شرکت نسل بعدی سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خود، یک هوآوی واچ 3 پرو کاملاً جدید را برای سال 2022 و جدیدترین تبلت 11 اینچی MatePad Pro 2022 خود را برای استفاده در بهره وری معرفی خواهد کرد.

با این حال، گزارش اخیر در رسانه های اجتماعی چین نشان می دهد که هوآوی همچنین ممکن است یک گوشی هوشمند جدید را در رویداد 27 جولای معرفی کند و گوشی هوشمند مورد بحث چیزی جز هوآوی Enjoy 50 Pro نیست.

بیشتر بخوانید  تست آسیب میت 60 پرو نمایشگر شکننده و تعمیر دشوار را نشان می دهد

از این گزارش، ما جمع‌آوری کردیم که مشخصات و طراحی هواوی Enjoy 50 Pro در واقع مشابه یک گوشی هوشمند سطح پایه است که هواوی قبلاً در بازار جهانی عرضه کرده بود، گوشی که احتمالا Nova Y90 می باشد. این ما را به این باور می رساند که Enjoy 50 Pro فقط یک هواوی نوا Y90 ریبرند شده برای بازار چین است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات تبلت MatePad Pro جدید 11 اینچی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *