ایسوس و معرفی کروم بوک Vibe CX34 Flip

ایسوس و معرفی کروم بوک Vibe CX34 Flip

ایسوس در نمایشگاه CES 2023 تعداد زیادی دستگاه را در دسته های مختلف معرفی کرد. اکثر آنها رایانه هایی بودند که از ویندوز 11 مایکروسافت استفاده می‌کردند.

جالب اینجاست که این شرکت تنها چند محصول ChromeOS را رونمایی کرد. آنها Asus Chromebook Vibe CX34 Flip و Asus Chromebox 5 هستند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

Chromebook Vibe CX34 Flip جدید توسط ایسوس برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال بازی‌های ابری و بهره‌وری هستند، طراحی شده است. لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر دارای گواهینامه MIL-STD 810H در یک رنگ سفید مرواریدی با کلیدهای WASD با لهجه نارنجی و صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه RGB عرضه می‌شود.

صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل (WUXGA) و نسبت تصویر 16:10 دارد. صفحه نمایش از ورودی لمسی حداکثر روشنایی 400 نیت و ورودی قلم USI پشتیبانی می کند. این دستگاه مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل سری Core i7 U با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4x و 512 گیگابایت M.2 PCIe 3.0 SSD است.

این دستگاه چندین گزینه اتصال مانند WiFi 6E، بلوتوث 5.2، 2 x USB 3.2 Gen 2 Type-C، 1 x USB 3.2 Gen 2 Type-A، 1 x HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی متری را ارائه می دهد. همچنین دارای یک اسلات قفل کنزینگتون، یک اسلات کارت MicroSD، دو بلندگوی استریو با نیروی هارمن کاردون، دو میکروفون، یک وب کم 720p و یک تراشه امنیتی Titan C است.

این کامپیوتر 1.8 کیلوگرم وزن دارد و انرژی را از یک باتری 63 وات ساعتی تامین می کند. در نهایت، از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. ایسوس کروم باکس 5 جانشین کروم باکس 4 است که در اواخر سال 2020 معرفی شد. جدیدترین رایانه شخصی ChromeOS این شرکت با داخلی به روز شده و یک ویژگی جالب وارد بازار شد.

کروم باکس 5 از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 پشتیبانی می کند. رم LPDDR4x و SSD PCIe Gen 4×4 را در خود جای داده است. این دستگاه دارای گزینه های ارتباطی مختلفی مانند WiFi 6E، اترنت 2.5 گیگابیت در ثانیه، 4 پورت USB Type-A، 1 پورت Thunderbolt 4 (USB Type-C)، 2 پورت HDMI و DisplayPort است. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD است و می تواند تا چهار صفحه نمایش 4K را پشتیبانی کند.

جدا از مشخصات فوق، این محصول اکنون دارای یک پد شارژ بی سیم 15 واتی در بالای خود است. بنابراین، کاربران می توانند به راحتی گوشی های هوشمند و سایر لوازم جانبی خود را با قرار دادن آنها در Chromebox 5 به راحتی شارژ کنند.

بیشتر بخوانید  سری ROG Phone 7 ایسوس به نمایشگر سامسونگ مجهزند

این دستگاه در سه ماهه اول عرضه خواهد شد و قیمت آن از 399 دلار شروع می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایسوس و معرفی کروم بوک Vibe CX34 Flip

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *