اپل کامپیوترهای مجهز به چیپ M3 و M2 سال آینده عرضه می کند

اپل کامپیوترهای مجهز به چیپ M3 و M2 سال آینده عرضه می کند

به گفته مارک گورمن، کارشناس برند اپل، اپل در حال توسعه مجموعه ای از رایانه های جدید برای سال 2023 است. از جمله iMac M3، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با M2 Pro و M2 Max و غیره.

اپل در سال 2023 سال پرمشغله ای خواهد داشت. مارک گورمن تحلیلگر بسیار محبوب از بلومبرگ به ما اطلاع می دهد که اپل در حال آماده شدن برای به روز رسانی محدوده مک بوک پرو خود با تراشه های جدید علاوه بر برنامه ریزی برای انتقال USB-C آیفون 15 و عرضه احتمالی آن است. یک آیفون 15 UItra.

MacBook Pro 13 اینچی و MacBook Air M2 13.6 اینچی تنها مدل هایی هستند که در حال حاضر می توانند از تراشه M2 استفاده کنند. جای تعجب نیست که تجارت کوپرتینویی قصد دارد تراشه های M1 Pro و M1 Max را یک بار دیگر در سال 2023 همراه با تراشه های M2 Pro و M2 Max عرضه کند. اینها به مک‌بوک‌های 14 و 16 اینچی اضافه می‌شوند. اگرچه در ابتدا برای پایان سال 2022 برنامه ریزی شده بود. انتشار آنها ممکن است اکنون در نیمه اول سال اتفاق بیفتد.

طبق گفته MacRumors، از نظر شاسی و مشخصات فنی با CPUهای بهتر، باید تقریباً مشابه مک بوک پرو 14 و 16 اینچی فعلی باشد. ممکن است یک رم سریعتر در آنجا وجود داشته باشد.

در سال 2023، جدیدترین تراشه های سیلیکون اپل نیز معرفی خواهند شد. بنابراین، یک iMac M3 جدید اولین دستگاهی خواهد بود که از آن بهره می برد. به یاد بیاورید که اولین تراشه M1 در جدیدترین iMac وجود دارد. مشخصات چنین تراشه ای هنوز یک رمز و راز است.

شرکت کوپرتینویی همچنین در حال توسعه یک مک مینی جدید با انتخاب M2 یا M2 Pro است. M2 Extreme با 48 هسته CPU و 152 هسته GPU که قبلا ذکر شد حذف می شد. هزینه و پیچیدگی عملیاتی ممکن است ناقوس مرگ برند اپل باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

نظرات در مورد : اپل کامپیوترهای مجهز به چیپ M3 و M2 سال آینده عرضه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *