انتشار اطلاعاتی از حافظه داخلی سری پیکسل 7

انتشار اطلاعاتی از حافظه داخلی سری پیکسل 7

گوگل تایید کرده است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل را با نام سری Pixel 7 در تاریخ 6 اکتبر ساعت 10 صبح به وقت شرقی معرفی خواهد کرد. مشخصات دوربین و نمایشگر این دستگاه ها قبلا فاش شده است. در حال حاضر، رولند کوانت، کارشناس اطلاعاتی، گزینه‌های ذخیره‌سازی نسخه اروپایی دستگاه‌ها را فاش کرده است.

طبق گفته Quandt، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو هر دو در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی ارائه خواهند شد. این احتمال وجود دارد که مناطق بیشتری نیز به این دو گزینه محدود شوند.

سری پیکسل 7 شبیه به سری پیکسل 6 خواهد بود. پیکسل 7 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد، در حالی که پیکسل 7 پرو به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. شایعه شده است که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (Samsung GN1) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی (Sony IMX38) اولتراواید در این گوشی‌ها گنجانده شده است. 7 پرو همچنین دارای دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی (Samsung GM1) خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که هر دو نسخه دارای دوربین جلویی 10.87 مگاپیکسلی (سامسونگ 3J1) باشند.

در حالی که پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با فرکانس 120 هرتز خواهد بود، پیکسل 7 دارای پنل 6.4 ا اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. آخرین پردازنده گوگل Tensor G2 هر دو دستگاه را دربرمی گیرد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که هر دو دستگاه با Android 13.0 از نظر نرم افزار عرضه شوند. احتمالاً با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه در 6 اکتبر، جزئیات دیگر مشخص می‌شود، پس با ما همراه باشید.

پیش بینی شده برند گوگل بزودی جزئیات بیشتری درباره دو مدل پرچمدار خود ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های اندرویدی " با قیمت های جالب "

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از حافظه داخلی سری پیکسل 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *