انتشار تصویر تیزری از گوشی Realme GT Neo 5

انتشار تصویر تیزری از گوشی Realme GT Neo 5

با توجه به اینکه تنها یک هفته مانده به معرفی Realme GT Neo 5، این شرکت قبلاً تیزرهای مختلفی را در رابطه با گوشی هوشمند آینده ارائه کرده است. اکنون، جدیدترین تیزر طراحی پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد و همچنین نور LED آن را برجسته می کند.

تیزر جدید زودتر امروز (اول فوریه 2023) به اشتراک گذاشته شد و طراحی پشتی گوشی هوشمند را به تصویر می کشد. در دسامبر 2022، شایعاتی مبنی بر اینکه سازنده چینی گوشی های هوشمند ممکن است نورپردازی RGB را در این گوشی جدید قرار دهد، منتشر شد. اما اکنون، جدیدترین تیزر نشان می‌دهد که نور ال‌ای‌دی مورد بحث یک رنگ بنفش را تولید می‌کند. این تیزر همچنین چینش دوربین دوربین های سه گانه در پشت را نشان می دهد که ماژول توسط نور LED در کنار آن قرار دارد.

همین دیروز، تیزر دیگری در رابطه با GT Neo 5 منتشر کرده بودیم. یکی از مقامات این شرکت ادعا کرد که شارژ سریع 240 واتی این گوشی هوشمند به شما امکان می‌دهد تنها پس از 30 ثانیه شارژ، قسمت‌های یک ساعته را تماشا کنید. علاوه بر این، Realme همچنین وعده 1600 چرخه شارژ و دشارژ کامل را داده است که دو برابر استاندارد صنعت است که امکان استفاده از آن را پس از چهار سال فراهم می کند. به غیر از این، تعدادی تیزر دیگر نیز وجود داشت.

در مورد خود دستگاه صحبت می کنیم، این دستگاه در 9 فوریه 2023 معرفی خواهد شد. این دستگاه دارای یک نسخه آندرکلاک شده از چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 است که با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 3.1 جفت می شود. همچنین دارای یک پنل OLED 6.74 اینچی با بریدگی سوراخ پانچ، وضوح 1.5K و نرخ رفرش 144 هرتز است. در قسمت پشتی ماژول دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری از گوشی Realme GT Neo 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *