اگر از زمین خسته شده اید به Asgardia ملحق شوید

دانشمندان اولین کشور فضای جدید را راه اندازی کردند و هرکسی می تواند به یکی از شهروندهای آن تبدیل شود.

نخستین کشور فضایی تحت عنوان Asgardia امیدوار است نسل بشر را فراتر از دو برابر نجات دهد.

Asgardia با تلفظ اَشگُردیا برای نجات بشر در این زمینه برنامه دارد: ابتدا، به نظر می رسد بشر را از جنگ های فضایی دور نگه دارد. و سپس سعی در حفاظت نژاد بشر از شر بیگانگان خارج از جو و تهدیداتی همانند زباله های فضایی و برخورد سیارک ها دارد.

کسانی که پشت ایده Asgardia قرار گرفته اند، امیدوارند با ایجاد کشور در آن سو نخستین گام در عصر جدید فضا را بردارند. و آن ها قصد دارند با فرستادن راکت به آسمان این اقدام را عملاً آغاز کنند.

در سال 2017، اولین قمر مصنوعی از زمین فرستاده خواهد شد و Asgardia امیدوار است تا راه دسترسی برای معاشرت، علوم و افراد از کشورهای مختلف روی زمین را باز کند.

دانشمندان طرح این برنامه را هفته سپری شده در پاریس راه اندازی کردند و آن را بر اساس اُدین از والهالا در اساطیر اسکاندیناوی “شهر آسمان ها” نام گذاری کردند.

سرپرستی طرح مذکور بر عهده Igor Ashurbeyli، رهبر مرکز تحقیقات بین المللی هوا و فضا در وین و رئیس کمیته فضا در علوم یونسکو می باشد.

اما طبق گزارشات، Asgardia طی مشورت با دانشمندان شناخته شده در سطح جهان، مهندسان، کارآفرینان و کارشناسان حقوقی شکل خواهد گرفت.

دکتر Ashurbeyli گفت: “امیدوارم این کشور کاملا به رسمیت شناخته شود.” همچنین او ادعا کرد: “هنگامی که این ایده شکل بگیرد یقینا توسط دانشمندان ترویج می یابد.”

او در بیانیه ای گفت: “Asgardia یک کشور تماما مستقل است. و آن با تمام این ویژگی ها عضو آینده سازمان ملل متحد است. خمیره (ماهیت) Asgardia صلح در فضا و پیشگیری از درگیری های زمینی است. Asgardia از جنبه فلسفی هم منحصر به فرد است؛ صرف نظر از رفاه شخصی افراد و موفقیت های کشوری که افراد در آن متولد شده اند، به بشریت خدمت می کند.”

این کشور به اشخاص اجازه می دهد تابعیت بگیرند.

“هر انسانی که روی زمین زندگی می کند می تواند شهروند Asgardia شود.” شما می توانید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، کشور و ایمیل خودتان در صفحه شهروندی سایت ملحق شدن به Asgardia فرم پیوستن به آنجا را دریافت کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اگر از زمین خسته شده اید به Asgardia ملحق شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *