پس از سال ها گوشی جدید Nokia با نام C1 عرضه خواهد شد / محصول جدید ویندوز 10

بعد از این که سهام بخش موبایل نوکیا به فروش رفت و مایکروسافت صاحب جدید این برند شد،این شرکت تضمین داد تا با برند نوکیا هیچ محصولی تا سال 2016 توسط فنلاندی ها ساخته نشود آن‌ها نیز به وعده‌شان عمل کرده‌اند و حالا که زمان این توافق نامه کم کم دارد به پایان می رسد فنلاندی‌ها تلاش می کنند تا با ارائه یک محصول جدید هویت ازدست‌رفته را بازیابند، از این رو این شرکت قرار است تا با یک محصول متفاوت شروعی خیره کننده داشته باشد.

nokia c1 (2)در شرایطی انتظار می رود تا C1 در دو نسخه متفاوت اندرویدی و ویندوزی ارائه شود که از زمانی که تبلت نوکیا N1 مبتنی بر اندروید عرضه شد، پیش بینی ها به این سمت رفتند که نوکیا به‌سوی اندروید می‌رود.
ولی با رندر جدید شاید استراتژی گفته ‌شده تغییر کرده و شاهد دو نسخه ویندوزی (ویندوز 10) و اندرویدی باشیم.گفتنی است تا کنون سه رندر متفاوت از این محصول ارائه شده که مورد چهارم و آخر محتمل ترین آن ها می باشد.

این رندها هنوز در حد اما و اگر مانده اند چون مایکروسافت خود گوشی‌های ویندوزی تحت نام لومیا عرضه کرده و سال آینده سرفیس فون را نیز بیرون می‌دهد که در این صورت نوکیا برای عرضه گوشی ویندوزی با شکست روبرو خواهد شد.برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول باید تا اوایل سال اینده میلادی منتظر ماند.

منبع : phonearena

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : پس از سال ها گوشی جدید Nokia با نام C1 عرضه خواهد شد / محصول جدید ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *