اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

در حالی که تا انتشار سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 11 فاصله زیادی نداریم، به تازگی اچ پی تصمیم گرفت چندین محصول جدید از قبیل یک تبلت ویندوزی، یک آل این وان، یک لپ تاپ اقتصادی، یک لپ تاپ اسپکتر و در نهایت نمایشگر جدیدی معرفی کند.

در ادامه با تمامی این دیوایس های تازه رونمایی شده اچ پی آشنا خواهیم شد.

 

لپ تاپ دو در یک اچ پی Spectre x360

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

اولین محصول معرفی شده اچ پی به عنوان لپ تاپ دو در یک Spectre x360 است. مدلی با نمایشگر 15 اینچی 4K که نسبت تصویر 16:10 و پنل UHD+OLED دارد. این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم Core i7 اینتل و گرافیک GeForce RTX 3050 انویدیا قدرت می گیرد.

در سایر مشخصات باید به حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 با حافظه ذخیره سازی NVMe M.2 که ظرفیت 512 گیگابایتی دارد، اشاره داشت. یکی از ویژگی های قابل توجه این لپ تاپ وجود حافظه Intel Optane با ظرفیت 32 گیگابایتی است.

به کمک این حافظه افراد می توانند بازی ها و برنامه ها را به شکلی سریعتر اجرا کنند. ناگفته نماند اچ پی Spectre x360 با سیستم عامل ویندوز 11 همراه است. HP حقیقتا یکپارچه باکیفیتی در این لپ تاپ تعبیه کرده که 5 مگاپیکسلی بوده و از ویندوز هلو پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دارای یک شاتر فیزیکی است که توسط یک کلید میانبر کنترل می شود و یک نشانگر است که هنگام فعال شدن به شما کمک می کند. در جنبه های خصوصی، یک دکمه خاموش میکروفون اختصاصی با چراغ نشانگر LED نیز وجود دارد.

HP همچنین چند ویژگی نرم افزاری هم اضافه کرده است. یکی از ویژگی ها HP GlamCam نام دارد که “تجربه تماس تصویری را افزایش می دهد”. دارای حالت زیبایی برای لمس رنگ پوست در حین تماس های ویدئویی ، ویژگی Auto Frame برای “استراحت در میانه تماس” و تصحیح نور برای تنظیم نور چهره در حین تماس های ویدئویی.

HP همچنین می گوید Spectre x360 یکی از اولین لپ تاپ های این شرکت است که از آلومینیوم CNC بازیافت شده ساخته شده است. این دستگاه دارای “صفحه کلید ساخته شده پایدار ، حاشیه ها و جعبه بلندگو ساخته شده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس است.”

HP قیمت Spectre x360 را 1663 دلار اعلام کرده و انتظار داریم از اکتبر عرضه شود.

 

تبلت 11 اینچی ویندوز 11

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

HP رقیب iPad خود را معرفی کرد. این تبلت با نام عجیب 11 اینچی HP Tablet PC ، یک دستگاه نازک و سبک است که برای لمس بهینه شده و برای بهره وری و خلاقیت در حرکت طراحی شده است. دارای صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440. این دستگاه مجهز به اینتل Pentium Silver N6000 است ، که به اندازه A14 Bionic اپل که در جدیدترین آیپد ایر وجود داشت قدرتمند نیست، اما کاربردی است.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت حافظه LPDDR4x با 128 گیگابایت حافظه اس اس دی PCIe NVMe M.2 است. جالب اینجاست که تبلت 11 اینچی HP در حالت S ویندوز 11 هوم را اجرا می‌کند. این بدان معناست که شما فقط می توانید برنامه ها و بازی هایی را که از Microsoft Store تأیید شده اند نصب کنید و مستقیماً مانند وب در نسخه استاندارد ویندوز 11 از وب استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید  نسل جدید لپ تاپ های اچ پی Envy x360 معرفی شد

باز هم ، HP برای برجسته کردن دوربین قابل چرخش از راه خارج شده است. این سنسور 13 مگاپیکسلی است که هنگام شروع تماس تصویری می چرخد. این تبلت همچنین از چارچوب‌های اسنپ ویندوز 11 در حالت افقی و عمودی با استفاده از ضربه گیر داخلی خلاقانه برای مشاهده محتوا ، ویرایش بین دو برنامه و به اشتراک گذاری محتوا در حین تماس تصویری پشتیبانی می‌کند.

تبلت 11 اینچی 599 دلار قیمت دارد و برای خرید در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود.

 

آل این وان ENVY 34 اچ پی 

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

دیگر محصولی که اچ پی از آن پرده برداشته مدل انوی 34 است. همراه با لپ تاپ 2 در 1 و تبلت ، HP همچنین رایانه رومیزی جدید ENVY 34 All-in-One را معرفی کرد. HP می گوید ENVY 34 یک مرکز قدرتمند با صفحه نمایش با وضوح بالا و عملکرد باورنکردنی برای سازندگان است. “بسیاری از سازندگان هنگام انجام یک نمایشگر فوق عریض در مقابل لپ تاپ ، یک مانیتور خارجی و حتی یک مانیتور دوگانه ، بالاترین سطح بهره وری را برای انجام چندین کار تجربه می کنند. این بینش ها منجر به توسعه رایانه رومیزی HP ENVY 34 All-in-One PC شد. ”

ENVY 34 دارای صفحه نمایش 34 اینچی 5K با رزولوشن 5120 در 2160 است. این صفحه نمایش قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و نسبت تصویر 21: 9 دارد. HP ENVY 34 ویندوز 11 را اجرا می کند و از ویژگی جدید Snap Layouts برای مشاهده آسان همه چیز پشتیبانی می کند.

ENVY 34 مجهز به پردازنده نسل 11 اینتل Core i7-11700 است. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 دارد. دارای 32 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت PCIe NVMe M.2 Solid State Drive. در قسمت I/O ، ENVY 34 دارای چهار پورت USB A SupersSeed با سرعت 10Gbps ، دو پورت Thunderbolt 4 40Gbps ، دو پورت USB A 5Gbps و یک پورت USB-C 5Gbps است. از جدیدترین گزینه های اتصال مانند Wi-Fi 6 و Bluetooth Combo پشتیبانی می کند.

 

لپ تاپ 14 اینچی اسنپدراگونی

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

سایر محصولاتی که HP امروز اعلام کرد شامل یک لپ تاپ 14 اینچی جدید است. سیستم عامل آن Snapdragon 7c Gen 2 Compute Platform است و از Windows 11 ARM استفاده می کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت حافظه LPDDR4 ، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پشتیبانی از 4G LTE خواهد بود. HP هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است ، اما این شرکت می گوید که باید در ماه اکتبر در دسترس باشد.

اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

و ، همراه با ENVY 34 AIO ، HP همچنین از رایانه های رومیزی All-in-One جدید و رایانه های رومیزی Pavilion All-in-One رونمایی کرد. رایانه های رومیزی Pavilion All-in-One از پردازنده های سری AMD Ryzen 5000 پشتیبانی می کنند و دارای یک وب کم پنجره بازشو با زوم 5MP هستند. رایانه های رومیزی All-in-One استاندارد دارای AMD هستند. سری Ryzen 5000 یا پردازنده اینتل. آنها همچنین دارای یک ایموجی اختصاصی هستند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اچ پی از مجموعه محصولات جدید با سیستم عامل ویندوز 11 رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *