آپدیت امنیتی ماه می برای Galaxy Z Flip 3 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه می برای Galaxy Z Flip 3 منتشر شد

سامسونگ به‌سرعت آپدیت امنیتی می 2023 را برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده بالای خود عرضه می‌کند. این شرکت اکنون آخرین آپدیت امنیتی خود را برای Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 2 منتشر کرده و دستگاه‌ها در حال حاضر برای برخی از کشورهای آمریکای لاتین در حال انتشار است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy Z Flip 3 شماره ساخت گوشی را به F711BXXS4EWD9 افزایش می‌دهد، در حالی که Galaxy Z Fold 2 با شماره ساخت F916BXXS2JWE1 به‌روزرسانی می‌شود. این دو گوشی تاشو به‌روزرسانی جدید را در کلمبیا، گواتمالا، مکزیک، پاناما، پرو و ترینیداد و توباگو دریافت می‌کنند.

آپدیت امنیتی می 2023 موجود در آپدیت جدید بیش از 70 نقص امنیتی را برطرف می کند. همچنین ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه شود. ما انتظار داریم سامسونگ طی چند هفته آینده به‌روزرسانی ماه می 2023 را در کشورهای دیگر منتشر کند.

اگر Galaxy Z Flip 3 یا Galaxy Z Fold 2 در هر یک از کشورهای ذکر شده بالا دارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی می 2023 را دانلود و نصب کنید. در دیگر خبرها Samsung Electronics استفاده مجدد از چیپست Exynos برای سری گوشی های پرچمدار، به ویژه سری گلکسی اس تایید کرده است. این اعلامیه در جریان کنفرانس درآمدی سه ماهه اول 2023 شرکت توسط Hyeokman Kwon، معاون بخش DS در Samsung LSI، اعلام شد که اظهار داشت آنها “برای بازگشت Exynos به پرچمدار سری گلکسی تلاش می کنند.”

در حالی که Kwon به صراحت به سری گلکسی اس 24 اشاره ای نکرد، اما به طور گسترده شناخته شده است که سامسونگ به جای سری گلکسی Z، چیپست‌های جدیدی را به سری گلکسی اس پرچمدار خواهد آورد.

Kwon همچنین مشخص نکرد که سامسونگ قصد استفاده از کدام تراشه Exynos را دارد، اعتقاد بر این است که چیپست Exynos 2400 همان گزینه موردنظر باشد، زیرا این تنها چیپست رده بالا در حال توسعه سامسونگ محسوب می شود. با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در مدل های مختلف گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند، در حالی که از اگزینوس 2400 فقط در مدل استاندارد گلکسی اس 24 استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رنگ گلکسی اس 24 اولترا

با این حال، اگر Exynos 2400 نتواند انتظارات را برآورده کند، کاربران در این مناطق همیشه می توانند چیپست Snapdragon 8 Gen 3 را در مدل های بالاتر گلکسی S24 انتخاب کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ چیست، انتظار داریم بیشتر گزارش ها به تایید برسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت امنیتی ماه می برای Galaxy Z Flip 3 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *