پردازنده گوشی Nothing Phone (2) مشخص شد

پردازنده گوشی Nothing Phone (2) مشخص شد

پردازنده گوشی Nothing Phone (2) به طور رسمی تایید نشد. مدیر عامل این برند، کارل پی، در یک پست توییتری اعلام کرد که محصول آینده از پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام قدرت می گیرد. او افزود که ارتقای قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی وجود داشته و همچنین دستاوردهای عملکردی را نشان داد. Nothing Phone (2) در تابستان امسال یعنی بین ژوئن  تا آگوست در بریتانیا معرفی می شود.

جزئیات چیپست Nothing Phone (2) مدتی است که در اینترنت منتشر می شود. گوشی Nothing Phone (1) از تراشه اسنپدراگون 778G+ قدرت می‌گرفت. Pei نشان داد که سرعت باز کردن برنامه در گوشی Nothing Phone (2) نسبت با نسخه قبلی دو برابر سریعتر خواهد بود. عملکرد کلی نیز 80 درصد بهبود خواهد یافت. این گوشی همچنین شاهد بهبودهایی در زمینه هایی مانند باتری، اتصال و دوربین خواهد بود. همچنین گفته می شود که از فرمت RAW HDR و ضبط 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

Pei فاش نکرد که آیا Snapdragon 8+ Gen 1 در Nothing Phone (2) یک نسخه اورکلاک با سرعت فرکانس 3 گیگاهرتز در مقایسه با 3.2 گیگاهرتز است یا خیر. این چیپست یک ساله است اما همچنان قادر به ارائه عملکرد قدرتمند خواهد بود.

علاوه بر این، Nothing همچنین نشان داد که محصول نسل بعدی افزایش قیمت نخواهد داشت و علی‌رغم استفاده از چیپست رده بالای اسنپدراگون سری 8 در دسترس خواهد بود.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند در ماه‌های آینده منتهی به رویداد معرفی، جزئیات بیشتری در مورد گوشی Nothing Phone (2) فاش کند. طبق لیست Geekbench این گوشی، 12 گیگابایت رم و اندروید 13 دارد. طبق گزارش‌ها، دستگاه دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در دیگر خبرها استارتاپ بریتانیایی ناتینگ که توسط موسس وان پلاس کارل پی تاسیس شده، به تازگی هدفون ایربادز Nothing Ear (2) را رونمایی کرد. این مدل را باید جانشین Nothing Ear (1) معرفی شده در ژوئن 2021 دانست.

از نظر طراحی، Nothing Ear (2) تقریباً مشابه مدل قبلی به نظر می رسد زیرا با همان طراحی شفاف و حاشیه مشکی همراه است. با این حال، شرکت بریتانیایی از نظر مشخصات و ویژگی‌های هدفون پیشرفت های قابل توجهی در نظر گرفت. یکی از به‌روزرسانی‌های مهم در Ear (2) اضافه شدن پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 است که کاربران را قادر می‌سازد تا صدای با وضوح بالا را بشنوند.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای گوشی Nothing Phone (2)

این هدفون همچنین دارای ویژگی جدید پروفایل صدای شخصی سازی شده بوده که و به کاربران اجازه می دهد تا پس از انجام یک آزمایش سریع در برنامه همراه Nothing X، هدفون را مطابق با شنوایی خاص خود کالیبره کنند.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : پردازنده گوشی Nothing Phone (2) مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *