اپل iMac21,1 با پردازنده اینتل-کوالکام در راه است

اپل iMac21,1 با پردازنده اینتل-کوالکام در راه است

در ماه فوریه مطلع شدیم که اپل در حال کار بر روی طراحی مجدد سری iMac آینده خود در سال 2021 نیز است ، همانطور که این کار را با سایر محصولات Mac خود انجام می دهد. و این به این دلیل است که انتظار می رود اپل در iMac های جدید خود نیز از پردازنده های M1 مبتنی بر ARM خود استفاده کند. طبق گزارشی از بلومبرگ ، این دو مدل که به ترتیب 21.5 اینچ و 27 اینچ هستند ، با نامهای رمز J456 و J457 نامگذاری شده اند.

با این حال ، ماه گذشته 9to5Mac در به روزرسانی بتا macOS Big Sur 11.3 دو شناسه جدید دستگاه iMac اپل با نام های “iMac21،1” و “iMac21،2” کشف کرد. اگرچه ما به طور قطع نمی دانیم که آیا این شناسه های جدید همان شناسه های اعلام شده در گزارش بلومبرگ است ، اما آنچه می توانیم بگوییم این است که یک اجرای Geekbench از مدل iMac 21،1 امروز توسط یک کاربر توییتر که خود را به درستی صدا می زند مشاهده شد. لیکبنچ ‘. گرچه نمرات درز شده Geekbench همیشه دلیل کافی برای هیجان زدگی نیستند ، اما آنچه واقعاً توجه ما را به خود جلب کرد پردازنده عجیب و غریب و عجیب و غریب است که ظاهراً سیستم را تقویت می کند.

به نظر می رسد iMac 21،1 توسط پردازنده هشت هسته ای “ARM Qualcomm” مجهز شده است ، اما به عنوان یک پردازنده مرکزی اینتل شناسایی می شود. مادربرد نیز ظاهراً به عنوان “Intel Corporation iMac21،1” شناسایی می شود. این آزمایش بر روی macOS Big Sur 11.1 build 20C69 انجام شد.

Geekbench غالباً سرعت ساعت را به اشتباه گزارش می کند ، بنابراین بهتر است برای تعیین مشخصات نهایی به آن نگاه نکنید ، با این حال جزئیات دیگر مانند مقدار حافظه نهان یا هسته ها اعداد قابل اطمینان تری هستند و بعید است که هرگز تغییر کنند. به نظر می رسد این پردازنده همانند M1 خود اپل یک تراشه هشت هسته ای ARM است. با این حال ، M1 که گفته می شود مدل iMac 21.5 اینچی امسال را تأمین می کند ، عملکرد بسیار خوبی نسبت به این پردازنده ناشناخته در Geekbench دارد و تقریباً دو برابر امتیازات نشان می دهد که iMac21،1 ممکن است کاملاً محصولی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید  نحوه تنظیم آیکلود در مک بوک

اما باید گفت که ما در مورد یک قسمت بالقوه ناتمام صحبت می کنیم و احتمالاً بهتر است زیاد به این اعداد نگاه نکنیم. صرف نظر از این ، عملکرد CPU جدید عجیب و غریب در اینجا نشان داده شده است.

اپل قرار است رویداد Spring خود را طی چهار روز در 20 آوریل برگزار کند و احتمال دارد که این شرکت در مورد خط iMac آینده صحبت کند. به نظر می رسد که iMac 21.5 اینچی در حال تمام شدن است و این ممکن است در انتظار ورود مدل های نسل بعدی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل iMac21,1 با پردازنده اینتل-کوالکام در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *