انتشار برخی اطلاعات گوشی Galaxy A34

انتشار برخی اطلاعات گوشی Galaxy A34

اکنون که پرچمدار سری گلکسی اس 23 وارد بازار شده است، زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ چند میان رده را وارد بازار کند. گفته می شود که این برند چندین گوشی هوشمند از سری A از جمله گلکسی A34 و گلکسی A54 را در دست تولید دارد. در حالی که ما منتظر تاریخ عرضه رسمی هستیم، یک اطلاعات دهنده رنگ و گزینه های ذخیره سازی A34 آینده را به اشتراک گذاشته است. مشخصات نمایشگر آن نیز فاش شده است. در اینجا جزئیات است.

SnoopyTech که به دلیل افشای اطلاعات دقیق خود در مورد محصولات سامسونگ شناخته شده است، فاش کرده است که گلکسی A34 آینده در چهار رنگ – نقره ای عالی، بنفش عالی، آهک عالی و گرافیت عالی ارائه می شود. ادعا می شود که این گوشی در دو پیکربندی ذخیره سازی موجود است. نسخه پایه ممکن است دارای 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد، در حالی که مدل رده بالا می تواند دارای 6 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

علاوه بر این، مشاور می گوید که گلکسی A34 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود. انتظار داریم پنل AMOLED باشد و حداقل نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه دهد. گزارش شده است که این گوشی دارای رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ است. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ رویداد Unpacked دیگری را در ماه مارس برگزار خواهد کرد و در آن از گلکسی A54 و گلکسی A34 جدید رونمایی خواهد کرد.

افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که A34 دارای یک دوربین سه گانه با فلاش LED در پشت خواهد بود. ممکن است یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد. این می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی داشته باشد. انتظار می‌رود این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشد. گلکسی A34 باید کمی بالاتر از مدل قبلی خود – Galaxy A33 قیمت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 23 فناوری دوربین زیر نمایشگر جدیدی دارد

نظرات در مورد : انتشار برخی اطلاعات گوشی Galaxy A34

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *