تمرکز واتساپ بر کاهش بار اعلانات کاربرانش

تمرکز واتساپ بر کاهش بار اعلانات کاربرانش

Whatsapp محبوب ترین پلتفرم پیام رسانی در جهان است. این امکان را به کاربران می دهد که هم به صورت حضوری و هم در گروه چت کنند. این پلتفرم همچنین دارای رمزگذاری سرتاسری است. با این حال، در گذشته درگیر اختلافات متعددی بوده است. اکنون، واتساپ ظاهراً تغییرات خاصی را در برنامه خود ایجاد کرده است تا بار اعلان ها را بر دوش کاربران خود به حداقل برساند. بیایید نگاهی به آنچه WhatsApp انجام داد بیاندازیم.

اخیراً واتس اپ محدودیت افرادی را که می توانند به یک گروه بپیوندند از 256 نفر به 1024 نفر افزایش داده است. با این حال، نقطه ضعف اصلی ارتقاء محدودیت، اعلان ها است. اگر به صورت دستی اعلان‌ها را در گروه‌هایی که شرکت‌کنندگان فعال زیادی دارند غیرفعال نکنید، ممکن است دستگاه شما مملو از اعلان‌ها شود. و این مطمئنا شما را بسیار آزار خواهد داد. با این حال، این برند اکنون راه حلی برای آن ارائه کرده است.

به گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ نسخه بتای ۲.۲۲.۲۳.۹ دارای ویژگی جدیدی است که در آن گروه‌هایی با بیش از ۲۵۶ نفر به‌طور پیش‌فرض به‌طور خودکار بی‌صدا می‌شوند. این در مورد گروه هایی اعمال می شود که وقتی به ۲۵۶ عضو رسیدند به آنها ملحق می شوید. واتس‌اپ همچنین گروه‌ها را با پیوستن ۲۵۷مین عضو به‌طور خودکار بی‌صدا می‌کند. در صورت انتخاب، می توانید به صورت دستی گروه را لغو نادیده بگیرید. اگر گروه به خوبی تعدیل شود و شما بخواهید در بحث شرکت کنید، ممکن است امکان پذیر باشد.

این تغییر در رفتار گروه های بزرگ به تدریج اجرا می شود، اگرچه به نظر می رسد تنها چند آزمایش کننده بتا در حال حاضر به آن دسترسی دارند. این عملکرد بسیار مفید است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که به زودی در نسخه پایدار WhatsApp گنجانده شود، اما سرویس پیام‌رسان تاریخ را اعلام نکرده یا اصلاً تایید نکرده است که روی این ویژگی کار می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  8 راهکار برای مشکل ارسال نشدن کد امنیتی توسط واتساپ

نظرات در مورد : تمرکز واتساپ بر کاهش بار اعلانات کاربرانش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *