شیائومی 13 اندروید 14 دریافت می کند

شیائومی 13 اندروید 14 دریافت می کند

گوگل اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را در ماه فوریه منتشر کرد. در اوایل این ماه، غول جستجو اولین نسخه بتا را حذف کرد. انتظار می رود این شرکت هفته آینده در Google I/O 2023 به طور رسمی از جدیدترین نسخه اندروید رونمایی کند. ما منتظر برنامه بتا از سوی OEM های دیگر هستیم.

درست مانند سال های گذشته، شیائومی بخشی از برنامه بتا خواهد بود. پایگاه کد MIUI نشان می دهد که این برند بیلدهای بتای اندروید 14 را برای 4 دستگاه منتشر خواهد کرد.

طبق گفته شیائومی، این شرکت از ۲۵ آوریل آزمایش بیلدهای اندروید ۱۴ را روی دو گوشی هوشمند و دو تبلت زیر آغاز کرده است.

شیائومی 13
شیائومی 13 پرو
شیائومی پد 6
شیائومی پد 6 پرو

هفته آینده، این شرکت احتمالاً برنامه بتا را برای عموم مردم به طور رسمی اعلام می کند. با این حال، برای آزمایش جدیدترین نرم افزار باید یک تست کننده ثبت شده باشید. ثبت نام برای تست کنندگان احتمالا پس از اطلاعیه باز می شود.

شیائومی با سایر OEM ها همراه خواهد شد که نسخه های بتا اندروید 14 را برای دستگاه های خود ارائه می دهند. اکثر شرکت‌های دیگر برای تست نرم‌افزار بتا از شما نیازی به ثبت نام ندارند. شما به سادگی می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در وب سایت رسمی توسعه دهنده، نسخه های بتا را دانلود و نصب کنید.

انتظار می رود اندروید 14 در ماه آگوست به حالت پایدار برسد. OEM ها پس از آن شروع به عرضه بروزرسانی برای تلفن های هوشمند و تبلت های واجد شرایط خود خواهند کرد. در اخباری مرتبط شیائومی از نسخه Competitive Edition تلویزیون های هوشمند سری A در چین رونمایی کرد. تلویزیون های جدید A55/A65 Competitive Edition دارای صفحه نمایش 4K با نرخ نوسازی بالا 120 هرتز هستند.

مدل A55 دارای پنل 55 اینچی بوده در حالی که A65 دارای صفحه نمایش 65 اینچی است. نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز باعث می شود تلویزیون ها برای بازی، پخش محتوا و سایر برنامه های کاربردی بسیار مناسب باشند.

نسخه Competitive Edition تلویزیون شیائومی دارای طراحی یکپارچه فلزی است. رزولوشن صفحه نمایش مدل ها 3840 در 2160 پیکسل است و علاوه بر نمایش 1.07 میلیارد رنگ، دارای امتیاز دلتا E تقریباً 2 است. تلویزیون Competitive Edition A55/A65 از دو بلندگوی 10 واتی با قدرت استفاده کرده که با الگوریتم جلوه صوتی شیائومی ترکیب می شود. برای ارائه یک تجربه همه‌جانبه، تلویزیون ها از رمزگشایی DTS پشتیبانی می کنند که تجربه تئاتر را در حین مشاهده به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید  سری Xiaomi 13 اواخر فوریه عرضه می شوند

به هر حال باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 13 اندروید 14 دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *