اپل AirPods Pro 2 به فناوری سال 2018 سامسونگ مجهز می شود

اپل AirPods Pro 2 به فناوری سال 2018 سامسونگ مجهز می شود

اپل چندباری AirPods را بروزرسانی کرد و تا نسل سوم پیش رفت. اما AirPods Pro بسیار موفق هنوز ارتقا پیدا نکرده است. اپل مطمئناً عجله ای برای انجام هیچ گونه طراحی مجدد برای AirPods Pro نداشته زیرا بسیار محبوب است، زیرا دارای فناوری Spatial Audio  بوده و به فناوری شارژ بی سیم هم مجهزند و طراحی جلوه برانگیزی دارد.

اما، شایعات مبنی بر اینکه AirPods Pro 2 در اواخر سال 2022 عرضه می شود، قطعی است. احتمال دارد که اپل این هدفون را در کنار آیفون 14 معرفی کند زیاد خواهد بود. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد AirPods Pro 2 آینده وجود ندارد، با این حال، تحلیلگران ادعا می‌کنند که طراحی مجدد در راه است و ظاهراً اپل از شر ساقه‌های میکروفون خلاص می‌شود و ایرپاد پرو 2 را به گوشی های مخفی‌ تبدیل می‌کند.

اکنون، کمی اطلاعات اضافی که از مارک گورمن و دبی وو از بلومبرگ به دست می آید، ادعا می کند که اپل AirPods Pro 2 دارای سنسورهای تناسب اندام تعبیه شده در آنها است. ظاهراً می‌توانید تمرینات خود را بدون نیاز به اپل واچ آیفون روی خود ردیابی کنید. احتمالا این حسگرهای AirPods Pro 2 به اپل واچ متصل شده و داده کاوی می کنند.

پیش از این چنین فناوری را در سامسونگ Gear IconX سال 2018 به عنوان هدفون های قابل توجه به کار گرفته شد. می‌توانید آن‌ها را درون گوش قرار دهید و بدوید که Gear IconX دارای 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای برخی موسیقی و حسگرهایی است که تمرین شما را ردیابی می‌کنند.

با این حال، گلکسی بادز جدید و گلکسی بادز 2، به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته است ویژگی های تناسب اندام را کنار بگذارد. شاید مشکلی در کار است، یا شاید افراد کافی به چنین مجموعه ای از ویژگی ها علاقه نداشته باشند. با هر چالشی که سامسونگ با IconX مواجه شد، کنجکاو است که ببینیم اپل چگونه با آنها مقابله خواهد کرد.

یکی دیگر از تحلیلگران محبوب اپل، یعنی مینگ چی کو بیان می کند تراشه H1 که در نسل فعلی AirPods قرار دارد در خط جدید پرو 2 نیز جایگزین خواهد شد. H1 مسئول پخش صدای AirPods و حذف نویز است. ظاهراً، این ارتقا به شما امکان می‌دهد از صدای بدون ضرر در AirPods Pro 2 جدید لذت ببرید. قطعا چنین چیزی منطقی بوده و باید شاهد ارتقا کم نظیری باشیم.

بیشتر بخوانید  توان مصرفی اپل Mac mini M1 سه برابر کمتر از مدل اینتل

البته، ما همچنین انتظار داریم که قاب شارژ AirPods Pro 2 مانند قاب ایرپادز 3 هنوز دارای درجه مقاومت در برابر آب باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل AirPods Pro 2 به فناوری سال 2018 سامسونگ مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *