اپل واچ سری 8 نسخه 50 میلیمتری دارد

اپل واچ سری 8 نسخه 50 میلیمتری دارد

اپل واچ سری 8 می تواند در یک گزینه سایز جدید در دسترس باشد. تحلیلگر مطرح @DSCCRoss در توییتر به اشتراک گذاشت که اپل Watch Series 8 دارای صفحه نمایش بزرگتر با سایز 1.99 اینچ بوده که حدود 50 میلی متر است.

این به معنای افزایش 5 درصدی نسبت به اپل واچ سری 7 فعلی است. اپل واچ سری 7 در دو سایز 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد. نمایشگر 20 درصد بزرگتر می تواند تا 50 درصد متن mroe را در مقایسه با سری 6 نشان دهد که کنترل کنترل سنتر و کرونومتر به ترتیب 13 و 27 درصد بزرگتر هستند.

شایعه شده است که اپل واچ سری 8 دارای طراحی جدید و لبه‌های صاف و قابلیت تشخیص دمای بدن است. همچنین انتظار می‌رود اپل سه مدل جدید اپل واچ را در اواخر سال جاری عرضه کند.

در اخباری مرتبط شرکت اپل چند سالی بوده که شایعه شده روی هدست واقعیت ترکیبی مشغول کار است. هدستی که براساس گزارش های تازه انتشاریافته به چیپست M2 اپل و حافظه رم 16 گیگابایتی مجهز خواهد شد.

در حالی که انتظار داشتیم طی WWDC 2022 شاهد معرفی این هدست باشیم اما گویی اپل هنوز آمادگی لازم جهت رونمایی این هدست ندارد. براساس گزارش های جدید کوپرتینویی‌ها قصد دارند سخت افزار قدرتمندی را به کار گیرند. مارک گورمن از بلومبرگ فاش کرده که هدست واقعیت ترکیبی اپل به 16 گیگابایت رم و چیپست M2 این شرکت مجهز خواهد شد. پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر مطرح بیان داشته که هدست قرار است با پردازنده M1 و یک پردازنده رده پایین تر برای مدیریت داده عرضه شود.

اگرچه گورمن اشاره ای به پردازنده دوم نکرده اما چندین تحلیلگر معتقدند اپل به دنبال استفاده از چندین تراشه است. گویی اپل ابتدا به دنبال استفاده از پردازنده M1 بود اما طولانی شدن فرآیند تولید و تاخیر در رونمایی موجب شد تا به دنبال استفاده از M2 باشد. استفاده از چیپ M2 و حافظه رم 16 گیگابایتی موجب خواهد شد تا یک پیکربندی سخت افزاری قوی را شاهد باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل در حال توسعه ISP جدید برای آیفون های آینده

نظرات در مورد : اپل واچ سری 8 نسخه 50 میلیمتری دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *