گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition در راه است

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition در راه است

Redmi در حال آماده شدن برای معرفی Redmi Note 12 Pro Speed Edition، یک گوشی هوشمند جدید از سری Note 12 است. این دستگاه همانطور که نامش پیشنهاد می‌شود بر عملکرد متمرکز خواهد بود و از چیپست کوالکام Snapdragon 778G 5G پشتیبانی می‌کند. این یکی از قدرتمندترین چیپست های میان رده موجود است. سازنده همچنین تغییرات دیگری را در این گجت اعمال کرده است. تا چند روز دیگر راه اندازی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ دقیق راه اندازی، به خواندن ادامه دهید.

تاریخ عرضه گوشی هوشمند Redmi Note 12 Pro Speed Edition به طور رسمی توسط شیائومی در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo تایید شده است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED بوده و از چیپست کوالکام Snapdragon 778G+ پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به طور رسمی در تاریخ 27 دسامبر 2022 در بازار چین عرضه خواهد شد. با این وجود، این پست حاوی عبارت “سورپرایز بیشتر، انتشار در رویداد!” که به این معنی است که ممکن است پرتاب های دیگری نیز وجود داشته باشد.

Speed Edition دستگاه دارای یک ناحیه برجسته مربعی در اطراف برآمدگی دوربین است که حاوی نام تجاری Redmi است. این دستگاه در رنگ کاملاً جدید سبز عرضه شد. سازنده تلاش کرده است تا ظاهری کاملاً جدید به این گجت ببخشد. امکان مشاهده بریدگی سه گانه دوربین عقب و گوشه های صاف قاب وجود دارد. ما هیچ تغییر دیگری را در گوشی های هوشمند فراتر از CPU و صفحه نمایش پیش بینی نمی کنیم.

انتظار می رود اسمارت فون Speed Edition دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز، پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G+، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، MIUI 14 از پیش نصب شده بر اساس اندروید 13-5 باشد. دوربین های پشت سه گانه مگاپیکسلی و موارد دیگر. با این حال، همه اینها بر اساس شایعات و انتظارات است. اطلاعات بیشتر پس از راه اندازی رسمی در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده نسخه جهانی Redmi Note 13 4G فاش شد

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *