اپل هدست واقعیت مجازی را در سال 2019 ارائه می دهد

هدست واقعیت مجازی

زمان زیادی از تولید آیفون X نمی گذرد که اپل تصمیم به تولید محصول دیگری به نام هدست واقعیت مجازی گرفت. این هدست انقلابی بزرگ در صنعت تکنولوژی بوده و به احتمال زیاد به همراه اپل واچ معرفی خواهد شد. در این هدست یک تراشه اختصاصی استفاده خواهد شد. علاوه بر این هدست دارای سیستم عاملی به نام iOS است , همچنین اپل با ایجاد یک تفاوت در محصولات خود نمایشگری خاص و ویژه طراحی کرده است.

اپل قصد سرمایه گذاری کلانی روی واقعیت افزوده دارد. نمی توانیم چیزی درباره ظاهر این هدست بگوییم , اما فقط امیدواریم شبیه گوگل گلس نباشد چرا آن با شکست مواجه شد. گوگل گلس گجتی بسیار پیشرفته بود اما در نهایت نتوانست به مسیر خود ادامه دهد اما اپل با استفاده از تجربه شکست این عینک , تصمیم دارد هدست واقعیت افزوده را گسترش دهد.

از فعالیت های اخیر اپل می توان به این نتیجه رسید که این شرکت قصد دارد کیفیت تولید محصولات خود را به حداکثر رسانده و با هر محصول، جنجالی به پا کند. اما پیش بینی می شود این محصول در سال 2019 عرضه خواهد شد. بسیاری از کاربران کمپانی اپل اکنون نیز به دنبال یک سری از محصولات جانبی این کمپانی هستند که کارایی بالایی نسبت به برندهای مشابه داشته باشد.

کمپانی اپل تاکنون نشان داده است که می توانید یکی از برترین برندهای سازنده ی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی فوق العاده در این عرصه باشد، هم اکنون نیز تمامی ادعاهای خود را ثابت کرده است و به طور قطعی چنین حرفی واقعا درست و صحیح می باشد و یکی از محبوب ترین برندها در کشورهای آمریکایی نیز به حساب می آید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت ios 7.1 آیفون در ماه آینده ارائه میشود

نظرات در مورد : اپل هدست واقعیت مجازی را در سال 2019 ارائه می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *