انتشار تصویر رندر ساعت Amazfit GTR Mini

انتشار تصویر رندر ساعت Amazfit GTR Mini

Amazfit فقط یک نسخه Mini از GTS را ارائه می دهد. با این حال، اکنون این برند قصد دارد GTR را در نسخه Mini نیز عرضه کند. نشریه GSMArena با استناد به یک منبع اطلاعاتی ناشناس تصاویری از ساعت هوشمند به اشتراک گذاشته است که اولین نگاه را به ما می دهد. علاوه بر این، ما همچنین جعبه خرده فروشی را به همراه مشخصات کلیدی پیشنهاد آینده می بینیم.

آمازفیت GTR Mini همانطور که از نام آن پیداست نسخه کوچک شده GTR ممتاز خواهد بود. R در GTR مخفف گرد است و از این رو پیشنهاد آینده یک ساعت هوشمند دایره‌ای است. این دستگاه دارای شماره مدل A2174 و کد Leiden است. طبق گزارش و تصویر خرده فروشی، Amazfit GTR Mini دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی 2.5D AMOLED خواهد بود. با یک بدنه فولادی ضد زنگ و یک دکمه در سمت راست دیده می شود. این دستگاه دارای بند ساعت سگکی خواهد بود و در رنگ‌های آبی، صورتی و مشکی عرضه می‌شود.

انتشار تصویر رندر ساعت Amazfit GTR Mini

از نظر تناسب اندام، آمازفیت GTR مینی مجهز به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، سنسور SpO2 و مانیتور استرس خواهد بود. از ردیابی بیش از 120 حالت ورزشی همراه با تشخیص خودکار پشتیبانی می کند. گفته می شود ساعت هوشمند آینده از یک واحد باتری 500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند و از سیستم عامل Zepp خارج از جعبه کار می کند.

Amazfit GTR Mini با بلوتوث 5.1 LE و با اندروید 7.0 و iOS 12 یا بالاتر سازگار است. این ساعت هوشمند دارای گیرنده GNSS با پشتیبانی از GPS، QZSS، BEIDOU، GALILEO و استانداردها خواهد بود.

می‌توان انتظار داشت که Amazfit GTR Mini در هفته‌های آینده عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آمازفیت این محصول خود را معرفی کرده و ارائه دهد. تاکنون اطلاعات محدودی دردسترس قرار گرفته و تنها باید منتظر ماند. پیش بینی شده عمده اطلاعات صحت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آمازفیت و عرضه دو ساعت هوشمند جدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر ساعت Amazfit GTR Mini

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *