اپل مدل‌های خاصی از آیپد ایر را به صورت رایگان تعمیر می‌کند

آیپد ایر

شرکت اپل هم‌اکنون در حال دریافت شکایات از دارندگان نسل سوم آیپد ایر است. گویا مشکل پیش آمده به این صورت است که سبب می‌شود تا پس از مدتی استفاده از این آپید صفحه‌نمایش آن به طور کامل سفید شود. حتی اگر تا به امروز هیچگاه آیپد ایر نداش و‌ ید، قطعا حس می‌کنید که سفید شدن صفحه‌نمایش نشانه‌ی خوبی نیست، بخصوص زمانی که هرگز به حالت عادی خود باز نگردد. اکنون در صورتی که آیپد ایر شما به چنین شرایطی در آمده است، اصلا نترسید؛ زیرا اپل اکنون این سری از آیپد ایرها را به صورت رایگان تعمیر می‌کند.

روش‌های اپل برای تعمیر رایگان آیپد ایرهای نسل سوم

تعمیرات رایگان تنها برای کاربرانی است که دارای نسل سوم آیپد ایر (تولید شده بین ماه‌های مارس 2019 و اکتبر 2019) هستند. قلب تپنده‌ی این دستگاه را پردازنده‌ی A12 Bionic تشکیل می‌دهد، این تراشه در نسخه‌های 2018 آیفون‌های اپل نیز مشاهده می‌گردد که دارای 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این تبلت از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین 7 مگاپیکسلی FaceTime بر روی پنل جلویی بهره‌مند است. باتری 8134 میلی‌آمپر بر ساعت این دستگاه منبع تغذیه‌ی سخت‌افزار‌های این دستگاه می‌باشد. این تبلت دارای تاچ آیدی بوده و مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

آیپد ایر

شرکت اپل با انتشار یک پست در صفحه‌ی رسمی خود به صاحبان آیپد ایر اطلاع رسانی نمود و در این پست گفت:

اپل به این موضوع پی برده است که تحت یک سری شرایط خاص، صفحه‌ نمایش تعداد محدودی از آیپد ایرهای نسل سوم ممکن است به طور کامل از بین برود. دستگاه‌هایی که تحت تاثیر چنین مشکلی قرار دارند در بین ماه‌های مارس 2019 و اکتبر 2019 تولید شده‌اند. اکنون شرکت اپل و نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر دنیا به صورت رایگان این دستگاه‌ها را تعمیر می‌نمایند. توجه: هیچ مدل آیپد ایر دیگری شامل این خدمات رایگان نمی‌باشد.

اگر صفحه‌نمایش آیپد ایر نسل سوم شما یک صفحه‌ی سفید نشان می‌دهد، برای سرویس آیپد خود گزینه‌های متفاوتی دارید. می‌توانید نمایندگی‌های مجاز شرکت اپل را پیدا کرده و با مراجعه به آن‌ها آیپد ایر نسل سوم خود را به طور رایگان تعمیر کنید یا اینکه با پشتیبانی شرکت اپل ارتباط برقرار کرده تا ترتیبی برای ارسال دستگاه خود اتخاذ نمایید. با این وجود که نام این دستگاه ایر می‌باشد ولی به تنهایی قدرت پرواز ندارد! با کلیک بر روی این لینک می‌توانید یکی از سه گزینه را انتخاب کرده؛ با اپل آیدی خود وارد سیستم شوید و دستورالعمل‌ها را دنبال نمایید.

در حالی که آیپد اپل محبوب‌ترین تبلت در جهان است، به دلیل موقعیتی که از روز نخست عرضه‌ی آن وجود داشته است سبب شده تا بازار این محصول رو به زوال کشیده شود. برخلاف گوشی‌های هوشمند، کاربران تبلت‌ها نیازی به ارتقا تبلت خود طی هر دو الی سه سال یکبار ندارند. با افزایش ابعاد صفحه‌نمایش گوشی‌های تلفن همراه، تقریبا کاربران دیگر به استفاده از تبلت احتیاجی ندارند. با این حال، شرکت اپل طی دو الی سه هفته‌ی اخیر در خصوص رشد بسیار زیاد درخواست خرید تبلت نسبت به سال گذشته از سوی کاربران آمارهایی را منتشر نمود.

در پایان ماه جاری انتظار می‌رود که شرکت اپل با یک مدل جدید از آیپد پرو به بازار تبلت‌ها بازگردد و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این شرکت در نسل جدید آیپدهای خود از نمایشگرهای 11 اینچی و 12.9 اینچی از نوع LCD که در آیپد پروهای 2018 استفاده کرده بود، مجددا بهره خواهد برد یا خیر؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل مدل‌های خاصی از آیپد ایر را به صورت رایگان تعمیر می‌کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *