بررسی اپل واچ سری ۷ از نگاه فروشگاه نگین اپل

بررسی اپل واچ سری ۷ از نگاه فروشگاه نگین اپل

 اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 که جدیدترین مدل اپل واچ می باشد ، با تعدادی از امکانات جدید وارد بازار شده تا همچنان جایگاه خود به عنوان بهترین ساعت هوشمند جهان تثبیت کند .

در این نوشتار ضمن معرفی جنبه های مختلف اپل واچ سری 7 قصد داریم به قیمت و مشخصات فنی اپل واچ 7 بپردازیم. پس در ادامه با تیم فروشگاه نگین اپل همراه باشید.

مشخصات کلی اپل واچ سری 7 :

جنس: سرامیک، آلومینیوم، شیشه

سیستم عامل: واچ او اس 8.0

رزولوشن: 448×368

اندازه : 41 و45 میلیمتر

حافظه داخلی: 32 گیگ

رنگ‌ها: نقره‌ای، مشکی، قرمز، سبز، آبی، خاکستری

مقاومت: در برابر آب 50

بررسی اپل واچ سری ۷ از نگاه فروشگاه نگین اپل

صفحه نمایش و ظاهر اپل واچ سری 7

اپل بالاخره در نسل جدید اپل واچ سعی کرده کمی در طراحی محصول خلاقیت به خرج داده ظاهر متفاوتی برای ساعت هوشمند جدیدش ایجاد کند.  در سری جدید نیز خبری از طراحی تخت و شبیه به ایفون نیست و طراحی لبه‌های همچنان حالت گرد دارد.

اصلی ترین تغییر ظاهری اپل واچ 7 مانند آیفون های جدید به کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر مربوط است. اپل در محصول جدید با کاهش حاشیه ها به 1.7 میلی متر این ساعت را تا 40 درصد باریک تر از نسل قبل کرده است و همچنین کشیده شدن نمایشگر تا لبه ها سبب شده تا وسعت نمایشگر اپل واچ 7 تا 20 درصد بیش از نسل قبل باشد.

مقاومت نمایشگر و بدنه اپل واچ نیز نسبت به نسل قبل افزایش قابل توجهی داشته است. به علاوه پشتیبانی از گواهی IP68 ضمانت ضد آب بودن این ساعت هوشمند است.

اپل مدعی شده که این نمایشگر بزرگ اپل واج به شما اجازه می‌دهد تا متونی با 50 درصد نوشته بیشتر را در یک صفحه مطالعه کنید. به لطف نمایشگر بزرگتر، حالا دکمه های رابط کاربری نیز بزرگتر شده تا با سهولت بیشتری بتوان آن‌ها را انتخاب کرد و بالاخره در اپل واچ سری ۷ می‌توانید برای پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها از کیبورد کامل بهره ببرید و مانند گوشی با این ساعت تایپ کنید . اپل همچنین ادعا کرده که نور نمایشگر در حالت AOD تا 70 درصد افزایش یافته است تا اپل واچ سری 7 بیش از هر زمانی به ساعت های کلاسیک شبیه باشد. به علاوه استفاده اپل از فیس واچ های متعدد سبب شده که ساعت از حالت تکراری همیشگی خود خارج شود و کاربر بتواند دائما مطابق سلیقه خود ظاهر آن را تغییر دهد.

بررسی اپل واچ سری ۷ از نگاه فروشگاه نگین اپل

نرم افزار و سخت افزار اپل واچ سری 7

تغییرات اندکی که اپل در ظاهر اپل واچ سری 7 داده سبب شده که در سخت افزار و نرم افزار خود تغییرات اساسی ایجاد نکند و این محصول با سخت افزار سابق خود وارد بازار شود.

این سخت افزار با واچ او اس 8 همراه شده تا شما بتوانید از آخرین قابلیت‌های ساعت‌های اپل بهره مند شوید. حقیقتا استفاده از تراشه تکراری برای محصولی جدید کمی ناامید کننده است اما همچنان نیز این نرم افزار و سخت افزار در کنار هم عملکرد سریع و روانی دارند و می‌توان عملکرد آن‌ها را بهتر از هر ساعت هوشمند دیگری ارزیابی کرد.

این ساعت حالا مقاوم‌تر از همیشه شده و شیشه استفاده شده برای محافظت از نمایشگر مقاومت بیشتری در برابر خط و خش از خود نشان می‌دهد و به خوبی می‌تواند در برابر ضربه‌های وارد مثلا هنگام افتادن از روی دوچرخه مقاومت کند.

باتری

از جمله باگ های ساعت های هوشمند مربوط ظرفیت باتری و توانایی شارژ آن‌ها است که کاربران را مجبور می‌کند هر روز ساعت خود را شارژ کنند.

در مورد نسل جدید اپل واچ هیچ بهبودی در این زمینه شاهد نیستیم و برخلاف شایعات این محصول همان شارژدهی 18 ساعته اپل واچ سری 6 را دارد . البته سرعت شارژ شدن این محصول در سری 7  33  درصد افزایش یافته و در 45 دقیقه تا 80 درصد شارژ خواهد‌شد.

ویژگی‌های سلامتی

شما با این ساعت می‌توانید ضربان قلب خود را بسنجید و همچنین از اکسیژن خون خود مطلع شوید که این قابلیت‌ها دقیقا در نسل قبل هم وجود داشتند و قابلیت جدیدی نیست.

امکانات جدید اپل واچ سری 7

  1. Watch OS 8.0 سیستم عامل

ساعت هوشمند سری 7 اپل به سیستم‌عامل جدید واچ او اس 8.8 مجهز شده که چهره‌ای جدید به نرم‌افزارها داده است.  بزرگتر شدن صفحه نمایش اپل واچ سری 7، قابلیت‌های جدیدتری از طریق سیستم عامل واچ او اس 8.0 به این ساعت اضافه کرده است .

  1. نمایشگر شفاف

نمایشگر اپل واچ جدید به نسبت سری قبل خود 70% روشن‌تر است. این افزایش سطح روشنایی دقیقا همان چیزی بود که کاربران از سری جدید اپل واچ انتظار داشتند . هرچند که در سال گذشته اپل نمایشگر ساعت خود را به نسبت سری 5 اپل واچ حدود 50% روشن‌تر کرده بود اما امسال نیز این ویژگی را بهبود بخشید تا نگاه کردن نوتیفیکیشن‌ها در زیر نور خورشید راحت‌تر باشد.

  1. سرویس +Fitness

کاربران ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 با استفاده از این برنامه می‌توانند در گروه‌های ورزشی به صورت آنلاین شرکت کنند. این سرویس قرار است برای حدود 20 کشور در دنیا عرضه شود و برنامه ورزشی مخصوص افراد مختلف را به آن‌ها ارائه دهد.

قیمت اپل واچ 7

قیمت اپل واچ سری 7 را می توانید با مبلغ 399 دلار خریداری کنید همچنین می توانید محصولات اپل را با پایین ترین قیمت در سایت نگین اپل مشاهده کنید و خرید خود را ثبت کنید.

سخن اخر

اپل واچ سری ۷ نسخه بهبود یافته ساعت‌های هوشمند شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی است که با دو تغییر مهم، شامل نمایشگر تمام صفحه و روکش کریستالی مقاوم‌تر طراحی و تولید شده است. با خرید اپل واچ سری 7 می توانید تجربه‌ی متفاوتی از کار با ساعت مانند تلفن همراه داشته باشید.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اپل واچ سری ۷ از نگاه فروشگاه نگین اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *