اپل تنها یک سازنده برای هدفون AirPods Pro 2 دارد

اپل تنها یک سازنده برای هدفون AirPods Pro 2 دارد

اپل چند ماه پیش هدفون‌های بی‌سیم واقعی AirPods Pro 2 را در بازار عرضه کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت با یک مشکل جزئی در تولید هدفون‌های TWS مواجه است. در جدیدترین توسعه، مینگ چی کو گزارش داده است که اپل، تامین کننده چینی گورتک را از تولید نسل دوم AirPods Pro به دلیل مشکلات تولید معلق کرده است.

Kuo همچنین اضافه کرده است که یکی دیگر از تامین کنندگان چینی Luxshare تولید AirPods Pro 2 خود را برای پر کردن این شکاف گسترش داده است و با این کار، فعلاً به تامین کننده انحصاری هدفون های بی سیم تبدیل شده است.

در حالی که دلیل خاصی پشت تعلیق تولید در گورتک فاش نشده است، کو می افزاید که احتمالاً به دلیل مشکل تولید است و نه یک مسئله مرتبط با تقاضا. هنوز مشخص نیست که گورتک چه زمانی تولید AirPods Pro را از سر خواهد گرفت.

همچنین مشخص نیست که آیا این مشکلات بر روی نسل دوم AirPods Pro که قبلا فروخته شده اند تأثیر می گذارد یا خیر. باید دید که آیا آخرین تحولات باعث بروز مشکلاتی از نظر موجودی سهام برای شرکت به خصوص در این فصل تعطیلات می شود یا خیر.

ایرپاد پرو جدید اپل در سپتامبر امسال به همراه گوشی های هوشمند جدید سری آیفون 14 و آیفون 14 پرو عرضه شد. این هدفون در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی اپل در ایالات متحده موجود است. ایرپاد پرو جدید با قیمت 249 دلار در ایالات متحده، تا دو برابر نسخه اصلی دارای قابلیت حذف نویز فعال است، همراه با بهبودهایی در قاب شارژ و موارد دیگر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری iPhone 16 Pro دارای دوربین و نمایشگر جدید هستند

نظرات در مورد : اپل تنها یک سازنده برای هدفون AirPods Pro 2 دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *