ایرانسل من ؛ بهترین ابزار برای مدیریت حساب ایرانسلی شما !

چگونه شماره ایرانسل خود را بفهمیم ؟

نصب اپلیکیشن های زیاد در گوشی های اندرویدی باعث کاهش سرعت گوشی های هوشمند می شود. پس برای نصب اپلیکیشن باید بدانیم که این اپلیکیشن ارزش نصب دارد یا نه؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت . ایرانسل من یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای مدیریت حساب ایرانسلی شماست ، برای آشنایی و دانلود اپلیکیشن ایرانسل من حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

برای دانلود اپلیکیشن ایرانسل من شما می توانید از لینک این اپلیکیشن در انتهای مقاله آنرا دانلود نمایید ، اپلیکیشن ایرانسل من در حقیقت یک ابزار بسیار کاربردی برای مدیریت حساب ایرانسل شما می باشد ، از این اپلیکیشن کاربردی شما می توانید کاربرد هایی که در ادامه مقاله ارائه خواهد شد را دریافت نمایید.

ایرانسل یکی دیگر از اپراتور هایی است که در ایران فعالیت بسیار گسترده ای داشته و خدمات بسیار زیاد و پیشرفته ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از جمله این خدمات می توان به اپلیکیشن ایرانسل من اشاره کرد. اپلیکیشن ایرانسل من که نوعی خدمات غیر حضوری محسوب می شود , باعث صرفه جویی در وقت , هزینه و کاهش فشار های ناشی از رفت و آمد به دفاتر نمایندگی شده است. ایرانسل در کنار پوشش دادن کلیه خدمات مرتبط با سیم کارت های خود , فعالیت های بیمه ای را نیز ارائه می دهد , همچنین رابط کاربری بهتری در مقایسه با سایر اپراتور ها عرضه می کند.

خلاصه امکانات اپلیکیشن ایرانسل من

مدیریت حساب
نمایش اطلاعات حساب: باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
نمایش جزئیات کارکرد در شش دوره گذشته (سیم کارت دائمی)
نمایش هشدار به مشترکین اعتباری وایمکس: وضعیت حساب و ترافیک
نمایش باقیمانده بسته های افزایشی
نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر
مشاهده تاریخچه: شارژ، پرداخت اینترنتی، تغییرات طرح تعرفه
نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)
خرید و پرداخت
خرید بسته های افزایشی
خدمات پرداخت: کارت شارژ، درگاه‌های بانکی و بانکداری همراه
نمایش طرح های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب
راهنمایی و پشتیبانی

ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها
سوالات متداول
دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

ورود به ایرانسل من

برای ورود به ایرانسل من هم میتوانید از اپلیکیشن فوق استفاده نمایید هم می توانید از بخش تحت وب آن استفاده کنید. ایرانسل در نسخه تحت وب خود هم یک دسترسی برای ایرانسل من در اختیار کاربرانش قرار داده است برای ورود به ایرانسل من می توانید در لینک my.irancell.ir کلیک کنید.

1) خرید شارژ آسان با اپلیکیشن ایرانسل من

خرید شارژ به صورت مستقیم و با مبالغ متنوع , در هر ساعات از شبانه روز , اولین و برترین ویژگی اپلیکیشن ایرانسل من می باشد. مبالغ شارژ بین 1000 تا 20 هزار تومان بوده که در صورت وارد کردن کد می توان به صورت شگفت انگیز (30 درصد افزایش شارژ) از آن استفاده کرد.

ایرانسل من

اما ویژگی ها و امکانات شارژ ایرانسل من به همین محدود نمی شود , قسمتی دیگر در این بخش تعبیه شده که یه کاربران اجازه می دهد هر مبلغی که می خواهند شارژ تهیه کنند و محدودیتی برای آن وجود ندارد , مثلا اگر قصد دارید سیم کارت خود را 200 هزار تومان شارژ کنید دیگر نیازی نیست 10 بار شارژی با مبلغ 20 هزار تومان بخرید , بلکه به آسانی می توانید به یک باره و به صورت مستقیم 200 هزار تومان شارژ بخرید. سقف خرید شارژ در این بخش یک میلیون تومان است.

2) خرید بسته های اینترنتی

ایرانسل من

بر خلاف همراه اول , خرید بسته های اینترنتی از اپلیکیشن ایرانسل من بسیار آسان و ساده است. این قسمت با اسم خرید بسته‌ های افزایشی در اپلیکیشن معرفی می شود. ایرانسل در زمینه اینترنت بسیار فعال بوده و بسته های مختلفی را با ساعات گوناگون در بخش های مختلف روز مثل بسته های ساعتی ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، شش ماهه و یک ساله را ارائه می دهد. برای پرداخت هزینه بسته های اینترنتی هم می توانید از شارژ خود استفاده کرده و هم می توانند با درگاره های بانکی برای خود اینترنت خریداری کنند. در کنار بسته های اینترنتی طرح هایی نیز که شامل بسته‌ های ترکیبی به صورت ترکیب حجم اینترنت + مکالمه دقیقه ای + پیامک کوتاه نیز به فروش می رسد. در این قسمت , بسته ها به طور کاملا منظم و مرتب دسته بندی شده و به آسانی می توان آن ها را خرید.

3) دسترسی به کلیه فعالیت ها

ایرانسل من

ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من قسمتی را در نظر گرفته است که کاربران می توانند هر گونه فعالیتی را که تا کنون در سیم کارت خود انجام داده اند , با جزئیات کامل مشاهده کنند. در اولین مرحله بسته‌ های افزایشی فرد قابل مشاهده است , این قسمت برای بررسی میزان و نحوه استفاده از اینترنت مفید می باشد. در بخش بعدی شارژ های انجام شده را ببینید , این بخش در انجام محاسبات مالی و مشخص کردن تعداد دفعات شارژ و مبالغ آن بسیار مفید است. اما اساسی ترین و اصلی ترین قسمت این بخش از اپلیکیشن ایرانسل من , دسترسی کامل و جز به جز به 15 کارکرد آخر است , این ویژگی این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که اگر مشکلی برای فرد ایجاد شود , به سرعت و به راحتی می تواند 15 عملکرد نهایی خود را با جزئیات و کلیه تاریخ ها مشاهده کند.

4) مشاهده ریز مکالمات

ایرانسل من

مشاهده ریز مکالمات , بر اساس تاریخ خاصی که مورد نظر کاربر است در این اپلیکیشن امکان پذیر می باشد. برای این کار که مکالمات در حوزه زمانی سه ماه گذشته را به شکل و در بازه‌ های پانزده روزه ارائه می دهد باید ابتدا گزینه بازه را انتخاب کرده سپس دکمه تأیید را فشار دهید. پس از گذشت 2 ساعت , یک پی دی اف با اسم ریز مکالمات برای شما ارسال می گردد که حاوی کلیه مکالمات شما با همه تاریخ ها و زمان ها و … می باشد

5) ارسال شارژ برای دیگران

قطعا شرایطی پیش می آید که اطرافیان ما نمی توانند برای سیم کارت اعتباری خود شارژ بخرند یا فراموش می کنند صورت حساب خط دائمی خود را پرداخت کنند. اپلیکیشن ایرانسل من , امکان ارسال شارژ برای خطوط اعتباری و پرداخت قبوض و هزینه‌ های خطوط دائمی را فراهم می کند به صورتی که می توانید صورت حساب خط تلفن فرد دیگری را بپردازید یا در شرایطی که دوستانتان نمی توانند شارژ بخرند می توانید برای آن ها شارژ خریده یا از شارژ خود به آن ها هدیه دهید.

مزایای اپلیکیشن :

نمایش جزییات حساب
امکان خرید بسته افزایشی و شارژ
امکان انتخاب بسته ترکیبی دلخواه
نمایش تاریخچه کارکرد
نمایش طرح‌های تشویقی و پیشنهادی

معایب اپلیکیشن :

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

دانلود ایرانسل من برای کامپیوتر امکان پذیر است ؟

اپلیکیشن ایرانسل من برای ورژن های موبایل طراحی شده است ، متاسفانه شما نمی توانید از ایرانسل من برای کامپیوتر استفاده نمایید ، البته راه میانبری هم برای استفاده از ایرانسل من برای کامپیوتر وجود دارد که برای اینکار شما ابتدا باید نرم افزار شبیه ساز اندروید رو روی کامپیوترتان نصب نمایید و پس از آن اپلیکیشن اندرویدی ایرانسل من را روی شبیه ساز اندروید نصب و از آن استفاده نمایید. شما می توانید نحوه استفاده از نرم افزار شبیه ساز کامپیوتر را در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید.

بهترین نرم افزار شبیه ساز اندروید برای ویندوز

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.5/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : ایرانسل من ؛ بهترین ابزار برای مدیریت حساب ایرانسلی شما !

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *