اولین پروژکتورهای ردمی معرفی شد

اولین پروژکتورهای ردمی معرفی شد

ردمی به تازگی از مدل های پروژکتور ردمی رونمایی کرده است که می توانند تصاویری تا اندازه 120 اینچ را پخش کنند. پروژکتور جدید Redmi در دو گزینه ارائه می شود، مدل استاندارد و نسخه Pro. هر دو ردمی پروژکتور و پروژکتور ردمی پرو با قیمت راه اندازی بسیار با تخفیف عرضه می شوند تا تقاضا را افزایش دهند. پروژکتور Redmi از 31 اکتبر در چندین کانال در چین در دسترس خواهد بود.

پروژکتور Redmi برای هیجان‌انگیز کردن جمعیت جوان‌تر بازار طراحی شده است. این پروژکتور به عنوان اولین پروژکتور هوشمند برای جوانان معرفی می شود. پروژکتور ردمی (نسخه استاندارد) در طرح رنگی سیاه و سفید عرضه می شود، در حالی که نسخه پرو در طراحی تمام مشکی موجود است. هر دو نسخه پروژکتور ردمی به ترتیب دارای ابعاد (129.5 x 117 x 179.4 میلی متر) در طول، عرض و ارتفاع هستند.

پروژکتور استاندارد Redmi دارای ظرفیت ذخیره سازی 8 گیگابایت است در حالی که نسخه Pro دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. نسخه Pro دارای تصحیح خودکار همه جانبه، اجتناب خودکار از موانع، تراز صفحه نمایش و فوکوس خودکار است. همچنین صدای میدان دور و درجه روشنایی 150 ANSI، مشابه نسخه استاندارد ارائه می دهد. هر دو نسخه استاندارد و پرو پروژکتور ردمی دارای گواهینامه بین المللی شار نور موثر SGS هستند. شما به راحتی می توانید از پروژکتور Redmi حتی در محیط های تاریک یا در شب استفاده کنید.

این پروژکتور به راحتی می تواند یک صفحه نمایش 40 در 100 اینچی را در فاصله بین 1.07 تا 2.67 متر پخش کند. نسبت انتقال 1.2:1 و وضوح 1080p دارد. این پروژکتور مجهز به سیستم خنک کننده است و عمر مفیدی در حدود 15000 ساعت دارد. این پروژکتور دارای تراشه CPU چهار هسته ای Amlogic T950D4 با عملکرد قوی است. یک ماژول ادراک نیز در پروژکتور و همچنین یک الگوریتم تطبیقی ​​تصویر و سایر ویژگی‌هایی که تجربه تماشای هوشمندی را ارائه می‌کنند، وجود دارد.

از نظر صدا، پروژکتور ردمی دارای سیستم دو بلندگوی داخلی است که صدایی همه جانبه را ارائه می دهد. میکروفون پیکاپ میدان دور با ماژول ادراک و الگوریتم تشخیص گفتار ضد نویز برای صدای بی‌نقص یکپارچه شده است. همچنین از دستیار صوتی XiaoAi پشتیبانی می کند و می تواند با محصولات MIJIA بیشتری در اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل شود. این پروژکتور می تواند به طور خودکار چراغ ها و پرده های هوشمند را هنگام تماشای فیلم خاموش کند.

بیشتر بخوانید  بالاترین نسخه Redmi K60 Ultra راهی بازار شد

سری ردمی پروژکتورها با قیمت ارزان عرضه می شوند و پس از آن به قیمت اصلی خود باز می گردند. نسخه استاندارد پروژکتور دارای قیمت راه اندازی 999 یوان (138 دلار) است در حالی که نسخه Pro با قیمت 1299 یوان ( 180 دلار) به فروش می رسد. این محصولات بعداً به قیمت های اولیه خود یعنی 1,399 یوان ( 194 دلار) و 1,599 یوان ( 221 دلار) باز خواهند گشت. 199 یوان اضافی (28 دلار) به طور جداگانه برای کیسه ذخیره سازی شارژ می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین پروژکتورهای ردمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *