خرید دیسکورد توسط مایکروسافت تا ماه آینده نهایی می شود

در اوایل این هفته ، ما گزارش دادیم که Discord بدنبال خریدار بوده و مایکروسافت در حال مذاکره با این شرکت برای خرید احتمالی است. اکنون ، گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال ادعا می کند که غول ردموندی در حال برنامه ریزی برای بستن قرارداد تا ماه آینده است. طبق گفته WSJ ، مایکروسافت در حال مذاکره انحصاری با Discord است و قصد دارد این قرارداد را برای بیش از 10 میلیارد دلار در ماه آینده خاتمه دهد.

مایکروسافت اخیراً روی بازی تمرکز کرده است زیرا این شرکت اخیراً ZeniMax Media ، شرکت مادر بتسدا را خریداری کرده است. سال گذشته ، این شرکت حتی هنگامی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق ، ByteDance را مجبور به فروش عملیات این شرکت در ایالات متحده به یک شرکت آمریکایی کرد ، TikTok را نیز خریداری کرد.

اگر این معامله عملی شود ، بزرگترین خرید مایکروسافت از زمان خرید LinkedIn در سال 2016 خواهد بود. غول ردموندی اخیراً یک سری خرید از جمله خرید GitHub و ZeniMax Media با قیمت 7.5 میلیارد دلار انجام داده است.

Discord اخیراً رشد چشمگیری داشته است که ارزش شرکت پس از آخرین دور تأمین مالی در دسامبر به 7 میلیارد دلار رسیده است. این شرکت همچنین در سال 2020 بیش از 130 میلیون دلار درآمد در مقایسه با 45 میلیون دلار در سال 2019 تولید كرده است. همراه با یك خرید بالقوه ، Discord همچنین در حال استخدام IPO است زیرا این شركت هفته گذشته اولین مدیر ارشد مالی خود ، Tomasz Marcinkowski را استخدام كرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اجراي بازی های ایکس باکس 360 در ویندوز 10

نظرات در مورد : خرید دیسکورد توسط مایکروسافت تا ماه آینده نهایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *