موتورولا رویداد 11 آگوست را تایید کرد

موتورولا رویداد 11 آگوست را تایید کرد

شعبه چین موتورولا به تازگی تایید کرده است که Moto Razr 2022 را در کنار گوشی های Moto X30 Pro و S30 Pro در 11 آگوست ساعت 20 به وقت محلی معرفی خواهد کرد. مدیر ارشد لنوو موبایل چن جین این خبر را از طریق پروفایل شخصی خود در Weibo تایید کرد.

علاوه بر تایید رویداد راه‌اندازی، Digital Chat Station چند تصویر دقیق از Moto S30 Pro و لنوو Legion Y70 به اشتراک گذاشته است. Moto S30 Pro در رنگ‌های مشکی و آبی خود نشان داده شده است که بافتی شبیه چرم دارد. انتظار می رود این گوشی با یک AMOLED خمیده 6.55 اینچی، چیپست اسنپدراگون 888+ و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شود.

لنوو Y70 (با اسم رمز Halo) یک پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با دوربین اصلی 6.67 اینچی AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 68 واتی خواهد بود. در رنگ های مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد و لنوو قبلا تایید کرده بود که Y70 در 13 آگوست عرضه می شود.

موتورولا رویداد 11 آگوست را تایید کرد

در اخباری مرتبط طی 2 آگوست شرکت موتورولا از دو گوشی Moto X30 Pro و Razr 2022 با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 قصد داشت رونمایی کند که کنسل شد. در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی برند متعلق به لنوو وجود ندارد، ممکن است در کنار رویداد رونمایی آتی از گوشی سومی به نام Moto S30 Pro رونمایی کند.

دلیل آن این است که دستگاه ادعا شده تاییدیه TENAA را دریافت کرده است. ماه گذشته، یک گوشی موتورولا با شماره مدل XT2243-2 توسط آژانس صدور گواهینامه 3C چین تأیید شد. این امر نشان می دهد که این یک تلفن هوشمند 5G بوده و احتمال دارد به یک شارژر 68 واتی مجهز شود. در حال حاضر، همان دستگاه توسط TENAA تاییدیه دریافت کرد.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند و تا مشخص شود برنامه دقیق موتورولا چیست. بی شک با مدل هایی پرچمدرا رو به رو هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند موتورولا Moto G51 در چین رونمایی شد

نظرات در مورد : موتورولا رویداد 11 آگوست را تایید کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *