اولین تصاویر گوشی HTC Viverse فاش شد

اولین تصاویر گوشی HTC Viverse فاش شد

اولین رونمایی رسمی گوشی هوشمند HTC Viverse در روز 28 ژوئن انجام خواهد گرفت. طبق داده های اولیه، این مدل پرچمدار برای استفاده فعالانه از فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهد بود که به طور کلی در عنوان منعکس شده است.

تصاویری به صورت آنلاین منتشر شده است که ممکن بوده Viverse را در حال ژست گرفتن نشان دهد. اگر تصاویر صحت داشته باشد، پرچمدار HTC یک قاب فلزی گرد از صفحه نمایش و یک صفحه نمایش بدون قاب مشروط با دوربین جلویی تعبیه شده در گوشه بالا دریافت خواهد کرد. بریدگی دایره ای بزرگ در لبه بالایی، احتمالاً برای سنسور IR است.

اولین تصاویر گوشی HTC Viverse فاش شد

هیچ جزئیات فنی در مورد Vivierse وجود ندارد، اما از آنجایی که ما در مورد پرچمدار صحبت می کنیم، حتی با تاکید بر فناوری های واقعیت مجازی، منطقی است که به فکر استفاده از Snapdragon 8 Gen 1 به عنوان بخشی از پلتفرم سخت افزاری باشیم.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود اچ تی سی چگونه محصولی معرفی خواهد کرد. اچ تی سی چند سالی بوده که از صنعت تلفن هوشمند خارج شده و باری دیگر بازگشته تا یک محصول خاص معرفی کند. محصولی که طراحی شبیه به گوشی های رایج داشته و سخت افزار قدرتمندی در آن موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت از HTC درخواست کرد از ویندوز فون در تلفن هایش استفاده کند

نظرات در مورد : اولین تصاویر گوشی HTC Viverse فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *