اولین اطلاعات گوشی iQoo 9 لو رفت

اولین اطلاعات گوشی iQoo 9 لو رفت

مشخصات iQoo 9 قبل از معرفی رسمی آن به صورت آنلاین اعلام شده است. گوشی جدید iQoo که گمان می‌رود در ژانویه معرفی شود، تجربه نمایش بهتری دارد. همچنین شایعه شده است که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد. iQoo 9 احتمالا در کنار iQoo 9 Pro معرفی و عرضه شود. محتمل است هر دو گوشی نسبت به سری iQoo 8 که در ماه آگوست عرضه شدند و دارای دو مدل iQoo 8 و iQoo 8 Pro بودند، نسخه ارتقایافته باشد.

یک افشاگر به تازگی مشخصات iQoo 9 را در Weibo به اشتراک گذاشت. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای یک تراشه نمایشگر اختصاصی نسل دوم است که انتظار می رود به افزایش بصری روی صفحه کمک کند. همچنین شامل دو تریگر در کنار بدنه بوده که برای بازی به کار گرفته می شود. iQoo 9 همچنین دارای موتورهای خطی محور x و بلندگوهای دوگانه است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری شارژ سریع 120 واتی هم خواهد بود.

گمان می‌رود که iQoo تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را روی iQoo 9 تعبیه کند. این دستگاه با یک سیستم اتلاف حرارت جدید برای کمک به حفظ دما همراه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این اسمارتفون دارای مکانیزم میکروگیمبال برای دوربین خواهد بود. قابل ذکر است، iQoo 8 Pro با تثبیت کننده گیمبال مشابه عرضه شد، در حالی که iQoo 8 استاندارد دارای تنظیمات دوربین معمولی بود.

جزئیات رسمی درباره iQoo 9 هنوز اعلام نشده است. با این حال، iQoo اخیرا توسط کوالکام به عنوان یکی از تولیدکنندگانی معرفی شد که با دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود. iQoo نیز مدت کوتاهی پس از آن، برنامه‌های خود برای عرضه یک گوشی پرچمدار جدید با نسل بعدی Snapdragon را تایید کرد. گمان می رود این گوشی iQoo 9 باشد.

طبق شایعات، سری iQoo 9 قرار است ماه آینده در چین عرضه شود. همچنین حدس زده می شود که در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه به هند برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO Z7 و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

نظرات در مورد : اولین اطلاعات گوشی iQoo 9 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *