هدفون Redmi Buds 4 شیائومی معرفی شد

هدفون Redmi Buds 4 شیائومی معرفی شد

Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro امروز در چین معرفی شدند. علاوه بر این، شیائومی گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note 11T، و دستبند Mi Band 7 در کنار لپ تاپ RedmiBook Pro 2022 Ryzen Edition را نیز معرفی کرده است. Redmi Buds 4 و 4 Pro هدفون مقرون به صرفه‌ای هستند که دومی در بین این دو دستگاه برتری بیشتری دارد. هدفون های TWS با هدفون‌هایی مانند OnePlus Buds Z2، Realme Buds و غیره در بازار رقابت می کنند.

Redmi Buds 4 و 4 Pro با طراحی داخل گوش همراه است که دومی دارای ساقه می باشد. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی هر یک از هدفون ها کنترل کنند. هر دو هدفون TWS دارای گواهی IP54 ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

Redmi Buds 4 و 4 Pro به درایور دینامیک 10 میلی‌متری مجهز شده‌اند و حذف نویز 35 دسی‌بل را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. نسخه Pro دارای کیفیت صدای HiFi و صدای استریو مجازی است. همچنین قابلیت حذف نویز تا 43dB را ارائه می دهد و همچنین گفته می شود که در برابر صدای باد مقاوم است. هر دو هدفون TWS دارای حالت شفافیت دوگانه هستند. Redmi Buds 4 Pro دارای حالت تأخیر کم 59 میلی‌ثانیه بوده و هر دو مدل معمولی و پرو از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند.

Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro با 30 و 36 ساعت طول عمر باتری با کیس شارژ پشتیبانی می‌شوند. این هدفون‌ها را می‌توان بلافاصله پس از باز کردن کیس به دستگاه‌ها متصل کرد. قیمت Redmi Buds 4 بیش از 199 یوان است در حالی که Buds 4 Pro بیش از 369 یوان قیمت دارد. هر دو هدفون TWS برای پیش خرید آماده شده اند و از 30 می در چین به فروش خواهند رسید. نسخه معمولی در رنگ‌های سفید و آبی روشن موجود است در حالی که مدل Pro در رنگ‌های مشکی و سفید ارائه می‌شود.

در اخبار مرتبط شایعه دیگری از Xiaomi 12 Ultra منتشر شده که همان مشخصات دوربین Mi 11 Ultra را نشان می دهد. با توجه به Digital Chat Station در Weibo و یک قاب لو رفته با مشخصات دوربین، Xiaomi 12 Ultra دارای یک دوربین 120x، 12-120mm، f/1.95-4.1 است که کاملا با Ultra فعلی مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 14 برای گوشی 11 Lite NE 5G

در برخی مشخصات باید به دوربین 12-120 میلی متر به فاصله نوری پوشش داده شده از دوربین 48 مگاپیکسلی 12 میلی متری اولتراواید تا دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی 120 میلی متری اشاره دارد. سایر اعداد مربوط به دیافراگم لنزهای دوربین بوده که با f/1.95 دوربین اصلی شروع شده و به کندترین f/4.1 تله فوتو پریسکوپ ختم می شود.

اکثر شایعات نشان می دهند که Xiaomi 12 Ultra مشخصات دوربین را حفظ خواهد کرد، اگرچه برخی از افراد حداقل انتظار داشتند که لنزهای روشن تری داشته باشد. با این حال، حرکت به سمت تراشه سریعتر اسنپدراگون 8 نسل 1 می تواند مزایای بسیار مورد نیاز در سرعت و احتمالاً برخی از پیشرفت های پردازش تصویر را نیز به همراه داشته باشد.

شیائومی 12 اولترا ممکن است در این ماه وارد بازار شود و مانند مدل قبلی خود از مواد درجه یک مانند چرم، شیشه یا سرامیک استفاده کند. در اخباری مرتبط تعداد گوشی های هوشمند تاشو در بازار به طور مداوم در حال افزایش است. و این روند ادامه خواهد داشت. شیائومی نیز باید محصول جدید خود را معرفی کند. ما در مورد نسل دوم شیائومی میکس فولد صحبت می‌کنیم که باید امسال عرضه شود و آن چیزی نیست جز MIX FOLD 2. افشاگر معروف Ice Universe به تازگی شیائومی Mix Fold 2 را به خاطر این واقعیت که یکی از باریک ترین و سبک ترین گوشی های هوشمند تاشو خواهد بود، بیان کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Redmi Buds 4 شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *